שתף קטע נבחר

לא נגענו: גאי ריצ'י מתעקש להתראיין בעברית

הבמאי גאי ריצ'י ניצל את ההזדמנות לתרגל את העברית שלו בריאיון לרגל הסרט החדש "אלאדין". "לפעמים אני מדבר עם אשתי עברית מול הילדים כדי שהם לא יבינו", הוא מגלה לנו ומדבר על הליהוק של וויל סמית לתפקיד ג'יני: "הוא פחד, אבל אני לא יודע מי עוד היה יכול לעשות את זה". צפו

 

הבמאי גאי ריצ'י ומדונה התגרשו לפני יותר מעשור, אבל חוץ משני ילדים משותפים, השניים גם חולקים את אהבתם לקבלה. ריצ'י אפילו לקח את לימודי המיסטיקה היהודית צעד אחד קדימה וב-15 השנים האחרונות הוא מתמיד בלימודי עברית באמצעות מורה פרטית, חיפאית לשעבר. זאת הסיבה שהוא לא פספס את ההזדמנות לתרגל איתנו את השפה, והתעקש לקיים ריאיון בעברית.

 

"אני מדבר קצת עברית", הוא אומר בעברית רצוצה אבל מרשימה בהחלט. "גם אשתי מדברת עברית. לפעמים מול הילדים שלי אנחנו מדברים בעברית. זו שפה קשה אבל זה כמו סוד - ככה הם לא מבינים שום דבר". זו אגב לא הפעם הראשונה שריצ'י מתראיין בעברית, לפני שנתיים הוא דיבר איתנו לרגל "המלך ארתור", גם אז התעקש לתרגל את לשון הקודש.  

  

גאי ריצ'י ()
הבמאי גאי ריצ'י

ריצ'י, שהתפרסם בזכות סרטים מחוספסים ואלימים ("לוק, סטוק ושני קנים מעשנים", "סנאץ'"), חוזר הפעם לכיסא הבמאי עבור "אלאדין", עיבוד הלייב אקשן של דיסני. ריצ'י מספר שאחת הסיבות שהוא עשה את הסרט הייתה המשפחה שלו, שמונה חמישה ילדים. בתו אפילו מופיעה באחד הקטעים בפתיחה ולדבריו היא זאת שאמרה לו להסכים לפרויקט, "מה יכולתי לעשות? היא הבת שלי", הוא מסביר. 

 

מתוך
מתוך "אלאדין"
 

בתפקיד נסיך הגנבים מככב מנה מסעוד בעוד שנעמי סקוט מגלמת את הנסיכה יסמין, שני שחקנים אלמונים יחסים. לעומת זאת, לתפקיד ג'ני, לוהק וויל סמית', שנכנס לנעליו הענקיות של רובין וויליאמס. אלא שעוד לפני שהסרט יצא לאקרנים, הוא זכה לביקורות ברשתות החברתיות מצופים שלא אהבו את גרסתו של סמית' לג'יני בטריילרים.

 

"היה לי בטחון בוויל, אבל זה היה אתגר כי רובין וויליאמס הוא באמת גדול מהחיים", מספר ריצ'י, "אני גם יודע שוויל פחד לקחת את התפקיד, אבל אני לא יודע מי עוד היה יכול לעשות את זה".

 

ריצ'י מספר שהאתגר העיקרי בסרט היה לשלב בין החדש לישן: "אנחנו צריכים שהסרט החדש יהיה גם חדש, אבל שהצופים ירגישו נוסטלגיה, וזה קשה". לריאיון המלא צפו בוידאו שבתחילת הכתבה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים