אחרי חצות הסוד הכי שמור בעיר – פרק ראשון
(באדיבות yes)
בשנת 2015, אלון קסטיאל היה אחד מאנשי חיי הלילה המוכרים בתל אביב, בן לאחת מהמשפחות המקושרות והמיוחסות בעיר ואיש נדל"ן מצליח. עד מהרה הוא נכנס כשותף לכמה מהמועדונים הפופולריים ביותר, ונהג לבלות תכופות במסיבות השונות. באחת מהן, עפרי פוגשת את קסטיאל, שמתיישב לצידה ומציע לה צ'ייסרים. לפתע, היא מרגישה סחרחורת חזקה כפי שלא הרגישה מעולם. כשהיא מגיעה לשירותי המועדון היא מתעלפת ונופלת על הרצפה. קסטיאל לוקח אותה במונית לבית הוריה, ומתעקש להכניס אותה למיטה, שם הוא תוקף אותה מינית והיא נאבקת בו, עד שהיא מתעלפת בשנית. בבוקר למחרת הוא שב ותוקף אותה. היא מתעוררת והודפת אותו, ובתגובה הוא מאלץ אותה להתבונן בו כשהוא מגיע לפורקן. היא נשארת שבורה, מלאה באשמה ולא מספרת על כך לאף אחד.
1 צפייה בגלריה
מתוך "אחרי חצות: הסוד הכי שמור בעיר"
מתוך "אחרי חצות: הסוד הכי שמור בעיר"
"יכול להיות שאנסת אותי?". מתוך "אחרי חצות: הסוד הכי שמור בעיר"
(צילום: באדיבות yes)
בנובמבר 2016, פרסמה עירד מרציאנו צייגר, אחת מקורבנותיו, סטטוס בפייסבוק שפרץ את הסכר, הוביל לתלונות של נשים נוספות שנפלו קורבן. הסיפור של אותן נשים מובא כעת ב"אחרי חצות: הסוד הכי שמור בעיר", סדרת דוקו חדשה של מיקה תימור ("צל של אמת") וקרן שעיו ("כופר נפש"), שחוזרת לשנים בהן פעל קסטיאל כטורף מיני שארב לבלייניות העיר, דרך העדויות של הנפגעות, ראיונות עם אנשי הלילה שהיו בסביבה וכלה בשיחות עם העיתונאיות שנכנסו לסוד העניין. צפו בפרק הבכורה המלא.
"אחרי חצות: הסוד הכי שמור בעיר" עולה היום, ה', ל-yesVOD ו-STINGTV, ותשודר בימים א'-ג' (14-16 במרץ) בשעה 22:00, ב-yes דוקו