המלחמה שנכפתה על כולנו תפסה את המשק הישראלי בצמיחה, ויותר מכל חשפה את עוצמתם של האנשים המניעים את הכלכלה הישראלית. במקום לטבוע אל תוך הפחד, הם הביטו לכאוס בעיניים והצליחו לנצח אותו, לממש תוכניות אסטרטגיות שבנו לאורך שנים ולהיטיב עם הכלכלה הישראלית. הם השתמשו בכל הידע והניסיון שצברו עם השנים, הוכיחו את היצירתיות הישראלית המפורסמת ונעו קדימה מתוך הבנה שהם משרתים ציבור שלם שנושא אליהם עיניים בחיפוש אחר מנהיגים מסוג אחר במצב החירום המתמשך.
2 צפייה בגלריה
עינת פרידמן. עורכת אחראית
עינת פרידמן. עורכת אחראית
עינת פרידמן. עורכת אחראית
(צילום: גיא הכט)

כשניגשנו למגזין הזה רצינו לשמוע דברי סיכום על השנה החולפת, אך מצאנו מולנו חבורה של מנכ”לים שהעשייה שלהם היא מעבר להגדרה של זמן. שבתאי כהן ממראסק שהרחיבה פעילות לתחומים שהעצימו את פעילותה, נדב בריח וגיא קדם שמשנים עם הסטארטאפ שלהם את עולם העסקים, שני בכר-אבניאלי שמרגשת עם מרשם חברתי לבני הגיל השלישי, ירדנה עובדיה שנרתמה לטובת החברה האזרחית וכוחות הביטחון, עמית מנור שהעמיד את החברה שלו לטובת הביטחון של כולנו, דן ליכטמן שמינף את פארק אריאל שרון, טל בסכס שהצליח באמצעות החברה למתנ”סים לייצר עמוד שגרה בעת חירום, אייל טולדנו שהביא את עולם הטילים לרפואת השיניים, פרופ’ עמי מויאל ששינה את פניה של מכללת אפקה, קרין ברי שגיא שהרחיבה את עולם המשרדים על אף המלחמה, ועוד שחקנים ראשיים רבים שהניעו את העלילה בשנת המלחמה.
ראש השנה העברי העומד בפתח הוא זמן של התחדשות לכולנו, זמן לגייס את כל תעצומות הנפש כדי להתמודד עם מציאות ששום תסריט הוליוודי לא היה מצליח לייצר. כשנשב עם המשפחה לערב החג נזכור מי ומה אנחנו, נברך את החיילים והחיילות שלנו, נאחל ונייחל לשובם של החטופים ונבקש דבר אחד קטן אך גדול: שנה רגילה, שגרתית.
תכלה שנה וקללותיה תחל שנה וברכותיה ושניחתם לחיים טובים.
עינת פרידמן, עורכת אחראית

2 צפייה בגלריה
שער מוסף מנהיגים
שער מוסף מנהיגים
שער מוסף מנהיגים