הקורונה סגרה את המועדונים ואולמי ההופעות, אבל האולפנים עדיין פתוחים, כמו אמנים אחרים שמנצלים את הזמן ליצירה חדשה גם מוש בן ארי הקליט סינגל חדש - "את שומעת" והחליט להוציא אותו בתאריך הרומנטי ביותר בלוח השנה העברי. "בחרתי בט"ו באב כי זה תאריך שמסמל אהבה, אנחנו זקוקים לה עכשיו יותר מהכל".
אבל כאן לא נגמרות חגיגות יום האהבה של בן ארי, הערב (ג') הוא יערוך הופעה מיוחדת בחצר ביתו מול עשרה זוגות שחתונתם נדחתה בעקבות הקורונה וזכו בפעילות המיוחדת בפייסבוק של ynet כשסיפרו לנו על הרגעים הכי רומנטיים שלהם.
אוקסנה וגל למשל, נאלצו לדחות את החתונה ליוני 2021, והרגע הרומנטי שלהם התרחש בקרואטיה אחרי הצעת הנישואים: "הלכנו לחגוג במסעדה שווה, אבל כשחזרנו למלון גילינו שחטפנו קלקול קיבה מטורף והקאנו בתורות כל הלילה. יום למחרת חגגנו עם אינפוזיה בבית חולים. עד היום אנחנו צוחקים שזה היום הכי מאושר, מקולל ורומנטי שלנו".
1 צפייה בגלריה
מוש בן ארי
מוש בן ארי
מוש בן ארי
(צילום: אביב לוסקי)
גם אצל תמיר ואופיר, שהיו אמורים להתחתן בתחילת ספטמבר אך נאלצו לדחות לשנה הבאה, הרגע הכי רומנטי התרחש בחו"ל: "זה אולי לא רגע רומנטי קלאסי, אבל הוא הוכיח לי שיש לי על מי להישען", מספרת אופיר. "זה קרה אחרי חצי שנה ביחד - אני סובלת מחרדות ומחרדה ממים בפרט, וכשהיינו בתאילנד בשיט קבוצתי חטפתי התקף חרדה ומחלת ים ולא הפסקתי לבכות. אבל תמיר מצא דרכים יצירתיות להרגיע אותי לאורך כל השעה הזו, לא עזב אותי לרגע ועזר לי להתגבר על הפחד לאט ובהדרגה. זה קירב ביננו מאוד".
פורסם לראשונה: 08:09, 03.08.20