שתף קטע נבחר

צפו: גלעד כהנא ואניה בוקשטיין זה הארדקור

כמתבקש, הקליפ החדש לשירו של גלעד כהנא, "זה לא הארדקור" הוא דווקא בדיוק כזה - מדמם ולוהט, בין היתר בזכות הצלע הנשית שבו, הלוא היא אניה בוקשטיין. אז איך היה לעבוד עם כוכבת הוליוודית ולמה אין כזה דבר גבעתיים? צפו

 

נראה שכבר התרגלנו לקבל קליפים מושקעים מגלעד כהנא. אם בקודם, שליווה את שיר הנושא "אפריקה" מתוך אלבומו האחרון, הציג הזמר את הג'ונגל התל אביבי באנימציה שחור-לבן - את החדש והלוהט לשירו "זה לא הארדקור" שיוצא היום (ב') הוא כבר צובע בהרבה מאוד אדום. לצדו זוהי הזמרת והשחקנית אניה בוקשטיין, "כוכבת הוליוודית" לדבריו, שלוהקה לאחרונה לתפקיד בסדרה "משחקי הכס", שגם בה נשפך לא מעט דם. ראו זאת כעבודת הכנה, וצפו. 

 

"העבודה עם אניה היתה תענוג צרוף, חוסר אגו ויופי עילאי, בשילוב של כישרון אדיר - מה שהופך אותה לפרטנרית המושלמת", מרחיב כהנא. "הקליפ בעצם החל כעבודת וידאו של מיכאל מושונוב ולאל אוטניק להשקה של 'אפריקה שלי' שהיתה ב'סוזי אמנות לעם' בבית רומנו. הם צילמו סצנות של זוג שבור שניתן להביט בהן רק דרך חורי הצצה. משם ניב עשת כהן הצטרף למלאכת הבימוי והשלים את החסר - הזוג בתקופת הפריחה שלו, בעת התאהבות מופלאה. ההווה הנורא מקבל את מלוא אי-הדרו".

 

"אין כזה דבר גבעתיים". גלעד כהנא עם אניה בוקשטיין (צילום: ניב עשת כהן ולאל אוטניק) (צילום: ניב עשת כהן ולאל אוטניק)
"אין כזה דבר גבעתיים". גלעד כהנא עם אניה בוקשטיין(צילום: ניב עשת כהן ולאל אוטניק)

אז עם כל הטוב הזה - מה כל כך הארדקור, אתם שואלים? כהנא מסביר: "הארדקור זה בלאגן, תובעני, כאב ראש אחד גדול - בעיקר בבוקר שאחרי. פעם היית בהארדקור, היום כבר לא. אינך יכול להרשות לעצמך. זה הרגע הזה שאתה חש שאתה נדרש להיות נבון, בוגר, לעשות החלטות אחראיות. יש לחצים, יש ציפיות, יש מדדים, אין חניות. גבר, אתה כבר לא ילד - עוברים לגבעתיים".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ניב עשת כהן ולאל אוטניק
גלעד כהנא עם אניה בוקשטיין. זה כן הארדקור
צילום: ניב עשת כהן ולאל אוטניק
לאתר ההטבות
מומלצים