שתף קטע נבחר

דליה בר ששת, אשתו לשעבר של דודו טופז, הלכה לעולמה

ימים ספורים לאחר שלקתה בשבץ, דליה בר ששת הלכה לעולמה, בגיל 57. מאות ליוו אותה בדרכה האחרונה. היא ודודו טופז הכירו בשנות ה-80, כשהייתה צעירה אלמונית, והביאו לעולם ילד אחד משותף, עומר

דליה בר ששת, אשתו הראשונה של כוכב הטלוויזיה דודו טופז, הלכה לעולמה בגיל 57, מספר ימים לאחר שלקתה בשבץ. היא הובאה למנוחות היום (ד') במושב גבעת חן. מאות אנשים ליוו אותה בדרכה האחרונה.

 

דליה בר ששת (צילום: אבי מועלם)
דליה בר ששת(צילום: אבי מועלם)
 

בר ששת היא אימו של בנו השני של דודו טופז, עומר, היום בן 27. כשהכירה את טופז לראשונה, בשנות ה-80, הייתה אשת מכירות והתגוררה בבת ים, והוא כבר היה אדם מפורסם בכל בית בישראל. לפי דיווחים בעבר, דודו טופז הוא שיזם את מערכת היחסים, וחיזר אחר בר ששת ממושכות. בשנת 1990, כשהיא בת 29 והוא בן 44, השניים התחתנו. כעבור כשלוש שנים, כשהם כבר הורים לבן, החליטו להתגרש. בר ששת צוטטה אז אומרת: "נישאתי לו מאהבה. בודאי לא משכל. זה היה נגד כל היגיון. אנחנו לא דומים, לא חושבים אותו דבר, שונים בערכים שלנו". 

 

במהלך השנים עסקה בר ששת ביחסי ציבור, והוציאה קלטות לילדים. למשך תקופה מסוימת התגוררה בארצות הברית עם בן זוג ועם בנה עומר, ובסופו של דבר חזרה לגור בישראל.

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי מועלם
דליה בר ששת
צילום: אבי מועלם
לאתר ההטבות
מומלצים