אדם נוימן מנסה למכור את הטריפלקס שלו בניו יורק, זו הפעם השלישית. בניו יורק טיימס דיווחו כי מייסד WeWork ואשתו, רבקה פלטרו נוימן, מבקשים 25 מיליון דולר עבור הדירה הכוללת 4 חדרי שינה ומתפרסת על הקומות החמישית, השישית והשביעית בבניין.
תשלומי המסים על הדירה מסתכמים ב-163,400 דולר בשנה. עם זאת, המחיר המבוקש נמוך ב-40% מהמחיר ששילמו בני הזוג ב-2017, שעמד על 27.5 מיליון דולר. הם רכשו באותו הזמן דופלקס ואת הדירה בקומה מתחת ואיחדו ביניהם כחלק משיפוץ נרחב בנכס לאחר הקנייה. הדירה הוצעה למכירה בפעם הראשונה כבר ב-2020 ואז ביקשו עבורה 37.5 מיליון דולר, ביולי השנה שעברה היא חזרה לשוק הפעם במחיר של 32 מיליון דולר.
1 צפייה בגלריה
אדם נוימן
אדם נוימן
אדם נוימן
(צילום: AP)
הדירה היא בפנטהאוז בגודל של 616 מ"ר שמשקיפה על גרמרסי פארק. הנכס כולל גם מרפסת על הגג בגודל 60 מ"ר המגיעה אזור גריל וחיבור למים ולחשמל.
"מדובר למעשה בבית עירוני בשמיים", אמרה סוכנת הנדל"ן אלינורה סרוגו המטפלת במכירה. הדירה כוללת גם גרם מדרגות מפואר והיא עוצבה על ידי ווינזדור סמית. העיצוב הזה כולל חדר רחצה לילדים בהשראת הצוללת הצהובה וחדר משחקים עם מדבקות קיר של עלים וגפנים.
לפי סוכנות הנדל"ן, נוימן מעוניין למכור את הדירה מכיוון שהוא ומשפחתו לא התגוררו בה מאז 2019, השנה בה הודח מראשות WeWork. בשנים שעברו מאז מכרו נוימן ואשתו מספר נכסים, ביניהם בית בצורה גיטרה בקליפורניה ובית טורי בגריניץ' וילג' ב-13.6 מיליון דולר. אך לא צריך לדאוג, ניומן, אשתו וששת ילדיהם לא יישארו חסרי בית. לפי הדיווחים, למשפחה נחלה בפאונד רידג', ניו יורק בגודל 38 אלף דונם הכוללת מפל מים וסוסים. כמו כן, בני הזוג רכשו בית פרטי במיאמי המשקיף לאוקיינוס עבור 44 מיליון דולר.
הונו של ניומן, שהקים בשנה שעברה חברה חדשה בשם FLOW, מוערך כיום ב-2.3 מיליארד דולר, כך לפי מגזין פורבס, ירידה של 54% לעומת 2019. בשבוע שעבר הוא הודיע רשמית כי הוא נסוג מתוכניתו לרכוש מחדש את WeWork. ולחלץ את החברה מפשיטת רגל.
על רקע המלחמה: איפה משקיעים הישראלים בחו"ל? - ראיון עם אסף טיאר ופלג יריב
(צילום: ירון ברנר)