3 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות חברת אלפאמדיקס)
כולם רוצים מראה צעיר וטבעי וגוף חטוב ומעוצב, אך הטיפולים השונים דורשים זמן עד לקבלת התוצאה המושלמת. שנה חדשה היא הזדמנות טובה לבחור בשילוב הטיפולים המנצח עבורך, שיאפשרו לך להתחיל את השנה עם מראה זוהר וגוף חטוב.
Morpheus8: לפי קים קרדשיאן, הטיפול ש"משנה את חוקי המשחק"
טיפול Morpheus8 הוא מכתיב הטרנדים העולמי בתחום הטיפולים האסתטיים. הוא מסתמן כטיפול המבוקש ביותר כיום, והביקוש אליו מזנק בהתמדה.
Morpheus8 ממצק ומחדש את העור. התהליך המוביל לתוצאה טבעית, ללא ניתוח, ללא זמן החלמה משמעותי ועם תוצאות אופטימליות.
הטיפול מבוסס על שילוב ייחודי של טכנולוגיית גלי רדיו (RF) בשילוב מיקרו־מחטים ייחודיות, החודרות באופן מינימלי לעור ומחדשות אותו בשכבותיו השונות. הטיפול מאפשר השגת תוצאות מהפכניות, והעור נראה מוצק, מהודק, זוהר וצעיר יותר באופן טבעי. הטיפול מתאים לאזורי העיניים, הלחיים, קו הלסת, הסנטר, הצוואר והמחשוף. Morpheus8 מתאים גם לטיפול בצלקות אקנה.
כמו כן קיימת גרסת Morpheus Body, המאפשרת טיפול באזורי גוף, שלא היה ניתן לטפל בהם עד כה, כגון בטן, זרועות, ברכיים וישבן. באזורים הללו ניתן לטפל בהצלחה בסימני מתיחה ובצלוליט. להשגת תוצאה אופטימלית, מומלץ לעבור סדרת טיפולים, אך התוצאה ניכרת מיד אחרי הטיפול הראשון.
"עשיתי מורפיאוס למיצוק הבטן שלי. זה משנה את חוקי המשחק!", כתבה קים קרדשיאן. "זה הטיפול האהוב עליי – הוא מעט כואב, אבל שווה את זה".
3 צפייה בגלריה
טיפול ב- Morpheus8
טיפול ב- Morpheus8
טיפול ב- Morpheus8
(צילום: באדיבות חברת אלפאמדיקס)

Stylage Lips Plus: שפתיים מעוצבות במראה טבעי
עיצוב ומילוי השפתיים הוא טיפול פופולרי בתחום האסתטיקה, המכתיב טרנדים עולמיים של יופי נשי עדכני.
חברת VIVACY מצרפת, יצרנית ליין חומר המילוי STYLAGE, פיתחה את החומר החדשני - Stylage Lips Plusטיפול בחומצה היאלורונית בסמיכות המותאמת במיוחד לשפתיים - לתוצאה אופטימלית של שפתיים הומוגניות, מלאות וחושניות, תוך שמירה על מראה טבעי. מכיל נוגד חמצון טבעי, שמטרתו הגנה מפני רדיקלים חופשיים המפרקים את החומצה ההיאלורונית המוזרקת, ובכך מבטיחים שהתוצאה תישמר למשך כשנה. Stylage Lips Plus מעשיר בלחות מוגברת את אזור השפתיים כולו, ואף מכיל לידוקאין לאלחוש ולהקלה משמעותית בכאב בזמן הטיפול.
Radiesse: הטיפול המנצח עם האפקט המשולש
הסוד מאחורי הפנים החטובות של המאה ה־21 טמון באיכות חומר המילוי. Radiesse הוא חומר המילוי היחיד שיוצר אפקט משולש: תוצאת מילוי מיידית, הרמת הפנים והצערת העור. החומר הייחודי והמהפכני, המבוסס סידן ומעודד ייצור קולגן ואלסטין, נחשב לחומר המילוי המועדף על רופאים בארץ ובעולם זה כמעט שני עשורים, והוא באישור ה־FDA.
Radiesse מחדש את העור מבפנים ומשפר את מרקמו באזור המטופל - למיצוק וחיטוב מראה העור. התוצאות נבנות ומשתבחות עם הזמן, כתוצאה מחידוש ייצור קולגן ואלסטין, נשמרות לאורך זמן ומאופיינות בעור חזק, גמיש ועבה יותר.
מעל 11 מיליון מזרקי Radiesse הוזרקו ברחבי העולם במהלך כ־20 שנות ההצלחה של המוצר, כשמאחוריו לא פחות מ־200 מחקרים קליניים שבדקו את בטיחותו, יציבותו ויעילותו בזמן הטיפול ולאחריו.
בשנים האחרונות הותאמו הריכוזים ב־Radiesse כדי לטפל בהצלחה בשיפור מרקם העור באזורי גוף שונים מלבד הפנים, דוגמת הצוואר, המחשוף, הזרועות, פנים הירכיים, הברכיים וגב הידיים.
3 צפייה בגלריה
טיפול Radiesse לפני ואחרי
טיפול Radiesse לפני ואחרי
טיפול Radiesse לפני ואחרי
(צילום: באדיבות חברת אלפאמדיקס)

EVOKE: עתידנות בטיפולים אסתטיים לפנים בפלטפורמת Hands Free
INMODE, ענקית המכשור המרפאתי המתקדם והמהפכני, מביאה בשורה עתידנית של ממש לשוק האסתטיקה הרפואית. לאחר שהביאה לעולם את הטיפול MORPHEUS8, פיתחה החברה את EVOKE - מכשיר לטיפול הפנים הראשון בעולם שהינו, hands free כלומר טיפול ללא מגע ידי אדם, המאפשר התאמה אישית ודיוק מרבי למיצוק, חיטוב ופיסול הפנים והצוואר.
מכשיר EVOKE מציג פתרון שלא נראה כמותו: טיפול בסנטר כפול, חיטוב קו הלסת, טיפול בקמטים, הצערת הפנים וחידוד קווי המתאר של הפנים. התוצאה אופטימלית ומוכחת קלינית.
הטיפול מבוסס אנרגיית גלי רדיו RF בפרופיל בטיחותי גבוה, באמצעות הלבשת אפליקטור - מעין קסדה המתלבשת על פני המטופלת, בהתאם לאינדיקציה הטיפולית.
אנרגיית ה-RF חודרת עמוק לתוך העור ומייצרת חימום מבוקר עם יכולת לשמור על טמפרטורה קבועה ונוחה למטופל. הטיפול אורך כ־40 דקות, שבמהלכן ניתן לקרוא ספר, לצפות בטלוויזיה או לגלוש באינטרנט, תוך כדי חידוש ומיצוק עור הפנים, הצוואר וקו הלסת.
הטכנולוגיה המהפכנית מאפשרת השגת טיפול אחיד בכל מפגש, תוך התחשבות בנתונים של כל מטופל ומטופלת.
APTOS: חוטי הרמה לפנים בשילוב חומצה היאלורונית
ענקית החוטים APTOS - יצרנית החוטים הוותיקה בעולם שמגוון מוצריה באישור ה־FDA - הציגה לעולם את החידוש בתחום חוטי ההרמה: Excellence- חוטים משודרגים, המכילים חומצה היאלורונית עוצמתית. טיפול בחוטי הרמה נחשב לפתרון האופטימלי לעור צונח באזור הצוואר, להרמת גבות ולטיפול ב־Fox Eyes. כעת, עם חוטי ה־Excellence, מציגה החברה חידוש המאפשר מלבד טיפול ההרמה, גם שיפור מרקם העור ואיכותו באזור שבו הוחדר חוט ההרמה.
לטיפול זה אפקט עוצמתי, שתוצאותיו נשמרות לתקופה של עד 24 חודשים (תלוי באזור המטופל). לא נדרש כמעט זמן החלמה, והחזרה לשגרה - מיידית. התוצאה: הרמה של העור, הצערת העור, חיטוב ועידוד של יצירת קולגן באזור הטיפול.
כל הטיפולים מתבצעים במרפאות ובמכונים מורשים ברחבי הארץ, alphamedix.co.il