מי שעדיין תוהה לאן "נעלם" תומר קאפון ומדוע הוא נעדר מהעונה השנייה של "תאג"ד", קיבל אמש (ה') תשובה הולמת בטריילר של העונה החדשה של הסדרה האמריקנית The Boys, בה הוא מככב - כפי שפרסמנו בעבר. קאפון הישראלי, שמגלם את דמותו של פרנצ'י הצרפתי בסדרת גיבורי העל המצליחה, זוכה לזמן מסך מכובד בטריילר הקצר לצד קארל אורבן, ג'ק קווייד, לאז אלונזו, קארן פוקהארה, אנטוני סטאר, ארין מוריארטי, צ'ייס קרופורד ואחרים.
סדרת גיבורי העל מבית אמזון מבוססת על הרומן הגרפי של גארת איניס, ונוצרה על ידי אריק קריפקי. בתמיכת הצמד סת' רוגן ואוון גולדברג, ששימשו כמפיקים, היא עלתה לאוויר בשנה שעברה וזכתה להצלחה עצומה. הסדרה מגוללת עימות חזיתי בין נבחרת של גיבורי על מושחתים, המועסקים על ידי תאגיד דורסני, לבין כנופיית פורעי חוק חדורי מוטיבציה הנחושים לחשוף אותם.
2 צפייה בגלריה
תומר קאפון בסדרה The Boys
תומר קאפון בסדרה The Boys
מגלם עבריין צרפתי חובב נשק. קאפון ב-The Boys
(צילום מסך מהטריילר)
פרנצ'י, הדמות שמגלם קאפון, הוא עבריין בעל חיבה מוגזמת לכלי נשק ולחומרי נפץ שמצטרף למסע הצלב של החבורה המופרעת המכונה The Boys בהובלת בילי בוצ'ר (אורבן). ככל שאפשר להתרשם מהטריילר, העונה השנייה תהיה שופעת סצנות פעולה אלימות ומראות הרס, אף יותר מהעונה הראשונה ששילבה היטב בין הומור וולגרי, שנינות רוויית ביקורת חברתית ואקשן טהור.
על פי תקציר העונה השנייה, בילי בוצ'ר וחבריו נעשו ידועים בציבור כפושעים נמלטים. בעוד פרנצ'י, יואי, מת'ר מילק וקימיקו מנסים להסתגל למצב החדש, בוצ'ר נעלם. בינתיים, מנהיג נבחרת גיבורי העל הומלנדר (סטאר) מחזק את אחיזתו בקרב הציבור הסוגד לו ולחבריו. מאזן הכוחות מתערער כשגיבורת על חדשה בשם סטורמפרונט (איה קאש) מופיעה לפתע, עם כוחות על ברשתות החברתיות, ומשבר חריף בחברה האמריקנית המפוחדת - משבר שקברניטי תאגיד ווייט המושחת זוממים לנצל לצורכיהם. העונה השנייה של The Boys תעלה בארצות הברית ב-4 בספטמבר.
2 צפייה בגלריה
תומר קאפון בסדרה The Boys
תומר קאפון בסדרה The Boys
יוצא לעולם הגדול
(צילום מסך מהטריילר)