כמעט חודשיים אחרי ששודר סרט הדוקו עליה "לשחרר בריטני", המציג את חייה ב-13 השנים האחרונות כמי שנמצאת תחת האפוטרופסות של אביה, בריטני ספירס מודה כי לא צפתה בו באופן מלא, אך הקטעים אותם כן ראתה הובילו אותה לבכי שנמשך שבועיים.
2 צפייה בגלריה
בריטני ספירס
בריטני ספירס
בריטני ספירס
(צילום: AP)
"כל חיי צפו בי ושפטו אותי", כתבה בפוסט שהעלתה אמש (ג') בחשבון האינסטגרם שלה, לצד קטע וידאו שבו היא נראית רוקדת בביתה. "זה מצריך הרבה כוח כדי לסמוך על היקום עם הפגיעות האמיתית שלך. המדיה תמיד שפטה, העליבה והביכה אותי, עד עצם היום הזה. לא צפיתי בדוקו, אבל ממה שראיתי - הובכתי מהאופן שבו הציגו אותי. בכיתי במשך שבועיים והאמת היא שאני עדיין בוכה לפעמים".
כדי להפיג את הכאב שחוותה, ספירס מודה כי הריקוד הוא זה שהציל אותה בתקופה הנוכחית. "לרקוד כל יום גורם לי לאושר. אני לא פה כדי להיות מושלמת, להיות מושלמת זה משעמם. אני כאן כדי להעביר הלאה טוב לב".
כאמור, סרט הדוקו שזכה להצלחה אדירה ברחבי העולם וסוקר בהרחבה בתקשורת, מציג את ספירס כמי שהפכה מזמרת הפופ הגדולה ביותר במוזיקה לאישה בת 39 שאביה מחליט על כל צעד בחייה, מהאישי ועד המקצועי, ומביא לקדמת הבמה את תהפוכות הנפש שעברו עליה בשנים האחרונות מהאשפוזים במוסדות לבריאות הנפש, דרך הגירושים המתוקשרים מקווין פדרליין ועד איבוד המשמורת על שני בניה. ספירס עצמה לא מתראיינת לסרט וכך גם לא הקרובים אליה, אך זה לא מנע מקהל המעריצים שלה להמשיך במאבקם לסייע לה להשתחרר מעול אביה.
2 צפייה בגלריה
תמונה של בריטני ספירס
תמונה של בריטני ספירס
מתוך "לשחרר את בריטני"
(צילום: באדיבות יס)
בינתיים, לפי התכנים שהיא מעלה בינתיים ברשתות החברתיות כולל הפוסט האחרון באינסטגרם, נראה כי ספירס עדיין סובלת מאותן הבעיות שהוצגו בסרט, וכך ממשיכה להזין את המעריצים בתיאוריות קונספירציה לגבי מצוקתה האישית.