רגאיי-ז'אן פייג', השחקן הבריטי (יליד זימבבווה) שכיכב בעונתה הראשונה של סדרת הלהיט של נטפליקס "ברידג'רטון", לא ישוב לעונתה השנייה - כך התברר היום (ו').
2 צפייה בגלריה
מתוך "ברידג'רטון"
מתוך "ברידג'רטון"
רגאיי-ז'אן פייג', מתוך "ברידג'רטון"
(באדיבות נטפליקס)
ההודעה בעניין, מטעם נטפליקס ושונדלנד - חברת ההפקות של שונדה ריימס - הופיעה באינסטגרם כעלון נוסף של ליידי וויסלדאון, הרכילאית המסתורית מהסדרה (אשר נחשפה לקראת סוף העונה). "בעוד כל העיניים מופנות לעבר מסעו של לורד אנתוני ברידג'רטון למצוא ויקונטית, אנו נפרדים מרגאיי-ז'אן פייג', אשר גילם את הדוכס מהייסטינגס באופן כה מנצח", נכתב בהודעה, בין היתר.
פייג', אשר החל לעבוד עם ריימס בדרמה המשפטית "לטובת הכלל", פרץ ב"ברידג'רטון" והפך לכוכב עולמי. לאחרונה אף הנחה פרק של "סאטרדיי נייט לייב", ושמו עלה גם בבורסת ההימורים בנוגע לזהות מחליפו של דניאל קרייג בתפקיד ג'יימס בונד. מלכתחילה, כך סיפר למגזין וראייטי, לא אמור היה להשתתף בעונתה השנייה של הסדרה, אשר מצטלמת בימים אלו על פי השני שבספרי "ברידג'רטון" של ג'וליה קווין. "יוצא לי להיכנס, לתרום את חלקי, ואז משפחת ברידג'רטון מתגלגלת הלאה".
מאז עלתה בשלהי דצמבר האחרון, הפכה "ברידג'רטון" לסדרה הנצפית ביותר אי פעם בשירות הסטרימינג של נטפליקס, וזכתה לפופולריות עולמית. על פי הודעת החברה, כ-82 מיליון משקי בית צפו בעונתה הראשונה של הסדרה. פייג', אשר כאמור חב לה את פריצתו, יופיע בקרוב במותחן הריגול "האיש האפור" שיעלה בנטפליקס, לצד הכוכבים ראיין גוסלינג וכריס אוונס. בהמשך, הוא צפוי לככב באחד מהתפקידים הראשיים בעיבוד הקולנועי למשחק התפקידים "מבוכים ודרקונים", עליו עמלים כיום.
2 צפייה בגלריה
מתוך "ברידג'רטון"
מתוך "ברידג'רטון"
מתוך "ברידג'רטון"
(באדיבות נטפליקס)