שתף קטע נבחר

"מדברות רק בלידות": איה ושירלי כבר לא בקשר

שנים אחרי הזוגיות הטלוויזיונית עם איה קרמרמן - שירלי גליק חוזרת למסך עם התוכנית "עיצוב בע"מ" ומרגישה בבית. עם החברה להנחיה מימי גיא פינס היא כבר לא נפגשת, אבל מפרגנת לדור שאחריה: "לירון ויצמן היא כמו מנכ"ל שהתחיל מהעבודה הכי זוטרה והפכה להכי טובה שיש"

יותר מ-15 שנה עברו מאז ששירלי גליק התפצלה מהחצי השני שלה - איה קרמרמן. השתיים היו כתבות השטח המזוהות של "ערב טוב עם גיא פינס", אבל מתברר שהזוגיות לא עמדה במבחן הזמן. "איה ושירלי זה אייקון", אומרת גליק בראיון ל-ynet, "אבל אנחנו לא כל כך בקשר, רק מדי פעם בלידות שלה אנחנו בקשר", היא מוסיפה בצחקוק. 

 

את הקריירה שלה החלה גליק בתור דוגמנית צעירה, המשיכה כחלק מהצמד הטלוויזיוני ובשנים האחרונות עברה לעולם הלייף סטייל והעיצוב. כעת היא חוזרת בתוכנית חדשה - "עיצוב בע"מ", שמשודרת בקשת וצולמה באולפני Y-production מבית ynet.

 

שירלי גליק (צילום: פזית עוז)
"יש יפות וטובות ממני, אבל מרגישה במיטבי בתור מי שאני"(צילום: פזית עוז)

 

"השורה התחתונה של התוכנית היא באמת להראות ולהנגיש את העובדה שסביבה מעוצבת היא לאו דווקא נחלתם של עשירים ופרויקטים עתירי תקציב. להבהיר שלקחת מעצב פנים או להשתמש בעיצוב פנים זה לא רק לעשירים".

 

 

אז איך עושים את זה?

המעצבים, האדריכלים והאדריכליות שמגיעים הם לא רק אדריכלי חלומות, וגם כאלה שהם  מהפריפריה ולא מגוש דן. אנחנו באים להבהיר שיש מגוון של מחירים ועד כמה ההשקעה במעצב פנים ובאדריכל שמלווים פרויקט מתחילת התהליך ועד הסוף - מדייקת את מה שאתה רוצה, ולפעמים זה גם יכול לחסוך".

 

איה קרמרמן ושירלי גליק ()
איה ושירלי זה אייקון". גליק עם קרמרמן
 

גליק אומנם הנחתה בעבר תוכנית בערוץ החיים הטובים, אבל החזרה לערוץ מרכזי כמו קשת הדירה שינה מעיניה. "לא הייתי שלווה ורגועה לפני יום הצילומים הראשון, הייתי מאוד לחוצה ונרגשת. הכיף הוא שאחרי השעה הראשונה באולפן זה קצת  כמו לרכוב על אופניים - או שאתה יודע את זה או שלא, ובאופן מסוים מכל הדברים שאני עושה, יש במדיום של הטלוויזיה משהו שאני מרגישה בבית, מאוד נוח. יכול להיות שיש יפות ממני ובטוח שיש טובות ממני, אבל אני מרגישה במיטבי בתור מי שאני. בתור דוגמנית תמיד היו לי הערות כאלה ואחרות, אבל פה אני מרגישה בנוח. זה לא שאני רואה את עצמי על המסך ואין לי הערות, אבל אני מרגישה במקום הטבעי".

 

עיצוב בע
הסטיילנג לא מת. "עיצוב בע"מ"
 

בעידן של העצמה נשית ו-Me Too, את חושבת שסטיילינג יכול להיעלם מהעולם?

"הוא לא ייעלם. כי בסוף יש את השפה שאנחנו מדברים בקול רם ויש את האמצעים הבלתי מילוליים שכוללים לבוש. מה שאנחנו לובשים זה שפה, זו דרך שלנו להציג את עצמנו לעולם בשנייה וחצי הראשונה, כי כשאתה ואני ניפגש - בשנייה הראשונה אתה לא תבחן אותי לפי התואר שיש לי או הניסיון שיש לי ומה עשיתי, אלא רק על סמך לבוש, וזה לא יכול להיעלם״.

 

גליק היא לא היחידה שהגיעה למסך ולהנחיה דרך התוכנית של גיא פינס. בימים אלה למשל אפשר לראות את קורין גדעון בלא מעט תוכניות וגם את לירון ויצמן - שהחלה להנחות את האח הגדול בעונה החדשה. "לירון ויצמן היא הדוגמה למנכ"לים של חברות או אנשי עסקים מצליחים שהתחילו מתפקיד זוטר בחברה, ויהפכו להיות הכי טובים שיש, ואני בטוחה שהיא שם כדי להישאר", מפרגנת גליק לקולגה לשעבר. "היא אשת טלוויזיה, לא מריונטה עומדת ומקריאה מפרומטר. היא יודעת לעשות את עבודת השטח".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: פזית עוז
שירלי גליק
צילום: פזית עוז
לאתר ההטבות
מומלצים