שתף קטע נבחר

רשף לוי זכה בפרס השחקן המצטיין בפסטיבל הסדרות של קאן

"אם הייתי צריך להודות לאדם אחד, הייתי מודה לעצמי", אמר רשף לוי בנאום תודה מלא הומור. לוי זכה בפרס השחקן המצטיין בפסטיבל סדרות הטלוויזיה הבינלאומי של קאן על תפקידו בסדרה "נחמה", אותה גם יצר

 

עוד הישג לתעשיית הטלוויזיה המקומית: רשף לוי זכה הערב בפרס השחקן המצטיין של פסטיבל סדרות הטלוויזיה הבינלאומי ה-2 של קאן, עבור הופעתו בסדרה "נחמה", אותה גם יצר עם הבמאי תומר שני.

 

מדובר בדרמה קומית שהפיק יואב גרוס ותעלה בקרוב ב-HOT, בה לוי נוגע בלי פחד בסיוט הכי גדול של כל הורה: להתאלמן, ולגדל לבד את הילדים. וכך לוי מגלם אב חד-הורי לחמישה ילדים. דווקא בעיתוי הקריטי הזה, הוא בוחר להיות ילד בעצמו, ולהגשים חלום ישן - לעזוב את עבודתו המתגמלת בחברת הייטק ולכבוש את עולם הסטנדאפ.

רשף לוי בפסטיבל קאן לסדרות טלוויזיה (צילום: AFP)
על השטיח הוורוד רגע לפני טקס הנעילה של הפסטיבל(צילום: AFP)

ההחלטה להעניק את הפרס ללוי התקבלה במחיאות כפים סוערות, מה שמעיד על האהדה הגדולה שרכשה "נחמה" בפסטיבל. חבר השופטים נימק את הבחירה ברשף: "הופעתו האנושית והעמוקה שברה את ליבנו ונשארה אתנו הרבה אחרי שצפינו בה".

 

נאום התודה של לוי נשמע כמו אחד ממופעי הסטנד-אפ שלו והוא חרג הרבה מעבר הזמן שהוקצה לו. "לא רציתי לכתוב נאום, אז כתבתי אימפרוביזציה. אם הייתי צריך להודות לאדם אחד, הייתי צריך להודות לעצמי. זה היה כרוך בהרבה עבודה קשה. יש לי שבעה ילדים מאישה אחת, אני מתאר לעצמי שבצרפת זה נשמע לכם מוזר. בסדרה יש לי רק חמישה ילדים , בגלל ההפקה, אז אמרתי לאשתי אולי נקצץ גם בבית שניים, ונחסוך הרבה כסף. היא לא אהבה זאת, ואמרה שבסוף תחתוך גם אותי. אז הרגתי אותה בסדרה".

 

הקהל צחק מבדיחותיו של לוי, עד הרגע בו הוא אזכר את אחיו רגב, שמת ממחלת האיידס. "כשהייתי בן 21 גיליתי שהוא חולה באיידס. כשאחי גסס הבטחתי לו שבכל פעם שאכתוב תסריט אנציח את שמו על המסך ואני כל כך מאושר לראות את שמו מתנוסס ב'נחמה' כאן בקאן".

 

רשף לוי זוכה בפרס השחקן המצטיין בפסטיבל קאן לסדרות (צילום: AFP)
על הבמה, רגע לפני קבלת הפרס(צילום: AFP)

כדאי לציין שבשנה שעברה, עת פסטיבל הסדרות יצא לראשונה לדרך, תעשיית הטלוויזיה הכחול-לבן גרפה שני פרסים: "בשבילה גיבורים עפים" זכתה בפרס הסדרה המצטיינת בעוד השחקנים של "מיגל" קטפו את פרס האנסמבל.

 

בפסטיבל התחרו השנה עשר סדרות, מכל קצות הגלובוס. מי שזכתה בפרס הסדרה המצטיינת היא "חיים מושלמים" מספרד, ואילו השחקניות של הסדרה זכו בפרס האנסמבל.

כוכבי הצוות של
הצוות של "נחמה" בפתיחת הפסטיבל לפני כשבוע(צילום: MCT)

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים