שתף קטע נבחר

סוף הדרך? ניל דיאמונד פורש בעקבות מחלת הפרקינסון

רגע לפני שהוא חוגג 77 וזוכה בגראמי על מפעל חיים, הזמר האמריקני ניל דיאמונד, שאובחן כחולה במחלת הפרקינסון, פורש מסיבובי ההופעות אחרי 50 שנות עשייה מוזיקלית. דיאמונד ביטל את המסע הנוכחי שלו באוסטרליה וניו זילנד והתנצל בפני המעריצים. "אני מתכנן להישאר פעיל בכתיבה והקלטה למשך זמן רב"

הזמר, כותב השירים והפרפורמר האגדי ניל דיאמונד, שיחגוג ב-24 בינואר את יום הולדתו ה-77, הודיע אמש (ב') על פרישתו מסיבוב הופעות, משום שאובחן כסובל ממחלת הפרקינסון. הופעתה של המחלה הפכה את ההופעה והניידות לקשים עד בלתי נסבלים עבורו, אך דיאמונד יוכל להמשיך לכתוב, להקליט ולפתח פרויקטים חדשים.

 

דיאמונד בצעירותו (Getty Images) (Getty Images)
דיאמונד בצעירותו(Getty Images)

בעצת רופאו, החלק השלישי של מסע ההופעות שלו לציון 50 שנות פעילות, שהיה אמור להגיע לאוסטרליה וניו זילנד במרץ הקרוב, בוטל. "באי-רצון רב ואכזבה אני מודיע על פרישתי מסיבוב ההופעות. היה לי הכבוד להביא את הופעותיי לציבור במשך 50 שנה", אמר דיאמונד. "התנצלותי הכנה לכל מי שרכש כרטיסים ותכנן להגיע להופעות הקרובות. אני מתכנן להישאר פעיל בתחום הכתיבה, ההקלטה ובפרויקטים אחרים למשך זמן רב".  

 

בהופעה בערב השנה החדשה 2018 בניו יורק (Getty Images) (Getty Images)
בהופעה בערב השנה החדשה 2018 בניו יורק(Getty Images)
  

 

סיבוב ההופעות של דיאמונד לציון 50 שנות פעילות ביקר אשתקד בארה"ב ובאירופה. דיאמונד גם הופיע לאחרונה באירועי השנה החדשה בטיימס סקוור בניו יורק במזג אוויר מקפיא. ב-28 לחודש דיאמונד צפוי לקבל פרס מפעל חיים בטקס פרסי הגראמי היוקרתי. "תודותיי לקהל הנאמן והמסור שלי ברחבי העולם. תמיד תהיה לכם הערכתי על התמיכה. החוויה הזו היתה טובה מאוד מאוד מאוד, תודה לכם", אמר דיאמונד בהודעתו.

 

 

בשלושים השנים האחרונות, דיאמונד הוא אחד האומנים האמריקנים הפופולרים והמצליחים בעולם, בייחוד בתחום ההופעות. הזמר וכותב השירים היהודי, התחיל את דרכו ב-1966 עם השיר "I'm a Believer" שכתב ללהקת המאנקיז. הוא הגיע לשיאו בשנות ה-70 ובשנת 1980 שר וכתב את הפסקול לסרט "זמר הג'אז" המצליח. ב-2011 הוא נכנס להיכל התהילה של הרוקנ'רול ושירים רבים שלו כיכבו במצעד הבילבורד לאורך השנים. אחד משיריו המפורסמים "Girl, You'll Be a Woman, Soon" משנת 1972, זכה לגרסת כיסוי בסרט הקאלט של קוונטין טרנטינו "ספרות זולה". 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
Getty Images
ניל דיאמונד בטיימס סקוור ערב שנה חדשה 2018
Getty Images
לאתר ההטבות
מומלצים