שתף קטע נבחר

"התימניות טבועה בי חזק": הראל סקעת שר עפרה חזה

הראל סקעת שר בתימנית את הגרסה שלו לשיר "אם ננעלו" של עפרה חזה - במסגרת פרויקט לזכרה של הזמרת שהלכה לעולמה לפני 18 שנה. צפו בקליפ

 

18 שנים עברו מאז הלכה לעולמה עפרה חזה, מהזמרות האהובות בישראל. לזכרה יצא בקרוב אוסף בשם "שרים עפרה חזה", ובו מיטב שיריה של הזמרת בגרסאות חדשות ופרשנויות שונות של זמרים לשיריה. במסגרת זו מוציא היום (ב') הראל סקעת את הגרסה שלו לשיר מבוסס הפיוט "אם ננעלו", מלהיטי הענק של חזה, שזכה גם להצלחה בינלאומית. השיר יוצא בליווי בקליפ שביים תום זואילי. על ההפקה המוזיקלית של השיר אמון יינון יהל.

 

"אחד מזיכרונות הילדות החזקים ביותר שלי הם מסבא יוסף, אשר היה מושיב אותי על ברכיו ובאצבעותיו הגדולות מלמד אותי את ההטעמה התימנית", מספר סקעת על הקשר האישי שלו לשיר. "אותו סבא יוסף תמיד הפציר בי לעלות ולחזן בבית הכנסת השכונתי, ואני סירבתי מתוך ביישנות. אני מקדיש את הביצוע הזה של 'אם ננעלו' לסבא יוסף שנפטר בטרם הספקתי לעמוד בהבטחתי לו. תמונה משותפת שלו עם סבתי, מיום חתונתם, סוגרת את הקליפ".

 

"בבואי להקליט את השיר יש סגירת מעגל נוספת מבחינתי, מול המפיק המוזיקלי יזהר אשדות", הוא מספר. " יזהר הפיק את 'אם ננעלו' ההיסטורי של עפרה חזה ז"ל, ושנים רבות לאחר מכן - גם את אלבומי הראשון. יזהר גם היה הראשון שהבין עד כמה התימניות טבועה בי חזק, ותוך כדי שיחות באולפן על עפרה חזה - במין נבואה שכזו - אמר שיבוא היום והתימנית תשוב ותצא ממני".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים