כוכב הכדורגל ליונל מסי עזר לדחוף את מחיר מטבע הקריפטו WATER ב-356% לאחר שקידם אותו במדיה החברתית.
באתר קוינבייס דיווחו כי שחקנה של נבחרת ארגנטינה וקבוצת אינטר מיאמי שיתף ביום שני את 504 מיליון העוקבים שלו באינסטגרם בתמונה שלו, כשהקמע של מטבע ה"מם" WATER (שמבוסס על רשת הבלוקצ'יין של המטבע סולנה, אחד ממטבעות הקריפטו הגדולים בשווי) – ציור של כוס מים – על הכתף שלו.
1 צפייה בגלריה
מסי עם הקמע של מטבע ה"מם" WATER
מסי עם הקמע של מטבע ה"מם" WATER
מסי עם הקמע של מטבע ה"מם" WATER
(צילום מסך: מתוך האינסטגרם)

הוא הוסיף גם לינק לעמוד האינסטגרם של הפרויקט. בעקבות זאת עלה מחיר המטבע מ-0.00032 דולר ל-0.00146 דולר בתוך שעתיים בלבד, זינוק של 356%.
המחיר ירד מאז ועומד על קצת מעל 0.001 דולר, אך בכל זאת מדובר בעלייה של 215.6% ב-24 השעות האחרונות. למטבע שווי שוק של סביבות 94 מיליון דולר.
לא ידועים פרטים רבים מדי על המטבע. באתר האינטרנט המוקדש לו מצוין כי המטרה היא "להשיג השפעה חיובית על העולם הממשי בעזרת צדקה". אם כי באתר לא מפרטים מעבר לכך או כיצד בכוונתם לעשות זאת, אך הוסיפו כי "WATER הוא מטבע מם בלי ערך חומרי או ציפייה להחזר פיננסי". עוד ציינו כי המפתחים מקווים לעזור לפתור את הבעיות של ביעור יערות וחלוקת מים באפריקה.
הקישור למסי עשוי להיות בכך שהמטבע זמין לרכישה בפלטפורמת הקריפטו Bitget, אותה מקדם שחקן הכדורגל מאז אוקטובר 2022. מנציגיו של מסי לא התקבלה תגובה לדיווח.
גם כוכב (לשעבר) הכדורגל הברזילאי רונאלדיניו קידם את המטבע בעמוד האינסטגרם שלו, ועזר להעלות את המחיר. הוא פרסם אתמול (ג') באינסטגרם שלו תמונה עם הקמע של הכוס זכוכית המצויירת.