הקיץ כבר כאן. הטמפרטורות עולות ויעלו עוד, הלחות מעיקה ותעיק עוד יותר, ככה זה קיץ ישראלי. אז כבר "העלינו" את בגדי החורף ו"הורדנו" את בגדי הקיץ, ועכשיו, נשאר גם קצת להתחדש.
גם קיץ 2024 נותן מקום של כבוד לשילובים. בין קלאסי לטרנדי, בין שחור לבן לצבעוני, בין אלגנטי לקז'ואל ו”מרושל”. ובתוך זה, כתמיד, מומלץ לזכור: בסוף, הבגד זה את ואת זה הבגד. מכאן שהנוסחה פשוטה: חשובה הצעקה של האופנה, לא פחות מזה, חשוב לבחור במה שמרגיש לך נוח ונכון למקום ולזמן.

וסט קייצי: טרנד קליל ולוהט

אחד הטרנדים האופנתיים לקיץ הקרוב, שאולי גם יישאר אחריו, הוא הווסט. קצת היסטוריה: הווסט (בעברית מוֹתְנִיָּיה או לְסוּטָה), נולד כחלק מלבוש של גברים. מדובר באפודת בד חסרת שרוולים, שנלבשה מעל החולצה והעניבה ומתחת למקטורן ולמעיל, כחלק מלבוש רשמי. הוסט נרכס בחזית בטור אנכי של כפתורים, בין היתר כי מדובר בתקופה בה שעוני כיס היו נפוצים, וגברים נהגו להחזיק את השעון באחד מכיסי הווסט, ולהצמיד את שרשרת השעון ללולאת אחד הכפתורים.
הווסט לנשים החל להופיע בסוף המאה ה־18 והיה אחד מסמלי המרד המגדרי. כיום הוא משמש גם כלבוש יומיומי, וגם כחלק מלבוש רשמי. הוא מגיע בבדים שונים, בהם ג'ינס, פשתן וכותנה וכן משלב בין בדים, וניתן להתאים אותו למגוון מטרות וזמנים. אפשר ללבוש אותו לבדו מעל מכנס או חצאית, אפשר מעל גופיית סבא או חולצת טי שירט, ואפשר כחלק מחליפת ערב. יש ווסטים קצרים וארוכים, צמודים ורופפים, ומשהו בהם מייצר מראה בו הרציני פוגש חושני, והאלגנטי הופך “שובב”. כשמוסיפים למראה משקפי שמש עדכניים, ההרגשה היא של רטרו אמיתי, של לבוש ייחודי ומעניין. לכו עליו!

רנואר
המותג רנואר מציג וסט מבד סאטן בעל צווארון שלבים ומחשוף וי. לווסט שני כיסי שפה בחזית וכפתורים קדמיים לרכיסה.
מחיר: 179.90 שקל. להשיג: ברשת החנויות ובאתר האונליין
11 צפייה בגלריה
(צילום: עדי שנפיק)

twentyfourseven
בקולקציה החדשה של twentyfourseven נמצא וסט ג'ינס בגזרת קרופ עם מחשוף וי, סיומת שפיצית וסגירת כפתורים בחזית. חלק מ־Denim For Life, קולקציית הדנים החדשה של המותג.
מחיר: 129.90 שקל. להשיג: ברשת החנויות ובאתר האונליין

גולברי
מציגה אוברול קייצי, משלב מכנס עם וסט כפתורים ביחידה אחת. מכנסיים בגזרה רחבה ווסט צמוד, שמקנה מראה מעניין ומחמיא, מתאים לבוקר ולערב.
מחיר 399.90 שקל. להשיג: ברשת החנויות ובאתר האונליין
11 צפייה בגלריה
(צילום: ליאור קסון)

על מים גלידה ומשקפיים


קרולינה למקה
מציגה משקפי שמש חתוליים בצבע שחור, מעוטרים אבני קריסטל נוצצות. סגנון המסגרת CATEYE, העדשה באפור מדורג.
מחיר: 279 שקל. להשיג: ברשת החנויות ובאתר האונליין
11 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

מתוק לי
כדי להשיב נפש מהחום והלחות, בהחלט אפשר לקחת הפסקת גלידה, ולטעום מהטעמים החדשים של בן & ג’ריס, שהשיקו מארז שלגוני “פיס פופ” בשני טעמים: בצק עוגיות וסולטד קרמל בראוני. ליהנות מהטעם בבית או בדרך.
מחיר: 24.90 שקל למארז. להשיג: ברשתות השיווק והמזון
11 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

משקפי GIGI studios
מותג בינלאומי מברצלונה, המציג שילוב של איכות, נוחות ודינמיות. עיצובים ייחודיים ומגוונים במבחר צבעים וגדלים. משווק בלעדי על ידי דיוק אופטיקס.
מחיר: 950 שקל. להשיג: בחנויות אופטיקה ברחבי הארץ

אינטימה
מציעה בגד ים שלם מבד אוסף ומחטב עם הדפס בקאפ, גזרת מחוך בקו מחשוף, כתפיות מתכוננות וקאפים נשלפים. מותאמת לו שמלת חוף מכותנה דקה ושקפקפה, מראה אוברסייז עם כפתורים ושרוולים ארוכים שניתן לקפל.
מחיר: 399.90 לבגד ים, 179.90 שקל לשמלה. להשיג: ברשת החנויות ובאתר האונליין
11 צפייה בגלריה
(צילום: דור שרון)

העור זקוק להם: קרם, מייק אפ


לה פררי
מותג היוקרה השוויצרי לה פררי LA PRAIRIE השיק קרם הגנה CELLULAR SWISS UV PROTECTION VEIL SPF50. המרקם משיי ונעים, מספק מקסימום הגנה מקרינת השמש, מכיל רכיבים נוגדי חמצון ומבהיר את גוון העור.
מחיר: 1,000 שקל. להשיג: בחנויות ברמת אביב וראשון לציון, ובאתר האונליין של ביונדסקין

IL MAKIAGE
חברת האיפור הבינלאומית IL MAKIAGE מציגה מייק אפ WOKE UP LIKE THIS בעשרות גוונים. מרקם קליל ונמרח בקלות, עמיד לאורך זמן, מעניק גימור מט, לכיסוי בינוני עד גבוה. פורמולה מועשרת בויטמין E וחומצה היאלורונית ללחות, הגנה ומילוי קמטים.
מחיר 289 שקל. להשיג: בחנויות המותג ובאתר האונליין

דוקטור עור
מציג קרן הגנה מינרלי, אנטי אייג'ינג, SUN & GLOW. הקרם עם גוון ומסנן הגנה +SPF 50. מרקם קליל ולא שומני, בעל ניחוח עדין, מקנה עור חלק ומכיל רכיבי פטנט אנטי אייג'ינג ונוגדי חמצון.
מחיר מומלץ לצרכן: 104.90 שקל. להשיג: ברשתות הפארם ובאתר האונליין

ohglow
למייקאפ Lovely Skin מ-Y'AMOUR של ohglow מרקם קליל. מספק כיסוי שמתמזג עם גוון העור, ושומר על מראה עור רענן לאורך היום. עמיד במים ובזיעה, מועשר בוויטמין E ואומגה 3. מוצר אקולוגי, כולל אפשרות של מילוי מחדש.
מחיר: 179 שקל. להשיג: באתר האונליין
11 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

VICHY
מותג הדרמו קוסמטיקה VICHY וישי מציע לקיץ סדרת דאודורנטים ללא פראבנים ואלכוהול, היפו־אלרגניים, עמידים לאורך זמן, לא מכתימים. גם לבעלי עור רגיש.
מחיר: 49 שקל. להשיג: רשתות הפארם ובאתר האונליין
11 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

מתוך הרגל: מכפכפים וסנדלים לכל שעה


המותג גלי
מציג סנדלים שטוחים בגוון חום נייטרלי, משולבים באבנים מוזהבות ומנצנצות. מעדנים את הרגל, מתאימים ליום ולערב.
מחיר 199.90 שקל. להשיג: ברשת גלי
11 צפייה בגלריה
(צילום: גל ביטון)

BIRKENSTOCK
קולקציית מותג הנעליים BIRKENSTOCK מתאפיינת בצבעוניות נועזת ובעיצוב חדשני. הכפכפים הקלאסיים והאייקונים, בשלל צבעים וטקסטורות, שמים דגש על איכות ונוחות מקסימלית.
מחיר: 479.90 שקל. להשיג: בחנויות בירקנשטוק, בחנויות ובאתר אוריג'ינלס
11 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ חו"ל)

סנדלי SAN REMO
של מותג הסניקרס הספרדי HOFF עשויים דמוי עור. קלילים, נוחים ומתוחכמים. העקב הקטנטן והרצועות השזורות מעניקות טאץ’ אלגנטי.
מחיר: 370 שקל. להשיג: בחנויות בתל אביב ובחיפה ובאתר האונליין

תכשיטים


מגן דוד
סקארה מציעה שרשרת מגן דוד, עשויה .Surgical steel
מחיר: 29.90 שקל. להשיג: ברשת החנויות ובאתר סקארה
11 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

לזרעך עד עולם
המותג ג’נטלמן מציג שרשרת “קבלה” מכסף 925 עם תליון מעוצב בצורת מפת ישראל, עם אזורים מחורצים ומוחשכים, שמציגים את ים המלח והכנרת. בתליון שילוב הטבעה של הציטוט מתוך ספר בראשית: “כי את כל הארץ אשר אתה רואה לך אתננה ולזרעך עד עולם”.
מחיר: 199 שקל. להשיג: ברשת ובאתר ג’נטלמן
11 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)