מבזקים
המייל האדום
חיפוש
התחברות
חודש ראשון ב- 5.90 ₪
ראשי
+ynet
חדשות
24/7
פודקאסטים
כלכלה
ספורט
תרבות
רכילות
בריאות
רכב
דיגיטל
לאשה
אוכל
עוד
מנויים
+ynet
ידיעות מנויים
ערוצי ynet
מבזקים
חדשות
דעות
24/7
כלכלה
ספורט
פודקאסטים
מזג אוויר
תרבות
רכילות Pplus
בריאות
רכב
דיגיטל
צרכנות
נדל"ן
חופש
אוכל
יחסים
לאשה
מנטה
יהדות
וולנס
פרויקטים מיוחדים
סביבה ומדע
מעורבות
אופנה
עיצוב ואדריכלות
ynet original
ערוצים נוספים
מזג אוויר
שיתופי פעולה
מוספים
Alljobs דרושים
ועידות וכנסים
קפיטל
אתרים נוספים
כלכליסט
ynet news
ynet espanol
vesty
mynet
יד2
משחקים
יצירת קשר
צור קשר
מדיניות פרטיות
תנאי שימוש
מפת האתר
אנחנו גם כאן, עקבו אחרינו
צרכנות
>
תלונות קטנות
>
חדשות הצרכנות
צרכנות פיננסית
שיווק ופרסום
מדד הפרסומות
בעלי מקצוע
תלונות קטנות
הפניות זינקו והמועצה לצרכנות קורסת: ללא מענה טלפוני ועיכוב בטיפול
עשרות אלפי צרכנים שנפגעו מבתי עסק פונים למועצה, אך הם מתלוננים שבוטל המענה הטלפוני והטיפול בתלונות מקרטע. יו"ר הוועד: "אנחנו באפיסת כוחות ושוקלים לשבות. 12 עובדים במקום 20 מטפלים בפניות ואין מנכ"ל". השר עמיר פרץ: "מחכים לרשות החברות"
מירב קריסטל
|
21.01.21
קליניק: חבילות מתעכבות ומענה קלוקל בשירות הלקוחות
לקוחות מתלוננות על כך שהחבילות שהזמינו מתעכבות והמענה בשירות איטי, אחרי שהמותג יצא במבצעים עמוקים בנובמבר והציע פריטי מתנה. לקוחה: "ממתינה ארבעה שבועות ובצ'אט חזרו אליי אחרי חמישה ימים ואמרו שאין מה לעשות". קליניק: "לוקחים אחריות מלאה"
מירב קריסטל
|
21.12.20
איחורי משלוחים בזארה; בטרמינל X המחיר השתנה בקופה
לקוחות זארה מתלוננים על חבילות שלא מגיעות וחוסר מענה בשירות הלקוחות. הרשת מסרבת להגיב. תלונות גם על טרמינל X: קושי בהחזרת פריטים ומחיר שקופץ פי 3 בקופה. המועצה לצרכנות: "חשש להטעיה". טרמינל X: "מתייחסים לכל תלונה בכובד ראש"
מירב קריסטל
|
24.11.20
שלט המבצע המתעתע ב-AM:PM: "כל המגוון"
שלט מבצע בסניף AM:PM הציג תמונת אריזת שניצל כשר לפסח (בשיא חגי תשרי) ואריזת שניצל לא מזוהה, כשלצידן הכיתוב: "כל המגוון". רק שבפועל המבצע לא היה על כל המגוון והפריטים שכן במבצע - אזלו. חשש להטעיה? לפי המועצה לצרכנות: בהחלט כן. AM:PM: "אין הטעיה"
מירב קריסטל
|
02.10.20
לקוחות כתר פלסטיק: חלקים חסרים ושירות לקוחות לקוי
כבר מספר חודשים שלקוחות שקנו בחנויות ובעיקר באתר האינטרנט של חברת כתר מתלוננים על איחורים במשלוחים ועל מענה חסר או לקוי בשירות הלקוחות. פריטים חסרים או שבורים לא מוחלפים בזמן סביר. בחברה מודעים למצב ומתכוונים לפצות: "עושים כמיטב יכולתנו לעמוד בביקושים האדירים"
מירב קריסטל
|
24.09.20
רשתות השיווק לא מפצות בקלות על איחורי משלוחים
הרשתות אמורות לעמוד בחוק הטכנאים, אך כששליחים מאחרים - תתקשו לקבל מהן פיצוי על פי חוק. בשלושה מקרים שבדקנו: שופרסל סירבה לפצות, ויקטורי וחצי חינם פיצו אחרי פניית ynet
מירב קריסטל
|
11.09.20
קנתה בובות למשחק מגנטים וגילתה שהן לא מתמגנטות
לקוחה קנתה לנכדיה בובות בשם פליי מגנט, שמיועדות לשמש כתוספת למשחק אריחי המגנטים הפופולרי. בבית גילתה שהן כלל לא מתמגנטות למשחק, בניגוד למוצרים דומים מתחרים. היבואן: "הבובות לא מתמגנטות ולא מצוין שהן כאלו. שתפנה לחנות להחזר כספי"
מירב קריסטל
|
29.08.20
חייבה על מנוי שנותק: HOT החזירה ללקוחה 11 אלף שקל
לקוחה של חברת הכבלים גילתה שבמשך שנתיים שילמה ל-HOT על מנוי של אביה שנפטר, למרות שבידיה הוכחות שהתנתקה מהחברה. רק פנייה למועצת הכבלים והלווין עזרה לה להשיב את כספה. HOT: "מתנצלים. הלקוחה תזוכה על מלוא הסכום"
מירב קריסטל
|
15.08.20
בגלל הקורונה: הנהג סירב להעלות ילדים למונית
נהג מונית טען שהוא לא יכול להעלות בני משפחה למונית כי אסור לו לקחת ארבעה נוסעים - וברח. בשירות הלקוחות של גט צידדו בו וטענו: זה החוק, למרות שמדובר בשלושה ילדים בני פחות מ-5 שהושארו ברחוב. מבדיקה עולה כי החוק מתיר זאת. גט: "אנו מצרים מעומק הלב על הטעות"
מירב קריסטל
|
08.08.20
הסיוט של לקוחת HOT: כל חודש גבו סכום אחר
לידור סיכמה עם חברת HOT על טריפל ב-159 שקל לחודש. במקום זאת, גבו ממנה בכל חודש סכום אחר עד 265 שקל. במקביל, חוותה בעיות טכניות רבות. אחרי פניית ynet, החברה תחזיר ללקוחה 450 שקל ויוחלף הממיר התקול. HOT: "הלקוחה זוכתה והותאם לה מבצע התואם את צרכיה"
מירב קריסטל
|
31.07.20
הזמנתם תכשיט מ-My Name Necklace? לא בטוח שתקבלו אותו בזמן
האתר My Name Necklace מציע תכשיטים עם שמות, אך לקוחות שהזמינו דרכו טוענים: הפריטים מגיעים באיחור או לא מגיעים כלל והמענה בשירות הלקוחות לקוי. האתר: "לא נערכנו כראוי, כעת חוזרים לכל הלקוחות שההזמנה שלהם תאחר"
מירב קריסטל
|
18.07.20
פרטנר חיברה לתשתית הסיבים - וגבתה גם על התשתית הישנה
לקוח חובר לתשתית הסיבים של פרטנר במקביל לחבילה קודמת במחיר גבוה ב-40%. מאז פברואר פרטנר גבתה ממנו מאות שקלים ביתר ופניות לחברה הניבו התנצלות, אך לא זיכוי ופיצוי. פרטנר: "התנצלנו על הטעות וזיכינו אותו"
מירב קריסטל
|
20.06.20
תלונות: הנעליים מ-shoesonline לא הגיעו
עשרות רבות של צרכנים מתלוננים כי הם ממתינים למעלה מחודש וחצי לנעליים שהזמינו מהאתר. תלונות גם על קושי להחזיר מוצרים ולקבל מענה הולם משירות הלקוחות. האתר: "יש עיכובים, עם פרוץ משבר הקורונה חווינו עלייה חדה בביקושים והצלחנו לספק את רוב ההזמנות במועד"
מירב קריסטל
|
06.06.20
המקרר החלופי של מחסני חשמל לזוג קשישים: מלוכלך וחלוד
זוג שקנה מקרר חדש קיבל אותו בערב יום העצמאות. המוביל טען שדלת שלו נפגעה והעדיף להחזירו לחנות. הם נאלצו להתעקש לקבל מקרר חלופי כלשהו והסניף מסר להם מקרר קטן ללא הובלה. כשפתחו את המקרר גילו שהוא מלא חלודה. מחסני חשמל: "מצרים על חוויית השירות"
מירב קריסטל
|
04.05.20
סיוט הנפקת רב-קו: לאן נעלמה עמדת ההנפקה בתחנת הרכבת
בתחנת הרכבת סבידור בת"א בוטלה אחת מעמדות הנפקת הרב-קו. התוצאה: רק עמדה אחת נותרה והתור מולה משתרך לאיטו מדי יום. רק מי שצולח אותו מגלה: התשלום על ההנפקה נעשה בכלל באשנב אחר, שגם מולו משתרך תור. רכבת ישראל: "נתקין שלטים ונוסיף עמדה"
מירב קריסטל
|
01.02.20
המתינה למעלה מחצי שנה לדלת של ארון מ-ACE
לקוחה רכשה באתר ACE שני ארונות ואחד מהם הגיע ללא חלקים מהותיים להרכבתו. רדיפה של חודשים ארוכים אחר שירות הלקוחות לא עזרה. בעקבות פניית ynet, החברה שלחה לה את החלקים החסרים ותזכה אותה. ACE: "מתנצלים"
מירב קריסטל
|
18.01.20
לאחר שהתנתקו: פרטנר המשיכה לחייב ואז פנתה להוצאה לפועל
בני זוג התנתקו באוגוסט 2018 אך המשיכו לקבל חיובים על הנתב: "נאלצנו להתקשר לחברה מדי חודש, כדי לקבל החזר", מספרת הלקוחה. אחרי חודשים, הם ביטלו את הגישה החופשית של פרטנר לחשבונם וחטפו תיק בהוצל"פ ודרישת חוב של 1,200 שקל. אחרי פניית ynet בוטל התיק
מירב קריסטל
|
20.09.19
טעות לעולם חוזרת: לא קיבל שירות אמבולנס, אך נדרש לשלם עבורו
אלכס קיבל מסרון עם דרישה לתשלום חוב עבור שירותי אמבולנס. גם אחרי שהבינו במד"א כי שלחו דרישת תשלום לאדם הלא נכון, המשיכו לשלוח לו אותה במשך חודשים. אחרי שהמדור התערב, הובטח כי "הנושא טופל והוא לא יקבל יותר הודעות"
דני שדה
|
13.09.19
הזמנת לתינוק בגד גוף כחול וקיבלת ורוד? בעיה שלך
לקוחה ברשת מוצצים שנמצאת בחודש השמיני להריונה , הזמינה אונליין עם שליח שלישיית בגדי גוף כחולים - אבל קיבלה ורודים. היא ביקשה שיבואו להחליף את המוצר השגוי, אך ברשת התעקשו שתלך לחנות או תשלם על שליח. מוצצים: "הרשת מצרה על הטיפול בלקוחה"
מירב קריסטל
|
07.09.19
הדייסון שבק בגלל קורוזיה? "אין אחריות"
יורם נדרש לשלם על החלפת מנוע של שואב בשל קורוזיה, וגילה שרבים נתקלים באותה דרישה בתקופת האחריות. ואז דני שדה נכנס לתמונה
דני שדה
|
17.08.19
הוכיח שנקלע לתאונת דרכים - אבל הקנס המשיך לצמוח
ע' שילם קנס של 800 שקל על עבירת תנועה באיחור והסכום עלה ל-2,400 שקל. גם כשהוכיח שהיה מאושפז, סירבו לבטל לו את הריבית וההצמדה. ואז דני שדה נכנס לתמונה
דני שדה
|
10.08.19
מתנה לעת זִקנה - משחק דיגיטלי חינם
אורה ניגשה למוקד שירות של חברת הוט במטרה להוזיל את החבילה הסלולרית והופתעה לקבל מתנה 'חינמית'. אלא שאז התברר כי חתמה על תשלום חודשי קבוע על אותה המתנה, אותו החברה לא מוכנה לבטל. ואז דני שדה נכנס לתמונה
דני שדה
|
27.07.19
מי אחראי לחתיכה החסרה שבמזגן?
באמצע מאי אחד המזגנים בביתו של א' החל לטפטף. הטכנאים הגיעו שוב ושוב, אבל בלי החלק המתאים, וגם הפתרונות שהציעו לא עזרו. בחברה החלו לטעון כי המזגן לא באחריות, ואז דני שדה התערב
דני שדה
|
20.07.19
מי גנב את הזרם וניפח את חשבון החשמל?
חודש וחצי חיכתה טלי לזיכוי מחברת החשמל על אלפי שקלים שנגבו ממנה בגלל טעות. דני שדה מתעצבן ומגיע לטפל בבעיות הצרכניות שלכם
דני שדה
|
13.07.19
טכנאי ועוד טכנאי - הביטוח שלא מבטח
למרות שרכש ביטוח ל-7 שנים באלפי שקלים, יותר מ-3 חודשים המקרר בביתו של ש' לא פעל כמו שצריך. טכנאים הגיעו פעם אחר פעם אך החלק הפגום לא הוחלף. ואז דני שדה נכנס לתמונה
דני שדה
|
06.07.19