הוא לא היה זקוק להזמנה מיוחדת – אבא של מייגן מרקל, הדוכסית מסאסקס, לא בוחל בשום הזדמנות להתמזמז קצת עם העיתונות, לחלוק קצת מידע ולרפד קצת את חשבון הבנק שלו. אבל רק למקרה שחיפשתם קולב אקטואלי לריאיון הבלעדי שלו ב-Channel 5 הבריטי, יצאו מייגן והארי בהודעה לתקשורת שהם נוטשים את בית המלוכה לטובת דו משפחתי בקנדה, ונתנו לתומס מרקל עוד סיבה להתראיין. את הריאיון הזה, שאפשר לסכם אותו במילים "אוי אוי אוי, מייגן לא בקשר איתי ואני לא מבין למה", יכולתם לצרוך אמש (ג', 22:00) ב-HOT8 וב-yes דוקו בו זמנית.
3 צפייה בגלריה
מייגן מרקל וארצ'י
מייגן מרקל וארצ'י
הבין מהר את יחס הגומלין לפיו כל דבר שקשור במייגן שווה כסף. מייגן מרקל וארצ'י
(צילום: mega)
במקרה שפספסתם את הדרמה המלכותית שמאכילה את "הכתר" אבק, פחות או יותר מאז שמייגן מרקל עלתה לגדולה והפכה משחקנית אמריקנית לחברה של הנסיך הארי הבריטי, המשפחה הלא מתפקדת שלה עושה לה חיים קשים. אחיה למחצה הפציר בנסיך שלא להינשא לה כי היא "כלבה אנוכית ורעה", אחותה למחצה משמיצה אותה תחת כל פרינט רענן ואבא שלה, שהבין מהר מאוד את יחס הגומלין לפיו כל דבר שקשור במייגן שווה כסף, לא התבייש לסחור בהכל - החל מתמונות ילדות שלה וכלה במכתבים אישיים שכתבה לו לאחרונה. אחרי שהפצירה בו (במכתב שהוא עצמו פרסם!) שלא ינהל את היחסים שלהם דרך התקשורת, עושה מרקל את הדבר ההגיוני ופונה אליה שוב, דרך התקשורת, בניסיון לשקם את היחסים ביניהם. לכאורה.
3 צפייה בגלריה
תומס מרקל
תומס מרקל
ריאיון ללא שום ערך טלוויזיוני. תומס מרקל
(צילום: באדיבות HOT8)
בריאיון שאין לו כמובן שום ערך טלוויזיוני וכולו אינפורמציה רכילותית (לא שיש בזה משהו רע, רק צריך להבין עם מה יש לנו עסק), שופך מרקל האב את כל מה שנשאר. צילומי הסרט "אבא של מייגן: הצד שלי" (Thomas Markle: My Story) ארכו שישה ימים, במהלכם מרקל משתף בסרטוני וידאו שצולמו בתקופה שהבת שלו גרה איתו, פורש את ההיסטוריה המשפחתית שלו לפני ואחרי מייגן, מסביר מדוע לדעתו היא והארי ובית המלוכה כולו חייבים לדאוג לו (כי הוא מימן את הלימודים שלה בקולג') ומנסה להסביר למה הוא לא הגיע לחתונה, אליה לא הוזמן. לסיום כמובן הוא חולק את דעתו לגבי המהלך האחרון של הבת שלו ובעלה הטרי ("הם מביישים את המסורת ועושים את זה רק כדי להתעשר").
3 צפייה בגלריה
הנסיך הארי והנסיכה מייגן
הנסיך הארי והנסיכה מייגן
מאמין שבית המלוכה מחויב לדאוג לו. הנסיך הארי והנסיכה מייגן
(צילום: Dominic Lipinski, AP)
קשה לקבוע מצפייה ב-90 דקות התהילה של מרקל אם המראיין התכוון להוציא אותו טוב או לא. מרקל מקבל הזדמנות לגלם את האב הפגוע רגשית ולרגעים, אם ממש מצמצמים עיניים וחושבים לרגע על משהו אחר, אפשר להאמין לו שהוא באמת מתגעגע לבת שלו. אבל ברוב הסרט אין מנוס מהאבחנה שתומס מרקל עושה טעות גדולה כשהוא פונה שוב ושוב לעיתונות. לא רק בגלל שהוא מתעקש לחזור על הפשע שהביא לניתוק היחסים שלו עם מייגן מלכתחילה, אלא פשוט בגלל שהוא עובר מסך ממש גרוע ומצטייר כאדם נכלולי ונרקיסיסט. כשהמראיין לא מתאפק וטורח לציין כמה סתירות בין האינפורמציה שמספק מרקל האב לבין המציאות, האמינות של המרואיין מתערערת אפילו יותר.
התוצאה היא 90 דקות מטרידות שבהן הצופה אמור לשמש כשופט ולהחליט אם להאמין למרקל או לא, מה שבטוח הוא שמרקל, שעדיין מרוויח כסף מתמונות פפראצי מבוימות שפרסם לפני החתונה המלכותית, יהיה זה שיספור גם הפעם את הכסף במדרגות.