שתף קטע נבחר

האיחוד של חאליסי וחאל דרוגו: "משחקי הכס" סיימו צילומים

שנים אחרי שדאינריז נפרדה מאהובה הראשון - השחקנים אמיליה קלארק וג'ייסון מומואה חגגו ביחד את הסיום של צילומי "משחקי הכס" - כולל סצנה מריקוד מושחת, כס הברזל וג'ון סנואו אחד

העונה ה-8 והאחרונה של "משחקי הכס" עוד רחוקה - אבל צוות השחקנים כבר התחילו את חגיגות הסיום במסיבה לרגל סיום הצילומים בבלפסט שבצפון אירלנד. השחקנים העלו תיעוד באינסטגרם ומתברר שהמסיבה כללה גם כמה פרצופים מהעבר הרחוק - כמו חאל דרוגו והמלך רוברט באראת'יאון.

 

ג'ייסון מומואה ואמיליה קלארק (מתוך אינסטגרם)
ג'ייסון מומואה ואמיליה קלארק. ריקוד מושחת על כס הברזל(מתוך אינסטגרם)
 

ג'ייסון מומואה, שגילם את חאל דרוגו בעונה הראשונה, ואמיליה קלארק (דאינריז טארגריאן) העלו תמונות משותפות עם קריצה לזוגיות של הדמויות שלהם בעונה הראשונה. "הירח של חיי", כתב מומואה לאהובתו מהמסך, "בכל פעם שאני נפרד ממך הפנים כואבות מרוב חיוכים. אני פאקינג אוהב אותך לנצח".

 

 

גם קלארק לא נותרה אדישה -  החאליסי העלתה תמונה שבה החאל שלה מניף אותה בזרועותיו בעודו יושב על כיסא דמוי כס הברזל המפורסם של הסדרה. "זה הכי קרוב שתראו אותי בניסיון לעשות את ההרמה מ'ריקוד מושחת'... אני רוצה להודות לאלכוהול שנתן לי את האומץ", כתבה. לצד האיחוד המרגש העלתה תמונה נוספת שבה היא נראית חובשת כתר ואוחזת חרב לצידה של נטלי עמנואל - שמגלמת את מיסאנדיי בסדרה.

 

ג'ייסון מומואה וקית הרינגטון  (מתוך אינסטגרם)
הגברים בחייה של דאינריז(מתוך אינסטגרם)
 

קלארק לא הייתה היחידה שזכתה לכבוד. גם קית הרינגטון (או בשמו המוכר יותר - ג'ון סנואו) כיכב בתמונות עם מומואה - ואפילו הצליח לשאת את השחקן הענק בזרועותיו. בכל זאת - מלך הצפון.

 

וגם הלאניסטרים זכו לייצוג במסיבה. פיטר דינקלג' (טיריון לאניסטר) העלה תמונה משותפת עם מומואה ועם יוצר הסדרה דיוויד בניוף.

 

ג'ייסון מומואה, פיטר דינקלג' ודיוויד בניוף (מתוך אינסטגרם)
ג'ייסון מומואה, פיטר דינקלג' ודיוויד בניוף(מתוך אינסטגרם)
 

מומואה אומנם כיכב בהרבה תמונות, אבל לא ידוע דבר על השתתפות שלו בעונה האחרונה - דמותו הרי מתה הרבה לפני שהצליח להגיע לווסטרוז. ככל הנראה נכח במקום רק לכבוד המסיבה, ואיתו עוד כמה שחקנים שדמויותיהם הלכו לעולמן בתחילת הדרך - מארק אדי, שגילם את המלך רוברט באראת'יאון, ולפי דיווחים בחו"ל גם שון בין היה שם - נד סטארק בכבודו ובעצמו. 

 

 

המפגש נערך בבלפסט מאחר שחלק ניכר מהסדרה צולם שם - למשל כל הסצנות של דרגונסטון בעונה הקודמת. העונה האחרונה צפויה לעלות רק ב-2019 ולכלול שישה פרקים בלבד, ורשת HBO כבר מתכוננת ליום שאחרי ומפתחת כמה סדרות ספין אוף במקביל במטרה לנסות ולהחליף את הפנטזיה שהפכה לסיפור הצלחה ענק והביאה דרקונים ללב המיינסטרים.  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מתוך אינסטגרם
קלארק ומומואה. חאל וחאליסי
מתוך אינסטגרם
לאתר ההטבות
מומלצים