שתף קטע נבחר

פול מקרטני לא יגיע לישראל לקבל פרס

המוזיקאי פול מקרטני הודיע שלא יוכל להגיע לישראל לטקס קבלת פרס וולף שהוענק לו בגלל "לוחות הזמנים". הוא הוסיף כי הבחירה בו מחמיאה: "אני אסיר תודה"

סר פול מקרטני לא יגיע לישראל לטקס קבלת פרס וולף, כך נמסר היום (ה') ממארגני הטקס. הסיבה הרשמית לפי המארגנים היא אילוצי "לוחות זמנים".

 

"זה מאד מחמיא ואני אסיר תודה להיות זוכה פרס וולף למוזיקה השנה", כתב מקרטני למארגני הטקס, "זהו בהחלט כבוד גדול עבורי להיכלל בין גדולי האמנים, היוצרים, המדענים ומחברי ההיסטוריה של ימינו. אך, לאחר בחינה חוזרת של לוחות הזמנים אני נאלץ להודיע כי לא אוכל להגיע בתאריך שנקבע".

 

לפי תקנון הקרן על חתני הפרס להשתתף אישית בטקס, בשנת ההכרזה או בשנתיים הבאות, כתנאי לקבלת הפרס היוקרתי בסך 100 אלף דולר.

 

פול מקרטני. "אסיר תודה" (צילום: Getty Images Imagebank) (צילום: Getty Images Imagebank)
פול מקרטני. "אסיר תודה"(צילום: Getty Images Imagebank)

 

מקרטני, מגדולי המוזיקאים הבריטיים וחבר להקת הביטלס המיתולוגית, אמור היה לקבל את הפרס בטקס ממלכתי בכנסת בסוף החודש, לצידו של המנצח אדם פישר ובהשתתפות נשיא המדינה ראובן ריבלין, יו"ר מועצת קרן וולף פרופסור דן שכטמן ומנכ"לית הקרן רעות ינון ברמן.

 

"אנחנו מודים לסר פול מקרטני ולרעייתו ננסי שבל על שיתוף הפעולה והשיח המכבד ומצפים לראותם בישראל במאי 2019", מסרה ינון ברמן.

 

 זו השנה ה-40 שפרס וולף מוענק על ידי קרן וולף שנוסדה בשנת 1975. מדובר בקרן ישראלית ממלכתית שמטרתה קידום המצוינות במדע ובאמנות. מדי שנה מעניק נשיא המדינה בשם הקרן את הפרס למדענים ואמנים מרחבי העולם, עבור הישגים "לקידום המדע והאמנות לטובת האנושות".

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Gettyimages
לא יגיע. מקרטני
צילום: Gettyimages
לאתר ההטבות
מומלצים