אומרים שעם ישראל גילה את אורותיו המיוחדים מאז 7 באוקטובר. הנה עוד דוגמה. תזמורת סימפונט רעננה ומוזיקאים קלאסיים מובילים יתגייסו בערב ל"ג בעומר, 25 במאי, לטובת החוגגים ששרדו את מסיבת הנובה. ההכנסות מהמופע, שייערך בהיכל אמנויות הבמה רעננה, ייתרמו במלואן לתוכנית הכשרת חונכים ומטפלים שילוו את ניצולי המסיבה בשנים הבאות במרכזי טיפול ברחבי הארץ.
4 צפייה בגלריה
yk13930569
yk13930569
אתר מסיבת הנובה
(יובל חן)
בין האמנים שעל הבמה: מעיין פרנקו המנצח הישראלי הזוכה להצלחה באירופה, אורית וולף, ניתאי צרי הכנר הראשון של התזמורת וכן הכנרים הבינלאומיים חגי שחם ובנו מיכאל, עטורי פרסים יוקרתיים. "אנחנו גאים לרתום את יכולותינו למען עמותת קהילת הנובה שעושה עבודת קודש. הופענו בכל מקום שבו קראו לנו ונמשיך להיענות", אומרת אורית פוגל שפרן, מנכ"לית סימפונט רעננה.

כוסות ידידותיות לסביבה

דסק המוזיקה של בועות מספר על שינוי של ממש שמתרחש בהופעות. כפי שדיווחנו לכם כאן, קבוצת בלוסטון לייב ניישן העבירה, בשיתוף עם נותנות החסות המרכזיות שלה - CBC ישראל ואמריקן אקספרס - את משקאות האלכוהול בהופעותיה ומתחמיה לכוסות רב-פעמיות.
האורחים שהגיעו להופעת פתיחת הקיץ של ברי סחרוף, במתחם קו רקיע, כבר שתו מכוסות רב-פעמיות בלבד ונהנו מתפריט סטריט פוד חדש של שף גיא גמזו, שילווה את עונת ההופעות. הרימו לחיים בכוסות ידידותיות לסביבה: גיא בסר מבעלי קבוצת בלוסטון לייב ניישן, ניר לוי נגר מנכ"ל CBC ישראל, מני כהן מנכ"ל אמריקן אקספרס בישראל ושי מור-יוסף מבעלי קבוצת בלוסטון לייב ניישן.
4 צפייה בגלריה
נשיא הבורסה ליהלומים ניסים זוארץ
נשיא הבורסה ליהלומים ניסים זוארץ
נשיא הבורסה ליהלומים ניסים זוארץ
(צילום: טל גבעוני)

נשיא חדש לבורסה ליהלומים

היום (ג') התקיימו בחירות לנשיאות הבורסה ליהלומים ולתפקיד נבחר ניסים זוארץ (50), נשוי+3 המתגורר בהרצליה, בעלי חברת DN יהלומים. "אני גאה ונרגש להיכנס לתפקיד נשיא הבורסה ליהלומים בעת כל כך חשובה וגורלית", מסר זוארץ. "זו שליחות של ממש לקחת את המושכות, להוביל את הבורסה קדימה ולהשפיע על עתידו של ענף היהלומים בישראל".

סיפור חייו של אולסי פרי

אולסי פרי, מגדולי כדורסלני מכבי ת"א בכל הזמנים, הגיע לבית הדיור המוגן "עד 120" בהוד-השרון כדי ללוות את הדיירים בסרט "אולסי" הנע סביב סיפור חייו.
4 צפייה בגלריה
אולסי פרי מרצה ב"עד 120"
אולסי פרי מרצה ב"עד 120"
אולסי פרי מרצה ב"עד 120"
(באדיבות רשת דיור מוגן עד 120)
• דסק התעסוקה שלנו מעדכן שהיום יערוך מרכז הצעירים "סטארט אפ" של עיריית באר-שבע יריד תעסוקה ומלגות לגילי 18 עד 40. ישתתפו בו חברות מהמובילות במשק ובדרום ויינתנו מלגות לתואר הראשון. יהיה גם דוכן של משרד התחבורה לתיקוף נסיעות חינם והנחות לצעירים ולתושבי העיר.
• באוניברסיטת רייכמן הוציאו לדרך את מרכז אריסון ל-ESG, חברה וממשל, מרכז אקדמי-מעשי המבקש להוביל את העמקת הדיון בקשר שבין המגזר העסקי לאזרחי, לטובת הטמעת תרבות חברה טובה יותר.
איל שני, מנכ"ל ובעלים של קבוצת שלדג, וליאור נאור, גם הוא אחד מהבעלים, ערכו אירוע השקת קולקציית משקפי שמש של מעצבי-על בינלאומיים.
• רשת האופנה HOODIES ועמותת מיחא למען ילדים כבדי שמיעה וחירשים מציעות למכירה סדרת חולצות מאוירות בשפת הסימנים. 10% ייתרמו לעמותה.
• ילדי הדרום זכו להסחת דעת קלה בטורניר כדורסל למאבק באנטישמיות, גזענות ושנאה, שיזם כוכב אליצור אשקלון ג'ארד ארמסטרונג. הכדורסלן האמריקאי הוא שגריר הסברה בולט למען ישראל, והקים את מלכ"ר הספורט החינוכי J.A.B CAMP.
• 200 תלמידות מחיפה השתתפו במפגש "RNG - רפאל הדור הבא" לעידוד בנות ללימודי מדע וטכנולוגיה, בהובלת עמית צימר, סמנכ"ל בכיר ברפאל ואילנה טרוק, ראש מינהל החינוך בעיריית חיפה.
דני אבדיה מנצל את הפגרה מה-NBA לטובת ביקור בעין גב. ואם כבר, אז למה לא לקפוץ לאימון גלישה על וויקבורד בבית הספר Wake Up Ski School של ליאור אליהו (לא כדורסלן העבר). קפץ וגלש.
• דירקטוריון חברת החשמל מינה שלושה דירקטורים: עו"ד מיכל פרנקו קדמי, עו"ד מיכל כהנא-לוי ורו"ח ראובן שיף. (גד ליאור)

בקטנה

• מיזמי חדשנות בתחום האוטיזם נבחרו על ידי קרן החדשנות של עמותת אלו"ט ויקבלו מימון של מיליון שקל להמשך הפיתוח. (חבצלת דמארי)
דביר אינדיג, מנכ"ל בריקסטון, הודיע שהחברה תתרום 10 כספות לניצולי שואה.
אליה ודניאל ברקת, העומדים מאחורי מותג השוקולד הטבעוני הישראלי PANDA, הגיעו לתערוכת המתוקים והחטיפים הבינלאומית (Sweets & Snacks) בשיקגו.
• בקניון TLV נפתח פופ אפ של המאפה הטרנדי הקרואסון השטוח.
• חברת כתר בראשות המנכ"ל אודי שגיא העניקה חסות לאירוע pink party השנתי של יאנה דרום, למען חולות ומחלימות מסרטן השד. (חבצלת דמארי)
• HPE ישראל עברה למשרדיה החדשים באינפיניטי-פארק רעננה.
• קק"ל ארה"ב תרמה עשרות אלפי שקלים לפסטיבל הפסנתר הבינלאומי בערד למצוינות מוזיקלית שייערך ביולי, בהובלת ד"ר מיכל טל.
• ארגון אליאנס כל ישראל חברים ערך אירוע הוקרה לחברות השותפות בתוכנית "סודקות את תקרת הזכוכית", בנוכחות בכירות מהתעשייה האווירית, אמדוקס וסאפ.
• בית חולים אלי"ן הוציא לדרך מרכז לטיפול ושיקום בפציעות ספורט ובעיות אורתופדיות אצל ילדים ונוער.

מינויים

גילית רובינשטיין מונתה למנכ"לית איגוד לשכות המסחר. • אירה ויגדורצ'יק הצטרפה לסוכנות הספורט THE TEAM בניהולה של ברוריה ביגמן. (ספי פסטרנק)
שגית הורוביץ מונתה למנהלת קשרי חוץ ושותפויות של רשת אורט.

תשאירו טיפ

מוטי לסרי, מנכ"ל ובעלים של קבוצת "חוגגים הפקות": ממליץ על מסעדת קומראן בת"א. מקום חד-פעמי עם אוכל טוב, שירות מצוין ואווירה שאין שנייה לה. רמה של חו"ל. ובונוס – הם דואגים לחיילים ושולחים להם מזון בימי שישי".

הזמינו אתכם?

מחר, יפו, קרן ההשקעות NFX של גיגי לוי-וייס תערוך אירוע לעידוד השקעות בסטארטאפים ישראליים, במיוחד בתקופה זו. צפויים להשתתף: לוי-וייס, עינת גז, מיכל צור, ניר זוהר, יוני אסיא, שרי ברונפלד ובכירים מהענף.

מדרגות לגן עדן

רשת פקטורי 54 וגלריה שטרית & וולף חברו לשיתוף פעולה עם מאמאטכ"ל - עמותה המסייעת למשפחות אנשי המילואים ומעניקה להן מעטפת מחבקת. באירוע הוצגו למכירה עבודות של האמנים המובילים בארץ, בהם מישה רפופורט, סיגלית לנדאו, יגאל עוזרי, מנשה קדישמן, יגאל תומרקין ויעקב אגם, וחלק מהרווחים יועברו לטובת העמותה.
פורסם לראשונה: 00:00, 21.05.24