גאווה ישראלית: רשימת המועמדים לטקס האמי פורסמה הערב (ג') והשחקנית שירה האס מועמדת לפרס השחקנית על תפקידה במיני הסדרה "המורדת" של נטפליקס. הסדרה גם מועמדת בקטגוריית מיני הסדרה הטובה ביותר. את המועמדות היוקרתית קיבלה האס כשהיא בביתה בדרום תל אביב: "שמעתי את הבשורה המטורפת ממש כמוכם. מתקשה לעכל למצוא את המילים, אני בשוק. מודה לכם כל כך על כל העניין והאהבה", אמרה בתגובה ראשונה על המועמדות היוקרתית.
האס הצעירה תתחרה מול שחקניות מנוסות ומוכרות כמו קייט בלאנשט, רג'ינה קינג, אוקטביה ספנסר וקארי וושינגטון, שלוש מהן זכו בפרס האוסקר. שר התרבות והספורט חילי טרופר התייחס למועמדות והחמיא לשחקנית: "שירה האס היא שחקנית מופלאה ומועמדותה לפרס האמי לתפקיד השחקנית הטובה ביותר זו גאווה ישראלית אמיתית! שירה, בהצלחה רבה וכל הכבוד!".
2 צפייה בגלריה
המורדת
המורדת
המורדת
(באדיבות נטפליקס)
הסדרה "המורדת" מבוססת על סיפורה האמיתי של דבורה פלדמן והיא עלתה לרשת נטפליקס בקיץ האחרון. האס מגלמת צעירה שבורחת מחסידות סאטמר החרדית בניו יורק ומגיעה לברלין, שם היא נחשפת לעולם החילוני.
למרות מגיפת הקורונה, טקס האמי ה-72 יתקיים ב-20 בספטמבר בהנחיית ג'ימי קימל. טרם ידוע האם הטקס יתקיים במתכונת רגילה עם קהל או שהוא יועבר באופן מקוון.
2 צפייה בגלריה
שירה האס מועמדת לאמי
שירה האס מועמדת לאמי
המועמדות בקטגוריית השחקנית הטובה במיני סדרה