לאחרונה גוברת המגמה שבה המטופלים הופכים ליותר ויותר אקטיבים בחיפוש אחר הרופא שלהם. הם אינם מוכנים להתפשר על הגורם המקצועי שיטפל בהם. חשוב להם לקבל מענה מהרופאים "הטובים בתחום", אך עם זאת הם אינם מעוניינים להמתין לתורים ארוכים.
לצד השאיפה לקבל מענה מהיר, מבלי לוותר על המומחיות של הצוות המטפל, אנו מזהים צורך בפונקציה שתתכלל את כל האלמנטים יחד, תלווה את המטופל, תקבע עבורו את הבדיקות הנדרשות, תסביר ותקשר בין הגורמים השונים שמעורבים בטיפול. לכאן בדיוק נכנס שירות מדיקל NOW - השירות הייחודי, שהוקם בהרצליה מדיקל סנטר ומציע מגוון רחב של שירותי רפואה מהירים, מבלי להתפשר על האיכות וסביבת הטיפול.
2 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

השירות במדיקל NOW מציע - ONE STOP SHOP מענה רפואי איכותי ומהיר, המאגד תחת קורת גג אחת את כל מה שנחוץ: תורים מהירים, רופאים מומחים וליווי אישי צמוד של מנהל אדמיניסטרטיבי.

שירות מהיר ואיכותי

חשיבות זמינות תורים היא נושא שלא באמת צריך להרחיב על אודותיו; קשה למצוא תורים זמינים בקהילה (קופות חולים), מטופלים נאלצים להמתין שבועות ואף חודשים, ויש לכך השפעה על איכות החיים, התפתחות המחלה וההחלמה. לא מדובר רק בקופות החולים, אלא גם בביצוע פעולות בבית חולים, שלכאורה, לא נחשבות דחופות, כאשר מטופל יכול להמתין ימים רבים. למשל במקרים של אבנים בדרכי השתן - זה כואב מאוד וקשה להתנהל עם זה ביום יום. אדם שיפנה למיון עם חשד לאבנים בדרכי השתן, יקבל מענה טיפולי מקומי, כגון סטנט בשופכה, שישחרר את האבן ויקל את הכאב, אבל יאלץ אותו להסתובב עם פתרון זמני של סטנט, עד שיתפנה חדר ניתוח לביצוע הפעולה, שלכאורה אינה דחופה.
ישנה גם חשיבות גבוהה לאבחון מקצועי של הבעיה, במטרה לקבל את הטיפול המתאים. למשל אדם שבר את הרגל ופנה לאחד ממוקדי החירום. אף שהזמינות במוקד הייתה טובה, במקרים רבים הצוותים שם אינם די מיומנים באבחון ובטיפול, ויש לא מעט מקרים של גיבוס לא נכון או לא מדויק, שגורם לאיחוי לא מדויק, המאלץ להוריד את הגבס, לבצע ניתוח חוזר לקיבוע מדויק ולגבס בשנית.
במדיקל NOW המטופל יודע שהוא נמצא בידיים הטובות ביותר ומלווה לאורך כל התהליך.
2 צפייה בגלריה
המטופל יודע שהוא נמצא בידיים הטובות ביותר, ומלווה לאורך כל התהליך על ידי מנהל אירוע רפואי צמוד
המטופל יודע שהוא נמצא בידיים הטובות ביותר, ומלווה לאורך כל התהליך על ידי מנהל אירוע רפואי צמוד
המטופל יודע שהוא נמצא בידיים הטובות ביותר, ומלווה לאורך כל התהליך על ידי מנהל אירוע רפואי צמוד
(צילום: דוד לזר)

השירותים של מדיקל NOW

מוקדי רפואה דחופה – מוקדים במגוון תחומים, המעניקים מענה על ידי רופא מומחה בכיר, לרבות בדיקות האבחון הנדרשות. הכול נעשה במקום אחד, ללא טרטור ועם המענה הטיפולי הנדרש, כולל הכנה מהירה לניתוח במידת הצורך. כרגע פועלים בשירות מוקדים בהתמחויות הבאות: מוקד אורתופדי, מוקד אורולוגי, מוקד פרוקטולוגי ומוקד כאב. כל הזמן בוחנים את צורכי השוק היכן יש מצוקת תורים או צורך טיפולי, ומפתחים את השירות בהתאם.
יחידה לאבחון מהיר - מיועדת למקרים, שבהם אדם סובל תקופה ארוכה מבעיה רפואית שלא נפתרת, או לא מצליחים לאבחן אותה בקהילה. ביחידה עובד צוות רפואי קליני מיומן ובעל ניסיון, המפנה את המטופל לכל בדיקות האבחון הנדרשות, ועל בסיס התוצאות מאבחן את הבעיה. הכול נעשה במקום אחד ובזמינות מיידית. מלבד המענה המהיר, היתרון הוא גם בצוות, שמסייע בהמשך הטיפול הנדרש בהתאם לאבחון, וחוסך למטופל התרוצצות נוספת.
תורים מהירים - לייעוץ רופאים מומחים ולבדיקות דימות, כגון MRI, CT , US ורנטגן.
מעבדה רפואית - הכוללת מעבדת דם, שתן וצואה, הפתוחה לאורך כל שעות היום, ומאפשרת ביצוע כל הבדיקות הנדרשות באותו יום.
פיענוח מהיר של בדיקות דימות.

למי מתאים השירות?

השירותים במדיקל NOW מבית הרצליה מדיקל סנטר מיועדים לכל מי שמעוניין במענה רפואי איכותי ומהיר בסביבת טיפול מתקדמת: מי שסובל מכאבים שונים ולא יודע את מקורם, מי שצריך לעבור מגוון בדיקות ולא רוצה להיות מטורטר ממכון למכון ומרופא לרופא, ומי שחשוב לו לרכז את כל הטיפול במקום מקצועי ונגיש אחד.
בכל בעיה שדחופה לכם, הצוות ישמח להתאים עבורכם את המסלול הנכון והמדויק עבורכם. התשלום מתבצע באופן פרטי, וניתן להגיש בקשה להחזר מול חברות הביטוח, בהתאם לפוליסה האישית.

איך עושים את זה?

התקשרו ל־09-9594825 או השאירו פנייה באתר hmc.co.il - ונחזור אליכם לתיאום מהיר.
ושרק נהיה בריאים!