מגזין פורבס פרסם אמש (ו') את רשימת השחקניות שהרוויחו הכי הרבה כסף השנה. גל גדות הגיעה למקום השלישי והמכובד, עם הכנסות בסך 31.5 מיליון דולר מ"וונדר וומן: 1984" ומהפרויקט החדש שלה בנטפליקס, Red Notice, עליו קיבלה 20 מיליון דולר. לפני שנתיים גדות הגיעה למקום העשירי ברשימה, כך שמדובר בקפיצה משמעותית עבור השחקנית הישראלית שממשיכה לעשות חיל מעבר לים.
2 צפייה בגלריה
וונדר וומן 1984
וונדר וומן 1984
וונדר וומן 1984
(צילום מסך)
אולם גדות היא לא הדבר המעניין היחיד ברשימה. בהיעדר קולנוע בחצי השנה האחרונה עקב מגיפת הקורונה, השחקניות שעל המסך הקטן השתלטו על הרשימה. למקום הראשון הגיעה סופיה ורגרה, שהרוויחה השנה 43 מיליון דולר. ההכנסות של ורגרה הגיעו מהעונה האחרונה של "משפחה מודרנית" ומעבודתה כשופטת בתוכנית הריאליטי America's Got Talent. בנוסף יש לה ליין ג'ינס בוול מארט וליין רהיטים בחנות אחרת.
אל המקום השני הגיעה אנג'לינה ג'ולי, היחידה מבין השחקניות שהרוויחה את רוב הונה רק מקולנוע. ההכנסות של ג'ולי השנה מסתכמות ב-35.5 מיליון דולר, רובם הגדול על תפקידה מ"הנצחיים", סרט גיבורי העל החדש של מארוול שמיועד לצאת בחודש נובמבר הקרוב.
2 צפייה בגלריה
סופיה ורגרה. במקום הראשון
סופיה ורגרה. במקום הראשון
סופיה ורגרה. במקום הראשון
(צילום: גטי אימג'בנק)
בהמשך הרשימה אפשר למצוא שחקניות כמו מליסה מאקרתי (מקום רביעי עם הכנסות של 25 מיליון דולר), מריל סטריפ במקום החמישי עם 24 מיליון דולר ואמילי בלאנט במקום השישי עם הכנסות של 22.5 מיליון דולר. את העשרייה הפותחת חותמות ניקול קידמן (22 מיליון דולר), אלן פומפאו מה"אנטומיה של גריי" (19 מיליון דולר), אליזבת מוס (16 מיליון דולר) ו-ויולה דיוויס (15.5 מיליון דולר).