גולשים זועמים על "האח הגדול": אתמול (ד') שודר פרק ב"האח הגדול", בסיומו אף דייר לא הודח, מה שגרר זעם ברשתות החברתיות כשגולשים רבים טענו כי התוכנית הוליכה אותם שולל.
הזעם מגיע לאחר שבפרומואים לתוכנית הופיעו הניסוחים "הדחה בהפתעה", "מאילו שני דיירים אתם מוכנים להיפרד" ו"יומיים של הדחה". גולשים רבים הבינו כי למעשה שני דיירים ייפרדו מהבית.
1 צפייה בגלריה
האח הגדול הדחה
האח הגדול הדחה
הפרומואים שהבטיחו הדחה
בסופו של המשדר אמש נותרו שתי דיירות, שולה זקן וקארין עליה, שנותרו אחרונות מבחינת כמות ההצבעות לדיירי הבית - אולם רק היום אחת מהן תודח על ידי אחד הדיירים.
"אם זו לא עבודה בעיניים והחלטה של רגע אחרון אז אני לא יודע מה זה", כתב אחד הגולשים בקבוצות השונות של "האח הגדול" ברשתות החברתיות. הגולשת סיגלית כתבה: "זה ממש זלזול בצופים", הגולש אבי הוסיף: "פשוט בושה וחרפה".
הגולשת לירז כתבה: "לא הבטחתם הדחה? מה שקרה עכשיו זו הרמה הכי נמוכה שיכלתם לרדת, אתם עושים מאיתנו צחוק, תתביישו לכם. 'הפרומו שלכם יותר מעניין מהתוכנית עצמה', תפסיקו להטעות אותנו".
גל התגובות נמשך והגולשת שרית הוסיפה כי "ממש מאכזב, חיכינו להדחה אחרי כל ההצבעות של כולנו ובסוף דייר בבית יחליט, נו באמת".
"איזה חוצפה לקרוא לפרק הדחה בהפתעה ואין בכלל הדחה, הולכתם שולל. הדחה בהפתעה, מה ההפתעה? אין הדחה!", כתבה הצופה אוראל.
גם הצופה פלורין הביעה את מורת רוחה. "הדחה בהפתעה אמרתם לא? נתתם לנו להצביע ארבעה ימים ולחכות להדחה כפולה. אתם ממש, אבל ממש מאכזבים העונה".
מהפקת "האח הגדול" נמסר: "כפי שאמרנו גם בפרומו וגם בתוכנית, מדובר במהלך של שני ימי הדחה בהפתעה כפי שנקבע מראש. ביום הראשון (אמש) הצופים קבעו והחליטו מי השניים שהם רוצים לשלוח הביתה. וביום השני, קרי הערב, אחד הדיירים ינצל מהדחה. הן הדייר שמציל והן הדייר שיינצל יידעו על הכול הערב בשידור חי ברשת".