שתף קטע נבחר

מארון 5 בסופרבול 2019: נזכור רק את אדם לוין בלי חולצה

התחלה מקרטעת, ביצועים משעממים והופעות אורח לא מרשימות. מופע המחצית של מארון 5 בסופרבול הצליח להתרומם רק בסוף – ממש כמו החולצה של אדם לוין. חבל שכל מה שהיה להם להציע זה הטורסו המחוטב והמקועקע של הסולן

הופעת המחצית של הסופרבול, שהתקיימה לפנות בוקר (ב'), נועדה מראש לכישלון, או לכל הפחות, לא הייתה אמורה להיות הצלחה מסחררת. זאת, בעקבות הסערה התקשורתית סביב מי שיעלה על הבמה והסירוב של האמנים להשתתף במופע היוקרתי אחד אחרי השנייה: מריהאנה ועד קארדי בי. בסופו של דבר היו אלה מארון 5 שנרתמו להציל את המופע עם הראפר טרוויס סקוט במופע האורח, אך הציפיות מהמופע כבר דשדשו.

 

ההופעה החלה במופע זיקוקים מרהיב, והסולן אדם לוין הקדיש אותה ל"ג'ורדי", המנהל שלו, ג'ורדן פלדסטין, שהלך לעולמו. לוין התחיל לשיר כשהוא לבוש בז'קט חסר כריזמה כמעט כמו ההופעה עצמה וסיים אותה בלי חולצה בכלל, בין לבין, הוא חשף גופייה, שהרשת עשתה עליה סיבוב מצחיק במיוחד. אבל לזה נגיע בהמשך.

 

סופרבול 2019 הופעה מארון 5 אדם לוין (צילום: AP)
התחיל את ההופעה לבוש. אדם לוין(צילום: AP)

מארון 5 פתחו עם שניים מהשירים הידועים שלהם Harder To Breathe, ו-This Love, אך לא שילהבו את הקהל יותר מדי. בשלב הזה, ההופעה נקטעה עם סרטון אנימציה של בוב ספוג - במחווה ליוצרו סטפן הילבנרג שמת בנובמבר האחרון. אז הגיע טראוויס סקוט בכדור אש לבמה, ביצע את הלהיט Sicko Mode והכניס קצת אווירה לקהל המנומנם.

 

סופרבול 2019 הופעה מארון 5 אדם לוין (צילום: AP)
מארח את טראוויס סקוט(צילום: AP)

מארון 5 חזרו לבמה עם השיר Girl Like You בליווי מקהלת גוספל בביצוע קצת צולע, במיוחד אחרי האנרגיה של סקוט. הקולות של זמרת הגוספל ושל לוין לא תאמו וחוסר ההרמוניה ביניהם נשמעה בבירור. מצד שני, בשלב הזה, לוין כבר פתח את הז'קט שלו וחשף את הגופייה שמתחתיו.

 

בשיר הבא She Will Be Loved לוין כבר היה על הדשא עם עשרות נשים שהחזיקו נרות נייר עגולים. גם כאן ניכר כי לא נעשו מספיק חזרות ולא היה ברור למשתתפים אם הם צריכים להחזיק את הנרות, להדליק אותם או להעיף אותם מעלה. בהמשך ביג בוי נכנס למגרש בקאדילק ארוכה וביצע את The Way You Move של אוטקאסט. הוא הופיע לצד לוין שאיבד מהאפיל הרגיל שלו עם מה שהרשת כינתה "ריקוד אבא". ואז הוא הוריד את הז'קט, בכל זאת, צריך להכניס קצת אקשן בסיפור הזה.


סופרבול 2019 הופעה מארון 5 אדם לוין (צילום: AP)
הגופייה שזכתה לשלל ממים ברשת(צילום: AP)

סופרבול 2019 הופעה מארון 5 אדם לוין (צילום: AP)
אדם לוין מבין מה הצופים רוצים(צילום: AP)

Moves Like Jagger לעומתם, כבר הכניס את הקהל לאקסטזה והיה השיר האחרון בהופעה, ואז אדם לוין הוריד את החולצה וחשף את גופו המרהיב ומלא הקעקועים. את ההופעה חתם עוד מופע זיקוקים מרהיב, שסגר את הגולל על אחת ההופעות הפחות מרשימות של הסופרבול בשנים האחרונות.

 

הרשת לעומת זאת לא נחה, וכל מה שעניין את המטקבקים זה אדם לוין, וליתר דיוק מה שהוא לבש או לא לבש. חלק מהטוקבקים תהו למה ללוין מותר להוריד חולצה בהופעה וג'נט ג'קסון נקנסה על אותו הדבר בדיוק. החצי השני השווה את הגופייה של לוין לדוגמה של שלל כלי בית (כרית, ספה, וילון וכו'). כאמור, עם כל הכבוד להופעה, מה שנזכור ממנה יהיה מה אדם לוין לבש או לא לבש.


סופרבול 2019 הופעה מארון 5 אדם לוין (צילום: AP)
לג'נט ג'קסון אסור לאדם לוין מותר?(צילום: AP)

 

הממים ברשת:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים