אחרי שהסעיר את הרשת עם פוסט בוטה שבו הטיל את האחריות להתפרצות נגיף הקורונה על "כמה אוכלי עטלפים מזוינים, יוצרי נגיף חמדנים ממזרים", לדבריו, בריאן אדמס פרסם אמש (ג') פוסט חדש ובו התנצל על דבריו והדגיש כי ביקש לקדם טבעונות.
1 צפייה בגלריה
(צילום: Boris Podobnik)
"התנצלותי כלפי כל מי שנעלב מהפוסט שלי אתמול", כתב כוכב הרוק הקנדי, "אין תירוצים, רק רציתי להביע תרעומת על האכזריות הנוראה כלפי בעלי החיים בשווקים הרטובים הללו, שעשויה להיות המקור לנגיף, וכן לעודד טבעונות. יש בי אהבה לכל האנשים ומחשבותיי הן עם כל מי שמתמודד עם ההתפרצות העולמית הזאת".
גם לפוסט הזה, כמו לקודם, הוא צירף סרטון שבו הוא מבצע את שירו Into the Fire וכתב: "הינה שיר שיכול היה להיות מבוצע הערב ברויאל אלברט הול". כזכור, הזמר בן ה-60 אמור היה להופיע בימים אלו באולם הלונדוני המפורסם, אולם הופעותיו בוטלו כתוצאה מההגבלות שמוטלות על הציבור במטרה למנוע את התפשטות נגיף הקורונה. הביטול הוא הסיבה שבגינה אדמס זעם והביע את התרעומת שלו בפוסט שנתפס כגזעני.
"הלילה אמורה הייתה להתחיל סדרת הופעות ברויאל אלברט הול, אבל תודות לכמה אוכלי עטלפים מזוינים, שוק רטוב לממכר חיות, יוצרי נגיף חמדנים ממזרים, כל העולם נמצא כעת בהשהיה, וזה מבלי להזכיר את האנשים שסבלו או מתו מהנגיף. המסר שלי אליהם, פרט ל'תודה רבה מזוינת' הוא תהפכו לטבעונים", כתב בפוסט המקורי.
כאמור, רבים מהמגיבים לפוסט ראו בו מתקפה גזענית נגד העם הסיני וטענו כי הוא עלול לעודד שנאת זרים. אולם היו גם מי שראו בציוץ דווקא עידוד לטבעונות וקריאה להפסיק את הסחר הלא חוקי בחיות.