עכשיו זה רשמי: סלין דיון לא תופיע בישראל גם בקיץ הקרוב, זאת אחרי שההופעות שאמורות היו הייתה להתקיים כאן, נדחו מהשנה שעברה בשל מגבלות הקורונה.
סליון דיון דוחה את סיבוב ההופעות
הזמרת הוציאה היום (ה') הודעה, שבה היא מודיעה על דחיית סיבוב ההופעות שלה שתוכנן באירופה לעוד שנתיים. לפי הודעת הזמרת הקנדית, תל אביב תהיה הראשונה בסיבוב, ותיערך לדבריה ב-31 במאי 2023, באיצטדיון בלומפילד. יתר על כן, במקום קיום שתי הופעות בישראל, תתקיים רק הופעה אחת בארץ בשל "לוחות זמנים עמוסים", כפי שהודיעו בהפקה הישראלית.
"כל כך ציפיתי לראות את כולכם באירופה הקיץ, אך לרוע מזלנו ולאור המצב בעולם אנחנו נאלצים לדחות שוב", מסרה דיון בהודעתה לתקשורת. "אנחנו מרגישים בטוחים מאוד לגבי קיום ההופעות ב-2023 ואני עצובה מאד שלא יכולנו לקבוע מחדש את כל ההופעות".
3 צפייה בגלריה
סלין דיון
סלין דיון
סלין דיון
(צילום: AP)
בהודעה שהועברה על ידי מפיקי המופע הישראלים, נכתב כי "בעקבות מגפת הקורונה והמצב הנוכחי של איסור התקהלויות ומגבלות בנסיעות בינלאומיות, סלין דיון נאלצת להודיע היום בצער רב על דחיית הסיבוב לשנת 2023 לאור המגבלות באירופה.
"כל תאריכי ההופעות המקוריות שנקבעו באירופה לסיבוב הענק Courage נדחו במקור לקיץ 2021, ובהמשך 40 הופעות ביבשת נקבעו מחדש לקיץ 2022. כעת, חמש ההופעות האחרונות נקבעות מחדש לקיץ 2023. מפאת לוחות זמנים עמוסים, תתקיים הופעה אחת בלבד בישראל".
3 צפייה בגלריה
סלין דיון
סלין דיון
סלין דיון
(צילום: AP)
הפקת המופע בישראל מתייחסת בהודעתה גם לרוכשי הכרטיסים ומעמידה שלוש אפשרויות עבורם: הראשונה היא השארת הכרטיס שנרכש להופעה של דיון שיהיה תקף להופעה שתתקיים בישראל, באותם התנאים או אולי עם אפשרות לשדרוג המיקום, כך שרוכשי הכרטיסים שכבר קיימים יקבלו קדימות בבחירת המיקום.
האפשרות השנייה שמעמיד מפיק המופע שוקי וייס בפני רוכשי הכרטיסים: המרת הכרטיס לקוד זיכוי עם ערך של 110% למופעיו של שוקי וייס משנת 2021 ועד לשנת 2023. במידה ובתקופה זו לא יממשו רוכשי הכרטיסים את הזיכוי - יוכלו לקבל את כספם החל ממאי 2023.
האפשרות השלישית שעומדת בפני רוכשי הכרטיסים היא לבטל את הכרטיס ולבקש החזר כספי מלא. כאן מעמידה ההפקה הסתייגות, בזו הלשון: "שימו לב, שאלת ההחזר הכספי (ושיעורו) לרוכשי כרטיסים שבוטלו עקב התפשטות נגיף הקורונה מצויה כיום בהתדיינות משפטית, במסגרת של הליך בקשה לאישור תובענה כייצוגית. במסגרת זו, אנו חותרים למציאת פתרון שיהיה ראוי, הוגן וסביר לכל הצדדים בהתחשב בנסיבות יוצאות הדופן של שנת 2020-2021, ואשר בכל מקרה יהיה כפוף לאישורו של בית המשפט, אשר יבחן האם הוא הוגן כלפי רוכשי הכרטיסים. לפיכך, מועד ההחזר הכספי ושיעורו תלויים בהתפתחויות בהליך המשפטי ואנו נעדכן בעניין".
3 צפייה בגלריה
שוקי וייס
שוקי וייס
שוקי וייס
(צילום: אלכס קולומויסקי)
מפיק המופע שוקי וייס אמר בתגובה: "אנחנו סוף סוף מתחילים לראות את האור בקצה המנהרה, אך המנהרה עוד ארוכה עם סיבובי ההופעות הגדולים. התקופה הזאת הייתה קשה, אך גם חיזקה מאוד את תחושת השליחות שלנו. כבר ידענו ביטולים כואבים כתוצאה ממלחמות, פיגועים, מחלות, מזג אוויר ועוד - ותמיד מצאנו את הדרך לחזור לעשות את מה שאנחנו אוהבים, ולקיים את ההבטחות שלנו כלפיכם. הדרך האמיתית היחידה שיש לנו להגיד תודה היא להביא אליכם את ההופעות שאתם מחכים לראות. ואנחנו מתכוונים לעשות בדיוק את זה".