ההופעה של רמי וריטה בטקס הדלקת המשואות בוטלה: השניים שעובדים על מופע משותף - אמורים היו להופיע בטקס המרכזי לחגיגות יום העצמאות בהר הרצל, ואף סיכמו עם משרד תרבות על השתתפותם, אולם חזרו בהם במפתיע והודיעו שלא ישתתפו.
לפי מקורביהם של רמי וריטה, הביטול נבע מקוצר הזמן לערוך חזרות שכן מדובר במופע חדש ולכן דרוש יותר זמן להיערך למופע שכזה.
1 צפייה בגלריה
ריטה ורמי קלינשטיין
ריטה ורמי קלינשטיין
קוצר זמן או חילוקי דעות? ריטה ורמי קלינשטיין
(צילום: רמי זרנגר)
גורם המעורה בפרטים מצביע דווקא על בעיה אחרת שהביאה לביטול ההופעה. "היו חילוקי דעות עם משרד התרבות, לא כלכליים, דברים טכניים יותר, וזה עם קוצר הזמן הביא אותם לקבל את ההחלטה על ביטול השתתפותם".
השנה, עקב משבר הקורונה, חלק מהטקס יצולם מראש ללא קהל והוא לא יועבר בשידור חי כפי שהיה נהוג בשנים קודמות. רשימת האמנים שיקחו בו חלק עדיין מתגבשת אבל אפשר למנות בנתיים את נועה קירל, איתי לוי, נסרין קדרי, שירי מימון, חנן בן ארי, ירדנה ארזי ושמעון בוסקילה, זאת לפי הפרסום בידיעות אחרונות ו-ynet.
מטעמם של רמי וריטה וממשרד התרבות, טרם נמסרה תגובה.
ממשרד התרבות והספורט נמסר בתגובה: "חברת ההפקה המפיקה עבור המשרד את טקס הדלקת המשואות הממלכתי הגיעה לידי סיכום עם האמנים ריטה ורמי, לפיו הם יופיעו יחד במסגרת טקס המשואות. לצערנו, רמי וריטה חזרו בהם מהסכמתם מסיבות השמורות עימם. נבקש לציין כי למשרד התרבות והספורט ולחברת הפקה הפועלת מטעמו לא היו כל חילוקי דעות או אי הסכמות עם האמנים".