ישראל היא מעצמת התפלה ואחת המדינות המובילות בעולם בטכנולוגיית התפלה והשבחת מים. כמי שחקרה את הנושא באופן עצמאי בארבע השנים האחרונות, סיגל גשורי מצהירה כי מבחינת איכות המים, אנחנו לא נמצאים בהלימה לעובדה שאנחנו מעצמה טכנולוגית לטיפול במים. "העולם המודרני הרחיק אותנו מהטבע והמשאבים הטבעיים שלו", אומרת מנכ"לית חברת שמים, "את מי הבאר או הנהר החליפו מים מן הברז או מכשירי מים. אמצעים אלו מרוקנים מהמים את היסודות הבריאים שבהם כמו סידן ומגנזיום, גורמים לנו לצרוך מים גרועים, מחוסרי אנרגיה שגורמים למחלות ובעיות בריאות. הטכנולוגיה של חברת שמים שבניהולה, הופכת את מי הברז שלנו למים בריאים, מטוהרים ללא שימוש בכימיקלים שאין בהם חומרים רעילים ובעלי תכונות לשיפור הבריאות ואפילו ריפוי.
1 צפייה בגלריה
סיגל גשורי
סיגל גשורי
סיגל גשורי
(צילום: גל אלי)
חיזוק לדבריה של גשורי, התקבל בחודש ספטמבר עם דו"ח משרד הבריאות, ולפיו המים המותפלים נעדרי מגנזיום, וכך עולה הסיכוי לשבץ וסוכרת בקרב האוכלוסייה ויש חשש לבריאות הציבור. "היום כבר יודעים שמים הם כמו תוכנת מחשב. הם קולטים אנרגיה, אם הם חשופים לשמש, או לצלילים ואפילו למילים, הם משתנים. המכשיר שלנו מבוסס על ניסויים רבים שהוכיחו שהוא לוקח את המים שהמדינה מספקת לנו והופך אותם למים בריאים באמת, מחזיר המים חזרה למבנה המולקולרי שלהם בטבע".

מיני קוסמוס על השעון

ב-15 השנים האחרונות, גשורי התמקדה ביזמות שמחוללת שינוי חברתי אמיתי ולא כזו שמבקשת להגדיל את שורת הרווח. מה משך אותה לחקור את עולם המים? היא מסבירה: "אנחנו עשויים מים – מולקולרית אנחנו 95% מים, המוח שלנו הוא מים". מים מובנים הוא כשמם המדעי מים בממד רביעי הם חזית המדע היום. בעבר זה היה נראה לאנשים כמו קשקוש רוחני, אבל היום יש הבנה לכך שהכול סביבנו אנרגיה. בימים שכולם מתעסקים בבינה מלאכותית, אנחנו מתעסקים בלהחזיר למים שלנו את הבינה הטבעית שלהם שנלקחה מהם בחסות המודרניזציה והופכת את כולנו לחלשים וחולים יותר".
אחרי שחקרה את הנושא ופרסמה את הספר "מים משמיים יצילו אותנו", העוסק בקשר בין ריפוי באמצעות מים למחלת הקורונה, היא גם עבדה על ייצור הטכנולוגיה הייחודית שמשווקת כבר באלפי בתים.
אז מה בעצם הייחוד של הטכנולוגיה שלכם?
"פיתחנו קופסא שיושבת על שעון המים בבית ומאפשרת לקבל מים בריאים באמת. כדי לשמור על איכות המים אנחנו מנקים אותם מכנית ולא כימית, וזאת באמצעות טכנולוגיית וורטקס של הממציא האוסטרי, ויקטור שרברגר, שהיא מעין צינור שמסחרר את המים בעצימות גבוהה בדומה לזרימתם בטבע. בנוסף, אנחנו משתמשים גם במגנטים כדי לשנות את התדר אלקטרו מגנטי של המים באופן שמייצר מים שהקשרים בין המולקולות שלהם שונים (H3O2 המכונים ‘הממד הרביעי’ של המים או EZ Water), המבוססים על מחקרים של פרופ׳ פולוק. מים אלה בריאים יותר באופן משמעותי".
"בתהליך הזה אנחנו משנים את המבנה המולקולרי של המים באופן שמכפיל את יכולת קליטת האינפורמציה שלהם פי תשע! והופך אותם למעין מחשב על. זה מאפשר להכניס למים אינפורמציה עתיקה שמאוד משמעותית לבריאות, למשל, שימוש בנחושת כפי שההודים נוהגים כבר מאות שנים, או שימוש בנחושת כפי שהיה נהוג בימי התנ"ך. בימים אלו אנו עומלים על בדיקות שמראות את השפעת המים שלנו על גלי מוח יחד עם ד"ר תמר קציר, חוקרת מוח מאוניברסיטת תל אביב".
על העלויות המוצר היא מספרת: "מדובר במוצר יותר כלכלי ממתקן מים. מחירו 14,400 שקל ומדובר בהתקנה לכל החיים. לא צריך להחליף חלקים או לנקות. אני צופה שתוך פחות מעשור, כולם יצרכו מים מובנים בדרך הזו, זו הצורה הבריאה והחסכונית לצרוך משאב כל כך חשוב".