אפל השיקה חשבון חיסכון יחד עם גולדמן זאקס, שמבטיח תשואה שנתית של 4.15%, יותר מפי 10 מהממוצע הארצי בארצות הברית. המטרה של אפל היא למשוך לקוחות פיננסיים באמצעות תעריף אטרקטיבי, ובקלות דרך אפליקציית הארנק שלה (Apple Wallet).
לפי ההצהרה של ענקית הטכנולוגיה, בחשבון אין עמלות, אין מינימום הפקדה וניתן להגדירו דרך אפליקציית הארנק. היתרה המקסימלית בחשבון היא 250 אלף דולר.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio
1 צפייה בגלריה
לוגו אפל
לוגו אפל
אפל
(צילום: רויטרס)
"המטרה שלנו היא לבנות כלים שיעזרו למשתמשים לנהל חיים פיננסיים בריאים יותר", אמרה ג'ניפר ביילי, סגנית נשיא אפל פיי וארנק אפל. יש לציין כי אפל הצהירה על המהלך כבר בחודש אוקטובר כחלק מתוכנית לייצר לחברה יותר הכנסות משירותים, ולספק לה עוד דרכים לגרום לצרכנים להשתמש בפלטפורמה שלה.
המהלך נותן לאפל כוח משמעותי במאבק על המפקידים מול חברות פיננסיות אחרות, שמנסות להגן על מספר הלקוחות שלהן. בנקים קטנים ובינוניים בארה"ב סובלים השנה ממשיכות גדולות מצד החוסכים, לאור המצב הכלכלי בעולם לצד החשש מקריסת בנקים, כפי שקרה לאחרונה. בנוסף, חלק מהלקוחות מחפשים תשואה גבוהה יותר במקומות אחרים.
כמעט 20% מהכנסותיה של ענקית הטכנולוגיה בשנה שעברה היו משירותים שונים, לעומת כ-8% בעשור הקודם. בנוסף, תוכנית מינויים מיוחדת לבעלי אייפון נמצאת בעבודה כרגע, לפי דיווח בסוכנות הידיעות בלומברג, יחד עם גרסה מורחבת של Apple Pay Monthly Installments, שתאפשר ללקוחות לפרוס את התשלומים על עסקאות גדולות לתקופות ארוכות יותר, תוך גביית ריבית.