שתף קטע נבחר

במאי "שומרי הגלקסיה" יכתוב את "יחידת המתאבדים"

אחרי שפוטר מדיסני בעקבות ציטוטים פרובוקטיביים ישנים, האחים וורנר שכרו את ג'יימס גאן לכתוב את סרט ההמשך של "יחידת המתאבדים". גאן כבר כתב את "שומרי הגלקסיה 3", אך לא ברור אם הסרט ייצא לאקרנים

ג'יימס גאן עובר ממארוול ל-DC: אולפני האחים וורנר שכרו את הבמאי ג'יימס גאן ("שומרי הגלקסיה") לכתוב את סרט ההמשך של "יחידת המתאבדים", כך דווח אמש (ג'). בשלב זה עוד לא ידוע אם גאן גם יביים את הסרט. זוהי עבודתו הראשונה של הבמאי מאז פוטר מאולפני דיסני בגלל ציוצים פרובקטיביים שכתב לפני כעשור.

 

ג'יימס גאן (gettyimages)
ג'יימס גאן(gettyimages)

השערוריה סביב גאן החלה בחודש יולי האחרון לאחר שאתר חדשות שמרני פרסם ציוצים ישנים של הבמאי בהם הוא צוחק על אונס ופדופיליה. עם פרסום הכתבה אושיות רפובליקניות רבות קראו לפטר את הבמאי ואולפני דיסני נענו לדרישה. גאן כבר סיים לכתוב את התסריט ל"שומרי הגלקסיה 3" והיה אמור לצאת לצילומים בחודש ספטמבר האחרון, אבל ההפקה הופסקה לאלתר. עד כה לא ידוע מה יעלה בגורלו של הסרט השלישי והאם הוא בכלל ייצא לאקרנים.

 

בחודשים האחרונים רבים תהו מה יעלה בגורלו של הבמאי המצליח והאם הוא יצליח לפלס את דרכו חזרה לפסגה ההוליוודית. דייב בטיסטה (דרקס מ"שומרי הגלקסיה"), אחד השחקנים שהתנגד באופן פומבי לפיטוריו של גאן ודרש מדיסני לחזור מהחלטתה, כבר הספיק לרמוז שהוא ישמח לעבוד עם הבמאי על "יחידת המתאבדים 2". "איפה אני חותם", צייץ עם היוודע הידיעה.

 

"יחידת המתאבדים" (2016), בבימויו של דיוויד אייר, קיבץ את הנבלים מהיקום הקולנועי של DC בסרט אחד. זו הייתה אמורה להיות התשובה של DC לסרטי מארוול הקלילים, אולם הסרט זכה לביקורות קטלניות, בין היתר בגלל שהוא לא עמד בהבטחתו להיות מצחיק. יהיה מסקרן לראות כיצד גאן יטפל בנבלים שבפרנצ'ייס, הג'וקר (ג'ראד לטו), הארלי קווין (מרגו רובי), דדשוט (וויל סמית') ועוד, והאם סרט ההמשך יהפוך ללהיט כמו סרטי "שומרי הגלקסיה" ויהיה התשובה המוחצת של גאן לפיטוריו מדיסני.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים