3 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

Morpheus8 - הטיפול שהוגדר על ידי קים קרדשיאן כ"משנה חוקי המשחק"
בטוח שגם אתם שומעים בכל מקום את השם Morpheus8. טיפול Morpheus8 הפך למכתיב הטרנדים העולמי בתחום הטיפולים האסתטיים. הביקוש אליו מזנק, והוא מסתמן כטיפול המבוקש ביותר כיום - לפנים ולגוף.
Morpheus8 מיועד למיצוק וחידוש העור. התוצאה טבעית, ללא ניתוח, ללא זמן החלמה משמעותי ועם תוצאות אופטימליות לאורך זמן.
זהו טיפול פרקציונלי משולב של טכנולוגיית גלי רדיו (RF) ומיקרו־מחטים ייחודיות, החודרות באופן מינימלי לעור ומעודדות חידוש בשכבות העמוקות יותר של העור. הטיפול מאפשר עיצוב מחדש של הרקמות, וכך העור מתחדש והופך מוצק, מהודק, זוהר וצעיר יותר באופן טבעי. מתאים לטיפול באזורי העיניים, המצח, הלחיים, קו הלסת, צוואר והמחשוף. Morpheus8 מתאים גם לטיפול בצלקות אקנה.
3 צפייה בגלריה
(צילום: מתוך סטורי של קים קרדשיאן בטיפול מורפאוס8)

בנוסף קיימת גרסת Morpheus Body, המאפשרת טיפול באזורי גוף שונים, שבהם לא התאפשר לטפל עד כה ללא ניתוח, כמו בטן, זרועות, ברכיים וישבן. באזורים הללו ניתן לטפל בהצלחה בסימני מתיחה ובצלוליט. להשגת תוצאה אופטימלית מומלץ לעבור סדרת טיפולים, אך התוצאה נראית לעין כבר לאחר הטיפול הראשון.
Radiesse – "כוח הקולגן" הטיפול המנצח עם האפקט המשולש – הרמה, מילוי מיידי וייצור קולגן לשיפור מרקם העור
Radiesse - הסוד מאחורי הפנים החטובות של המאה ה־21 טמון בחומר המילוי האפקטיבי לפנים חטובות ולצוואר מתוח, המייצר אפקט משולש: תוצאת מילוי מיידית, הרמת רקמת עור הפנים ושיפור מרקם העור. חומר המילוי המהפכני, המבוסס סידן ומעודד ייצור קולגן ואלסטין, שהם המפתח לעור חזק, עבה וגמיש, מחדש את העור מבפנים, ונחשב לחומר המילוי המועדף על רופאים בארץ ובעולם כבר כמעט שני עשורים, מאושר על ידי ה־FDA האמריקאי.
מעל 15 מיליון מזרקי Radiesse הוזרקו ברחבי העולם במהלך 20 שנות ההצלחה של המוצר, כשמאחוריו לא פחות מ־200 מחקרים קליניים שבדקו והוכיחו את בטיחותו, יציבותו ויעילותו בזמן הטיפול ולאחריו.
בשנים האחרונות הותאמו הריכוזים
ב־Radiesse כדי לטפל בהצלחה בשיפור מרקם העור באזורי גוף שונים מלבד הפנים, כמו הצוואר, המחשוף, הזרועות, פנים הירכיים, הברכיים וגב הידיים. תוצאת הטיפול נשמרת שנה ואף יותר.
BELOTERO BALANCE - טיפול ייעודי למילוי שקעי העיניים
שקעי העיניים יוצרים מראה עייף, אך בטיפול קצר יחסית ניתן לקבל אפקט משמעותי של מראה צעיר, עירני, זוהר וחיוני - BELOTERO BALANCE נחשב כאחד המוצרים הבטוחים והנחשקים בעולם הרפואה האסתטית, והוא ייעודי לשקעי העיניים, עם פיזור אופטימלי ואחיד וכן איזון בין צמיגות ואלסטיות של החומצה ההיאלורונית עצמה. BELOTERO BALANCE מאושר FDA.
האזור החשוב ביותר למראה הפנים הוא "מרזב הדמעות", אותו שקע מתחת לעין שכאשר הוא עמוק מדי, הוא מקנה לפנים מראה עייף ומבוגר. גם בשקע זה ניתן לטפל בעזרת BELOTERO BALANCE -לתוצאה טבעית וללא מאמץ.
Geneo Glam - טיפול סינדרלה בקפסולות - עם קפסולת הזהב!
טיפולי Geneo כבשו את ליבן של הנשים בארץ ובעולם. מהפכת הקפסולות של ג'נאו הינה פרי פיתוח ישראלי מוגן פטנט עולמי. מרפאות וקליניקות לקוסמטיקה מתהדרות בטיפול Geneo, המעניק בתוך חצי שעה מראה זוהר ורענן.
קפסולת Glam Geneo מבוססת פתיתי זהב טהור ומרכיבי פרימיום ומותאמת לעור בוגר. לקפסולה יתרון של הענקת גמישות ולחות מוגברת לעור הפנים והפחתה משמעותית של מראה הקמטים והקמטוטים העדינים. לאחר טיפול Glam Geneo העור הופך גמיש ורווי לחות, ומראה הקמטים מיטשטש.
3 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

מכשיר Geneo מבצע שלוש פעולות במקביל: הזנה, קילוף והעשרת העור בחמצן. זו הטכנולוגיה הראשונה מסוגה בעולם להגברת אספקת חמצן מתוך העור עצמו, והיא מאיצה באופן משמעותי את איכות הספיגה וההחדרה של רכיבים פעילים מזינים לעור הנמצאים בקפסולה.
לטיפול זה אפקט מיידי, המעניק זוהר וחיות ומטשטש את סימני הגיל. התוצאות נראות לעין כבר בתום הטיפול הראשון. אפקט הזוהר נשמר כשבוע, אולם כדי להשיג תוצאה אופטימלית שנשמרת לאורך זמן, מומלץ לבצע סדרה של שלושה טיפולים.
Stylage Lips Plus - עיצוב שפתיים למראה טבעי
עיצוב ומילוי השפתיים הוא טיפול פופולרי בתחום האסתטיקה, המכתיב טרנדים עולמיים של יופי נשי עדכני.
Stylage Lips Plus - חומצה היאלורונית בסמיכות המותאמת במיוחד לשפתיים - הפך להיות השם המקביל לתוצאה אופטימלית של שפתיים במראה הומוגני, מלא וחושני, תוך שמירה על מראה טבעי.
מכיל אנטי אוקסידנט טבעי - מניטול, שמטרתו הגנה מפני רדיקלים חופשיים, המפרקים את החומצה ההיאלורונית המוזרקת, ובכך מבטיחים שהתוצאה נשמרת לתקופה של שנה לפחות.
Stylage Lips Plus מעשיר בלחות מוגברת את אזור השפתיים כולו, ואף מכיל לידוקאין להקלה משמעותית של הכאב בזמן הטיפול.
כל הטיפולים מתבצעים בקליניקות מורשות ברחבי הארץ, alphamedix.co.il