בצל הסגירה החוזרת של עולם התרבות, כפי שהוחלט היום (ב') בישיבת הממשלה, הופיעו הערב האמנים על הבמות - אולי בפעם האחרונה לתקופה כזאת.
ברי סחרוף בהופעה ברידינג 3 בתל אביב
(צילום: טלי שימשוביץ)
ברי סחרוף, שהופיע הערב ברידינג 3 בתל אביב, אמר לקהל: "אני חייב להגיד לכם קודם כל תודה תודה תודה שבאתם. יש כאלה שבחרו לא לבוא, פחדו וזה. זה גם בסדר. אמרתי על אתמול 'הופעה היסטורית', גם היום אולי זה היסטורי, כי מי יודע מתי נחזור להופיע".
סחרוף הוסיף, "אתם יודעים, איכשהו בתקופה הזאת החלקנו את ההופעה הזאת ברגע האחרון, עד לנקודה שעוד מעט סוגרים את המדינה. תודה שבאתם, אנחנו מאוד מתרגשים. אני ממש מצטער שאני חייב להגיד לכם שכרגע זה בתקנות החדשות שאסור לכם לקום ולרקוד בעמידה. אפשר לרקוד בישיבה (צועקים בוז מהקהל, ר"ב). אני מצטער. אני ממש מצטער". בהמשך, הקהל הפתיע את הזמר הוותיק בשירת "היום יום הולדת", לקראת יום הולדתו ה-63 שיחול מחר.
הקהל שר לברי סחרוף "היום יום הולדת"
(צילום: ענבל צח)
2 צפייה בגלריה
ברי סחרוף
ברי סחרוף
ברי סחרוף
(צילום: טלי שימשוביץ)
גם הזמר ישי ריבו הופיע בזאפה שבחיפה והתייחס למצב המורכב בעקבות הקורונה: "מציאות חדשה. עידן אחר. ככה, תוך כדי תנועה, מנסים להבין מה השם רוצה. לפעמים אנחנו חושבים שהבנו ואז מתכננים תוכניות, מתכננים לוח הופעות. בטח בקיץ זה יעבור, 70% תכולה, ואז נעשה הופעות גדולות כמו שתכננו. ואז פתאום הכל מתהפך ומשתנה, ויש אי ודאות. אבל אנחנו עכשיו לפחות עוברים תהליך של הכנעה נוספת. מבינים שיש פה משהו מעל, שהתוכניות שלנו זה יפה וההשתדלות שלנו חשובה, אבל לפעמים דברים כנראה מתנהלים אחרת.
2 צפייה בגלריה
ישי ריבו
ישי ריבו
ישי ריבו
(צילום: אור גפן)
ישי ריבו בהופעה בזאפה חיפה
(צילום: אור גפן)
"צריך לקבל את זה ולהעריך את מה שיש. עצם זה שאנחנו עכשיו נמצאים במופע, בתקופה לא כל כך ברורה ומורכבת כזאת. לחשוב שיש גם אנשים שחודשים שלמים היו סגורים ברחבי העולם בלי היכולת לתקשר, בלי לפגוש אנשים, לדבר. אז בעזרת השם, כמו שנכנסנו לזה - בעזרת השם נקווה שגם נצא מזה. נצא מזה עם תובנות חשובות. להעריך כל יום. לקבל את האחר".