שתף קטע נבחר

כאוס במפגש מעריצים עם כוכב "הכלה מאיסטנבול": "לא יכולנו לנשום, כמו במלחמה"

מעריצי סדרת הלהיט הגיעו לקניון בתל אביב לפגוש את כוכב הסדרה ברקאי הרדל, אך מספרים על חוויה קשה ויחס מזלזל מהמאבטחים: "כמעט התעלפנו שם. דרכו על ילדה בת ארבע מרוב העומס. המאבטחים קיללו ודחפו". המארגנים: "המעריצות טופלו באופן נעים ורגיש"

למעריצות "הכלה מאיסטנבול" הובטח מפגש מעריצים עם ברקאי הרדל, כוכב סדרת הלהיט הטורקית - אולם על פי תיאורן, האירוע התנהל כמו שדה קרב: "צפוף, זוועה, לא היה אפשר לנשום. צרחות כמו במלחמה, אי אפשר היה לראות אותו בכלל", סיפרה המעריצה שובל.  

 

"מזעזע מה שהיה שם", הוסיפה חן שנכחה במה שאמור היה להיות מפגש מעריצים של חברת "קסטרו" בקניון tlv בתל אביב.

 

"כמעט התעלפנו שם. ראינו ילדה בת ארבע שנפלה ודרכו עליה מרוב העומס", הוסיפה חן. עמית, מעריצה אחרת שהגיע למקום, סיפרה כי המפגש היה "מזעזע וצפוף. דחפו אותנו ממש".

 

מפגש המעריצים של
"כמעט התעלפנו". מפגש המעריצים של "הכלה מאיסטנבול"

 

המעריצות סיפרו על יחס קשוח מצד הגורמים המארגנים: "המאבטחים לא הפסיקו לצעוק, לדחוף, לקלל ולשפוך מים על הבנות. למה נערה שרצתה להגיע למפגש מעריצים של שחקן אהוב עליה צריכה לסבול את היחס המגעיל שלהם? את זה שהם לא הודיעו שהוא מאחר? למה מבוגרות שיכולות להיות אמא של כמה מהמאבטחים צריכות שידחפו אותן? מלא בנות בכו", סיפרה חן.

 

"מה שהלך שם היה מזעזע", סיפרה המעריצה שיר, "הוא איחר בשעה וחצי. לא יכולתי לנשום ולא נתנו לי לצאת, התחלתי לצרוח 'בבקשה תנו לי לעבור' ואף אחד לא נתן לי. המאבטחים קיללו ודחפו את כולם ואז פשוט כמעט התעלפתי ואישה הוציאה אותי משם. אני בדרך הביתה, מאוכזבת וקשה לי לנשום, עם הרגשה של אכזבה וכעס".

 

מפגש המעריצים של
מפגש המעריצים של "הכלה מאיסטנבול"

המעריצה אופק סיפקה תיאור דומה: "היו מלא אנשים וצפוף מאוד ולא היה מיזוג בכלל. הרגשתי בחילות ושאני עומדת להתעלף. המאבטחים קיללו ואמרו 'יא מטומטמים'. ובאיזשהו שלב כולם התחילו לצעוק 'שקרנים'". 

 

מ"קסטרו" נמסר: "'קסטרו' אירחה היום את כוכב 'הכלה מאיסטנבול' ברקאי הרדל למפגש מעריצים בקניון tlv בהמשך לקמפיין בו הוא משתתף. למקום הגיעו אלפי מעריצים, ביניהם הצליחו עשרות רבות להגיע לצילום אישי . הכוכב בירך את כולם ומסר את אהבתו לקהל הנרגש. כל המעריצות טופלו באופן נעים ורגיש מצד כל הגורמים. הרדל נופף לבנות, ענה על שאלות , בירך את הקהל, דיבר אליו, קיבל בלונים, וכולם צילמו אותו. צוות האבטחה טיפל ברגישות ודאג בכל רגע לבטחונן האישי של המעריצות".

 



 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
"צפוף, זוועה". מפגש המעריצים
לאתר ההטבות
מומלצים