שתף קטע נבחר

מהג'ירפות ועד תערובת אסקוט: השמות הגדולים ברוק הישראלי על במה אחת

מופע הארנבות של ד"ר קספר, רמי פורטיס, מוניקה סקס, ג'וני שועלי ודנה ברגר הם רק חלק מהשמות הבולטים ברוק הישראלי עוד מימי הניינטיז, שיופיעו יחדיו בפסטיבל "מגבירים את הלילה" באמפי לייב פארק בראשון לציון ב-4 באפריל

זה לא חדש שישראל אוהבת את הרוק שלה תחום בין גבולות הניינטיז. וכיאה לאומה נוסטלגית שנזכרת (מדי יום) בערגה בימי גיטרות רחוקים של שנות תשעים עליזות, כעת יוכלו חובבי הרוק בישראל לראות את כל גיבורי התקופה - על במה אחת באמפי לייב פארק בראשון לציון. "מגבירים את הלילה" הוא שמו של פסטיבל רוק חד פעמי, שיתקיים במהלך חול המועד פסח, ב-4 באפריל, ויפגיש על במה אחת כל ההרכבים הגדולים של הז'אנר בארץ.

 

יארחו את דנה ברגר. איפה הילד (צילום: אלכס פרגמנט) (צילום: אלכס פרגמנט)
יארחו את דנה ברגר. איפה הילד(צילום: אלכס פרגמנט)

המשתתפים בפסטיבל יכללו את להקת ג'ירפות, רמי פורטיס, מופע הארנבות של ד"ר קספר ותערובת אסקוט המתקמבקת. כמו כן יכיל האירוע שיתופי פעולה ואירוחים, בהם זה שיתקיים בין להקת איפה הילד והזמרת דנה ברגר, נקמת הטקרטור שיארחו את ערן צור, מוניקה סקס וג'וני שועלי וכן רוקפור וקורין אלאל. או בקיצור, כל סצנת הרוק הישראלי על במה אחת.

 

יופיע עם נקמת הטרקטור. ערן צור (צילום: מוטי קמחי) (צילום: מוטי קמחי)
יופיע עם נקמת הטרקטור. ערן צור(צילום: מוטי קמחי)

מחיר כרטיס לאזור הדשא יעמוד על 174 שקלים, כרטיס לאזור האורקסטרה בעמידה יעלה 194 שקלים וכרטיס ישיבה לאזור הטריבונות ינוע בין 204 ל-224 שקלים. על הפקת המופע אמונות חברת המון ווליום וקבוצת זאפה והמפיק המוזיקלי הוא פיטר רוט.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רונן פדידה
מוניקה סקס. גם הם יהיו שם
צילום: רונן פדידה
לאתר ההטבות
מומלצים