סרטו של הבמאי הקוריאני בונג ג'ון הו, "פרזיטים", ממשיך לזכות בפרסים החשובים והפעם מוסיף למדף הפסלים שלו גם את פרס האנסמבל הטוב, בו זכה אמש (א') בטקס פרסי ה-SAG - ובכך הפך לסרט הזר הראשון שזוכה בתואר זה. ה-SAG נחשב לטקס המנבא גם את הזוכים באוסקר, כך שאלו אולי לא חדשות טובות במיוחד עבור "1917", שכלל לא היה מועמד בטקס, ו"היו זמנים בהוליווד" של קוונטין טרנטינו.
2 צפייה בגלריה
"פרזיטים" זוכה בסאג
"פרזיטים" זוכה בסאג
הסרט הזר הראשון שזכה בפרס הגדול. "פרזיטים" זוכה בסאג
(Rich Fury)
גם הפעם, חואקין פיניקס זכה בפרס השחקן הטוב על סרטו "ג'וקר", והודה לאחד מקודמיו בתפקיד, הית' לדג'ר, "השחקן האהוב עליי ביותר". את פרס השחקנית הטובה לקחה רנה זלווגר על תפקידה כשחקנית הקולנוע ג'ודי גרלנד ב"ג'ודי".
פרסי תפקידי המשנה הלכו ללורה דרן ("סיפור נישואים") ובראד פיט ("היו זמנים בהוליווד"), שבנאומו גרם לקהל לצחוק כשהצביע על הפסלון ואמר בבדיחות כי הוא "חייב להוסיף אותו לפרופיל הטינדר שלי". בהמשך הוא הסביר שעבורו "זה היה תפקיד קשה לביצוע - בחור שמתמסטל, מוריד את החולצה שלו ולא מסתדר עם אשתו", ואף הודה לקולגות שלו, "ליאונרדו דיקפריו, מרגו רובי, הרגליים של מרגו רובי, הרגליים של מרגרט קוואלי, הרגליים של דקוטה פנינג. קוונטין הפריד יותר נשים מהנעליים שלהן מאשר ה-TSA" (הבידוק הביטחוני הקפדני בארה"ב, במהלכו נאלצים לחלוץ נעליים).

נואם בולט נוסף אך רציני יותר היה זה של רוברט דה נירו, שזכה בפרס מפעל חיים ועל הבמה ביקש לחזק את ידיהם של שחקנים המשתמשים בפלטפורמה שניתנה להם כדי לקדם אג'נדות חשובות ולהביע מחאה. "כאזרח, יש לי את אותן הזכויות כמו לכולם... כדי להשמיע את דעותיי".
2 צפייה בגלריה
ג'ניפר אניסטון זוכה בסאג
ג'ניפר אניסטון זוכה בסאג
הפתיעה. ג'ניפר אניסטון זוכה בסאג
(DIMITRIOS KAMBOURIS)
בתחום הטלוויזיה, ההפתעה הגיעה דווקא בדמות האקסית המיתולוגית של פיט, ג'ניפר אניסטון, שזכתה בפרס השחקנית הטובה בסדרת דרמה על תפקידה ב"תוכנית הבוקר", ובכך גברה על אוליביה קולמן והלנה בונהאם קרטר מ"הכתר". עם זאת, "הכתר" רשמה הישג משלה כשזכתה לראשונה בפרס האנסמבל הדרמטי.
אמזון הובילה את מספר הפרסים, כשגם "גברת מייזל המופלאה" זכתה בפרס האנסמבל הקומי ובפרס השחקן (טוני שלהוב, המגלם את אביה של מייזל, אייב). פיבי וולר-ברידג' זכתה בפרס השחקנית הקומית על תפקידה ב"פליבג", ופיטר דינקלג' זכה סוף סוף בפרס השחקן הדרמטי על דמותו האיקונית של טיריון לאניסטר ב"משחקי הכס", לאחר שש מועמדויות קודמות בהן הפסיד.