לפעמים, אני עדיין שואלת את עצמי, מה עוד אפשר להמציא בתחום הטיפוח, שלא קיים עדיין? תשובה לשאלה קיבלתי במהלך ביקור קצר בלונדון, שנועד להכיר לי מקרוב את מותג הטיפוח הבינלאומי 111SKIN, שעומד לנחות כאן, בישראל, בימים אלו.
4 צפייה בגלריה
ארמון בלונדון
ארמון בלונדון
ארמון בלונדון
(צילום: יעל ולצר)

סיפורו של המותג שזור בסיפור ההצלחה של המנתח הפלסטי, ד"ר אלכסנדר יאניס, הבעלים של המותג, וראש המחקר והפיתוח שלו. אגב, השם 111SKIN, נגזר ממיקום מרפאתו, באחד הרובעים היוקרתיים בלונדון, רחוב הארלי 111, Plastic Surgery 111 Harley Street London.
ד"ר יאניס, בעל ניסיון רפואי של למעלה מ־30 שנה, כרופא פלסטי מוסמך בארה"ב ובאירופה, הקים את המרפאה בשנת 2001, מאז הוא נמצא בחזית החדשנות האסתטית בתחום הרפורמות הפלסטיות. בכובע אחד שלו הוא מוכר בתחום המתיחות והניתוחים הפלסטיים, וכמי שפיתח טכניקה ייחודית למתיחת פנים. בכובע אחר הוא מרצה ברחבי העולם. בכובע, שמתכתב עם ישראל, הוא שהקים את המותג הבינלאומי 111SKIN בשנת 2012. לדבריו, לאחר שמצא במהלך שנותיו כמנתח, שלא מעט מהמוצרים בעלי חוזק קליני, שזמינים בשוק, מגרים את עורם של לקוחותיו, החל לשקוד על פיתוח נוסחה משלו. כך הוא יצר את הנוסחה הייחודית, שמופעלת על ידי קומפלקס תיקון בלעדי, NAC Y2™.
4 צפייה בגלריה
מוצרי 111SKIN
מוצרי 111SKIN
מוצרי 111SKIN
(צילום: יעל ולצר)

מאז, הוא ממשיך, תוך שימוש בהבנתו את מבנה האפידרמיס, לרתום את כוחם של חומרים פעילים מתקדמים מהדור הבא, בפורמולות המתאימות לסוגי העור השונים ואף לרגיש ביותר. את ההשראה למוצרים שלו לטיפוח העור הוא מקבל מהטיפולים שנעשים במרפאה, ומהניסיון שלו בטכנולוגיה הקוסמטית העדכנית. את הפורמולה של המוצרים הוא מפתח עם מעבדה מקצועית, כחלק מהבנה של צרכי העור אם לפני או אחרי ניתוחים או הזרקות, ואם שיקום עור פנים, כתוצאה מהזדקנות או מבעיית אחרת, כגון אקנה או פיגמנטציה וכד'.
נכון להיום נמכרים מוצרי המותג, בהם סרומים, קרמים, ומסכות ייחודיות לפנים ולעיניים, בעשרות מכוני ספא בעולם, בהם Four Seasons ריץ קרלטון, קמפינסקי, האייט ריג'נסי ועוד, ובלונדון, בין היתר, במרכזי ספא ובתי כלבו יוקרתיים כדוגמת הרודס וסלפרידג'ס.
כך מצאתי את עצמי מגיעה, בצהרי יום, למלון וספא הארטוול האוס Hartwell House & Spa Hotel in Buckinghamshire קינגהאמשייר. קשה היה שלא לשחרר קריאות התפעלות במהלך הסיור במסדרונות ובשטחים הציבוריים של המלון, שנבנה בימי הביניים, ושמלך צרפת, לואי ה־18, התגורר בו במהלך שנות גלותו מצרפת במאה ה־19. בתום הסיור, הגיעה גולת הכותרת, ביקור בספא, 111SKIN Therapies, שממוקם באחת מפינות החמד שבארמון.
4 צפייה בגלריה
הספא במלון הארטוול האוס
הספא במלון הארטוול האוס
הספא במלון הארטוול האוס
(צילום: יעל ולצר)

כאן המקום להזכיר: תקופות של מתח וחרדה, כדוגמת המציאות בה אנחנו נמצאים מאז ה־7 באוקטובר, נותנות אותות גם בעור הפנים, שנראה יבש וחסר חיוניות. כשיצאתי מהספא, לאחר טיפול מפנק, והתמסרות לידיה האמונות של הקוסמטיקאית ולמוצרים של ד"ר יאניס, העור נראה והרגיש כאילו חזר לחיים.
למחרת היום התקיים ביקור במרפאה של ד"ר יאניס. לצידו עמדה רעייתו, אווה יאניס, שמשמשת כבעלים משותף וכמנהלת, ושניהם יחד, הסבירו בעיניים נוצצות ובעור זוהר וחיוני, את סיפורו של המותג ואת יתרונותיו. בין הנוכחים הנוספים בחדר, היו טום מקפירסון לה מייר, סמנכ"ל מכירות בינלאומי של המותג, ודנה זילברשטין, בעלים ומנכל משותף קבוצת DNO, שקיבלה את הרשיון הבלעדי לייבא את המוצרים לישראל. כאמור, בימים אלו המוצרים "עושים עלייה" לישראל, והם ישווקו בלעדית ע״י חברת ohglow מקבוצת DNO, ויופצו במלונות יוקרה וקוסמטיקאיות מובחרות, ובאתר החברה.
4 צפייה בגלריה
לונדון: אלכסנדר יאניס מימין, אווה יאניס משמאל, באמצע דנה זילברשטיין
לונדון: אלכסנדר יאניס מימין, אווה יאניס משמאל, באמצע דנה זילברשטיין
לונדון: אלכסנדר יאניס מימין, אווה יאניס משמאל, באמצע דנה זילברשטיין
(צילום: אלבום פרטי)

מדוע החלטת על הבאת המוצרים לישראל?
"המותג צומח בעולם. ישראל היתה אחת מנקודות היעד שלי ל־2024-2025. כמי שנולד וגדל ביוון, אני חש בזיקה גדולה שקיימת בין התרבויות, מה גם שהמוצרים מותאמים במיוחד לאקלים ים תיכוני. יש לי הרבה לקוחות מישראל, שמגיעים במיוחד לטיפולים ללונדון. כך יהיה קל וטוב יותר, לי וללקוחות".
צודק. מצד אחד אפשר לקחת פסק זמן ולטוס ללונדון, ליהנות מכל מה שהעיר, שאף פעם לא משעממת, יכולה להציע, ולחזור עם עור זוהר. מאידך, כשהמוצרים כאן, בישראל, הדרך להגיע לעור כזה, היא הרבה יותר קצרה.
*** גילוי נאות: הכתבת הייתה אורחת המקום