האזינו להקלטת השיחה - נציגת הוט מובייל ללקוח: "התמזגנו עם פרטנר, אתה הופך ללקוח VIP שלנו"

לקוח פרטנר קיבל שיחת טלפון מפתיעה: פרטנר ו-HOT מובייל התמזגו, וזה הצ'ופר שמקבלים הלקוחות החדשים - מסלול VIP מוזל. אחרי שהעביר ארבעה קווים ל-HOT מובייל גילה שהכל בסדר חוץ מפרט אחד קטן: זה לא נכון.
הנציגה, א' מחברת HOT מובייל, התקשרה ללקוח ואמרה לו שהיא פונה אליו "משום שכרגע אתה נמצא בחברת פרטנר ואני מתקשרת לעדכן אותך שאנחנו ופרטנר בעצם התמזגנו בחודשיים האחרונים. מה שאומר שלקוחות שהיו דרך פרטנר עוברים אלינו למסלול VIP", והוסיפה: "אם שילמת 40-30 שקל לקו תשלם 25 שקל בלבד לחודש, ובמקום 100 ג'יגה נעלה לך את זה ל-250 ג'יגה. אני מנהלת החטיבה של לקוחות VIP כך שכל מה שאתה צריך אתה מדבר איתי בטלפון הישיר שלי".
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
1 צפייה בגלריה
הוט
הוט
(צילום: תומי הרפז)
הלקוח המופתע לטובה, העניק לה מידע בחינם: "יש לי ארבעה קווים". הנציגה ביקשה את מספרם קיבלה אותם, והודיעה לו שיקבל ארבעה כרטיסי סים חדשים עם שליח ישירות עד הבית. כמו כן, הוא מתבקש לתת לה פרטי כרטיס אשראי.
בסוף השיחה, הוא שואל אותה: "רגע עכשיו איך אתם נקראים?", והנציגה עונה: "HOT מובייל". הוא תוהה האם HOT מובייל רכשה את פרטנר והיא משיבה: "זה לא שאנחנו רכשנו, אנחנו התמזגנו איתם. מה שזה בעצם אומר מבחינתך שאתה הופך ללקוח VIP. דבר שני, שמבחינת האנטנות אתה מקבל תשתית של אנטנות גם של HOT מובייל וגם של פרטנר, כך שבעצם הקליטה היא הכי טובה בארץ".
ל-ynet נודע שהנציגה ערכה שיחות דומות עם לקוחות נוספים שניסתה או הצליחה להעביר ל-HOT מובייל.
מ-HOT מובייל נמסר בתגובה: "אין במקרה אחד כדי ללמד על התנהלות גורפת. אנו פועלים על מנת שהדבר לא יישנה. חשוב לציין כי המקרה החריג מנוגד להנחיות החברה".