אלו היו שנתיים עמוסות מאוד עבור בר צברי עם סינגלים שעשו המון רעש ואפילו סדרת טלוויזיה, אבל הוא מרגיש שזו רק תחילת הדרך. השבוע צברי התארח בתוכנית של אבי שושן ורנין בולוס ב-ynet radio, רק שבמקום רנין הוא קיבל בהפתעה את קובי פרץ והעלה זיכרונות מהופעות שבהן נכח כילד והשניים אפילו ביצעו דואט יחד.
כמה אהבה | בר צברי וקובי פרץ
איך אתה מסכם את השנתיים האחרונות? "מרגיש ממש בתחילת הדרך. כל פעם שקורה משהו טוב אני אומר איזה כיף, ואחרי כמה דקות אני כבר בדבר הבא, מין מנוע שרוצה להתקדם הלאה ולעשות עוד דברים".
איך זה שאתה לא מכריז על סולד אאוט, אולי זה המשחק? "זה לא משחק. המוזיקה שלי אחרת, יש הרבה אנשים שלא יודעים מי אני והכול עדיין מתחיל. מאמין שבסוף הכול יתחבר ויבינו מי אני והדברים ילכו ויתפתחו.
1 צפייה בגלריה
בר צברי
בר צברי
בר צברי
(צילום: ירדן רוקח)
"יכולתי לפרסם סולד אאוט אבל אני לא אוהב לשקר לעצמי. זה לא משחק אצלי תפקיד אם ההופעה סולד אאוט. משחק אצלי מי שנכנס לאולם ואיך הוא יוצא - עזב את האישה, את הילדים, ההורים והגיע להופעה, מעניין אותי מה קרה כשהיא הסתיימה, כשאמרתי תודה רבה ואנחנו והנגנים קדנו קידה - מה קרה שם? הסולד אאוטים יגיעו ויבואו, אני לא עובד משם.
חדרה | בר צברי
"אחד הדברים שלמדתי בשנה-שנתיים האחרונות זה לא להתעסק בדרך של אף אחד. רק בדרך שלי. כשאתה מסתכל ימינה-שמאלה אתה כל הזמן שואל שאלות קשות. כשאתה מסתכל רק על הדרך שלך ומתקדם כל הזמן אז נעים לך, אתה נמצא בהכרת הטוב. כל אחד רוצה להגיע למקומות בחיים, חלק חומריים וחלק רוחניים, אבל כשאני מסתכל על עצמי ועל הדברים שעשיתי עד היום ומה שאני רוצה אז נעים לי. וכשאני מסתכל לצדדים, וזה קורה לא מעט, לא מגניב לי".
יחד עם זאת צברי מודה שלדרך שלו, זו שמרוכזת בעצמה ולא משווה לזה או אחר - יש מחיר. "אם הייתי עושה את הדברים אחרת הייתי במקום כלכלי אחר. לא שחסר לי משהו - הכול טוב. הדרך יותר ארוכה, אנשים שאוהבים אותך אומרים 'עדיין לא יודעים מי אתה, אתה צריך להופיע במנורה'. יש מחיר לדרך הזו, אבל פירותיה מתוקים יותר. חשוב לי להגיד זה לא פשוט".
מתי השיר הבא יוצא? "ממש בתחילת פברואר, שיר חדש ושיתוף פעולה מעניין".
צברי ביצע באולפן את "מה בלילות", "חדרה" ונתן ביצוע מפתיע בדואט עם קובי פרץ ל"כמה אהבה". הוא יופיע ב-23 במרץ בזאפה חיפה וב-25 במרץ ברדינג 3 יארח את ישי לוי. האזינו לפרק.
מה בלילות | בר צברי
בכל יום חמישי בין השעות 12:00-10:00 ב-ynet radio  רנין בולוס ואבי שושן יוצרים מזרח תיכון חדש
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים