כמעט עשור לאחר שירדה מהמסך, החידוש לסדרת הקאלט "גוסיפ גירל" נחשף בטריילר ראשון שמספק הצצה לאליטה הצעירה והחדשה של מנהטן, ולאופן שבו הרשתות החברתיות שינו את הסצנה המקומית מאז ימיהם של סרינה, בלייר, דן, צ'אק וחבריהם מהאפר ווסט סייד.
"גוסיפ גירל" (2021) – טריילר
(באדיבות HBO מקס)
כשברקע מתנגן שירו של פרנק אושן, Super Rich Kids, אנו פוגשים את הדמויות החדשות של "גוסיפ גירל" בעודן ישובות על מדרגות מוזיאון המטרופוליטן לאמנות שבמנהטן, ניו יורק. החבורה מבחינה בנערה חדשה שעברה לשכונה, ומציעים לה להצטרף אליהם - אך כפי שהטריילר רומז, האאוטסיידרית הזו לא תמימה כפי שהיא מציגה את עצמה.
2 צפייה בגלריה
מתוך "גוסיפ גירל"
מתוך "גוסיפ גירל"
מתוך "גוסיפ גירל"
(צילום: HBO Max)
תוך זמן קצר אנחנו כבר נחשפים לבילויים החברתיים והמיניים שמאפיינים כל כך את הסדרה, אבל גם לדמות החשובה ביותר - גוסיפ גירל - אחת שיודעת, בקולה האיקוני של קריסטן בל, שזוכה לחיים חדשים בדמות חשבון אינסטגרם פופולרי ואנונימי, המבטיח לגלות את כל הסודות הכי כמוסים של החבורה, על כל נספחיה.
2 צפייה בגלריה
מתוך "גוסיפ גירל"
מתוך "גוסיפ גירל"
מתוך "גוסיפ גירל"
(צילום: HBO Max)
HBO מקס ממעטת להרחיב בפרטים על הסדרה, שתעלה מעבר לים ב-8 ביולי ונכון לכתיבת שורות אלה, לא מתוכננת להגיע לישראל בזמן הקרוב. אולם חוץ מהטריילר, אנשי שירות הסטרימינג פרסמו גם את שמות הדמויות והשחקנים האנונימיים למדי שלוהקו לגלם אותן, בהם ג'ורדן אלכסנדר המגלמת את מנהיגת החבורה ג'וליאן קאלוויי, איליי בראון ("שקרניות קטנות: הפרפקציוניסטיות") הוא בן זוגה, אוטו "אובי" ברגמן, ו-ויטני פיק (זויה לוט, "הרפתקאותיה המצמררות של סברינה") היא הבחורה החדשה שמשנה את כל התמונה. צפו.