שתף קטע נבחר

הצ'יינסמוקרס יופיעו בישראל בקיץ

צמד מפיקי הפופ הפופולריים הצ'יינסמוקרס, החתומים על שורה של להיטים ביניהם "Don't Let Me Down" ו"Something Just like This" עם להקת קולדפליי, יגיע לישראל להופעה אחת שתתקיים ב-3 באוגוסט בלייב פארק בראשון לציון. מחיר כרטיס: החל מ-190 שקלים

הצ'יינסמוקרס יגיעו לישראל הקיץ להופעה אחת, שתתקיים ב-3 באוגוסט בלייב פארק בראשון לציון. מחיר כרטיס במכירה מוקדמת לאזור הדשא יעמוד על 190 ו-250 לגולדן רינג. בהמשך יימכרו כרטיסים לדשא ב-250 שקלים וב-300 שקלים לגולדן רינג.

 

צמד מפיקי הפופ הפופולריים יגיע לישראל במסגרת סיבוב ההופעות הבינלאומי שלהם, "Memories Do Not Open Tour". מכירת הכרטיסים תחל מחרתיים, ביום ג' ב-10 בבוקר באתר טיקט מאסטר.

 

הצ'יינסמוקרס. באים לעשן עליכם בשרשרת. וגם לעשות עיגולים (צילום: יח"צ) (צילום: יח
הצ'יינסמוקרס. באים לעשן עליכם בשרשרת. וגם לעשות עיגולים(צילום: יח"צ)

הצ'יינסמוקרס, אלכס פל ואנדרו טגארט, נמנים עם מפיקי הפופ המצליחים בעולם היום. הם החלו את דרכם בעולם הדאנס ועשו רמיקסים לאמנים אחרים, עד שהוציאו ב-2014 את השיר "#Selfie", שהיה ללהיט ענק.

 

באפריל האחרון הם הוציאו את אלבומם הראשון, "Memories... Do Not Open", שהכיל את הסינגלים המצליחים "Paris", "The One" ושיתוף הפעולה שלהם עם להקת קולדפליי, "Something Just like This". עוד קודם לכן הוציא ההרכב שני אלבומים קצרים, ובהם שירים שהפכו גם הם להיטים, כמו "Roses" ,"Don't Let Me Down" ,"Inside Out" ואחרים.

 

לצד הצלחתם המסחרית, השניים זכו לחיבוק תקשורתי אוהד ואף להערכת המבקרים. בנובמבר 2016 זכו השניים בפרס בטקס ה-American Music Award ובפברואר האחרון קטפו את פרס הגראמי בקטגוריית "שיר הדאנס הטוב ביותר". על הבאתם של השניים ארצה אחראית קבוצת בלוסטון (שהביאה למחוזותינו את בון ג'ובי, אנריקה אגלסיאס, אירוסמית' ורבים נוספים) בשיתוף XL Extra Loud.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יח"צ
הצ'יינסמוקרס. באים
צילום: יח"צ
לאתר ההטבות
מומלצים