פארק עד הלום – בואו להכיר את סיפור הגשר המשופץ וגשר הרכבת, ללמוד על מקור שמו של הגשר – עד הלום, ולטייל בפארק עם פינות ישיבה מוצלות. הכניסה חופשית.
4 צפייה בגלריה
(צילום: תיירות אשדוד)

פארק אקולוגי מצודת־ים אשדוד - מפגש של טבע, ים, בעלי חיים וצמחייה בפארק האקולוגי החדש מצודת אשדוד־ים, המשתרע על שטח של מעל 300 דונמים. לנוחיותכם שלושה שבילי הליכה – שביל החוף, שביל הבוסתן ושביל הצבאים, דרכם תגלו פינות חמד, מרפסות תצפית ומסתורי ציפורים. במקום נשתלה צמחייה מקומית, כגון עצי אשל, שרידי בוסתנים וצמחיית החקלאות המואסית הקדומה, המתקיימת ממי התהום הגבוהים שמאפיינים את אזור החולות הסמוכים לים. לאורך שביל הצבאים תמצאו שקתות מים, המיועדות לדיירי הפארק החדשים. הכניסה חופשית.
חופי הזהב של אשדוד - חופי הים הזהובים הם המקום המושלם לחוויה קיצית אקזוטית, ולאורכם טיילת החוף החדשה.
4 צפייה בגלריה
(צילום: מאור בן חמו)

פארק נחל לכיש - משתרע לאורך הגדה הדרומית של נחל לכיש ונשפך לים. לאורך הפארק טיילת, תצוגות בעלי החיים, בריזה מהים ומקומות ישיבה מוצללים. ללא תשלום.
גבעת יונה - בנקודה הכי גבוהה באשדוד שוכנת גבעת יונה, ממנה ניתן להשקיף על העיר המתפתחת ועל הנמל החדש. בגבעה נמצא המגדלור המקורי של נמל אשדוד, שפעל עד שנות ה־90. במורדות הגבעה ישנו גן עם משטחי דשא, שבילי הליכה, ספסלים ומרפסות תצפית. הגבעה משמשת מקום מפגש למקומיים ולמבקרים, ומתקיימים בה אירועים רבים, ביניהם אירוע “בירה בשקיעה”. הכניסה חופשית.
4 צפייה בגלריה
גבעת יונה
גבעת יונה
גבעת יונה
(צילום: באדיבות תיירות אשדוד)

מה אוכלים? - אשדוד היא ללא ספק בירה קולינארית. מגוון האפשרויות בה אינסופי, ומרבית המסעדות מתמחות בדגים ובאוכל ים־תיכוני אותנטי ומקורי, כשלחלקן נדרש להזמין מקום מראש. בגבעת יונה תמצאו את מסעדת קירה, בטיילת מרטין בובר תמצאו את פסקדו, עלמא, פורטו ועוד, דרומה משם תוכלו ליהנות ממסעדת ברבריני, טורו סושי ואחרות, ולאורך החופים תיהנו ממסעדת פישנזון, לולה, זה, החוף, לימונצ'לו, ובמרכז העיר באדה בום, פיצה פארינו, קסטל, גמברינוס ועוד.
4 צפייה בגלריה
(צילום: לינה מיארה)