סקר קצר בקרב תושבי מרכז הארץ יחשוף את האמת הפשוטה: רמת השרון היא העיר הכי מבוקשת ונחשקת באזור, הידועה באוכלוסייה האיכותית שלה, החינוך המצוין והשלווה המאפיינת אותה. המיקום האסטרטגי שלה, בין הרצליה, תל אביב והוד השרון, יחד עם הנגישות הגבוהה לצירי תנועה ראשיים, הופכים אותה ליעד פופולארי בקרב כל מי שרוצה לשדרג את איכות החיים ולהישאר קרוב למרכז העסקים, הבילויים והתרבות של ישראל.
בלב העיר המתחדשת בשכונת גולן האיכותית, עומד פרויקט 'סיני 40' של בית וגג, אחת מהחברות המובילות בישראל בתחום ההתחדשות העירונית. הפרויקט מציע שילוב בין דירות יוקרה, מיקום שקט, קרבה לרחוב סוקולוב ונגישות גבוהה ליציאות מהעיר.
שוחחנו עם נחמה בוגין, שמאית מקרקעין ומשפטנית מהמובילות בישראל, על הפוטנציאל וההתפתחות של רמת השרון, ועם גורמי מקצוע הקשורים לפרויקט היוקרתי, כדי להבין את סוד הקסם שלו ואת הדרך ליצירת חוויית מגורים אופטימלית:

אם כן, לא מפתיע לראות שרמת השרון היא יעד מועדף למגורים בכל אזור השרון והמרכז – בוגין מפרטת על הקִרבה האטרקטיבית שלה לתל אביב, לצד ההתפתחות של רמת השרון בשנים האחרונות והגב החזק של העירייה בפיתוח העיר מבחינת שירותים, שטחים ירוקים ותעסוקה.
בכל הנוגע להזדמנויות לחוויית מגורים איכותית במרכז העיר, ניתן לראות שהפתרונות מתמקדים בעיקר בפרויקטים של התחדשות עירונית. בוגין מציינת את המיקום של פרויקט 'סיני 40' - בליבה של שכונת גולן, קרוב למרכז העיר אך ברחוב שקט, ירוק ואקסקלוסיבי.

פנטהאוז חלומי במפלס אחד, מתוכנן עד לפרט האחרון

הצילומים של הפנטהאוזים ב'סיני 40' מדברים בעד עצמם. שני פנטהאוזים יוקרתיים עם תכנון מוקפד, מפרט גבוה ללא פשרות, חלוקה חכמה בין חלל המגורים לחלל האירוח, מרפסות עם נוף לים – ואיכות חיים נהדרת.
שיתופי הפעולה של 'בית וגג' עם החברות הטובות בתחומן, מאפשרים לרוכשים לעצב מטבח יוקרתי ומעוצב עם בחירה אינסופית של חומרים בסגנון Mix & Match, כדי ליצור את מטבח החלומות. תשתית הבית החכם תספק לדיירי הפנטהאוז מענה לכל תרחיש.
את הפרויקט מובילה 'בית וגג', אחת מחברות ההתחדשות העירונית המובילות והאיכותיות בישראל, שמציעה שירות מקצה לקצה הנותן מענה לצרכי הלקוח - הכל כדי שתקבלו חוויית קנייה וחוויית מגורים אופטימלית.
הנוף, האוויר, החללים המרווחים ואיכות החיים מתחת לבית, מחכים לכם בפנטהאוזים של 'סיני 40' ברמת שרון.
פורסם לראשונה: 10:35, 22.11.20