אם עד עכשיו צופי טלוויזיה נאלצו לנווט בין הערוצים השונים, הזכייניות הרבות ופלטפורמות סטרימינג כמו נטפליקס, אמזון פריים ואפל טי.וי, בקרוב נאלץ להתרגל לשחקנית נוספת בשוק: קוויבי. אלא שבניגוד למקבילותיה, קוויבי - כפי שמרמז שמה (קיצור של Quick Bites, נשנושים קטנים) - היא פלטפורמת סטרימינג למובייל, שבה ישודרו תכנים בפורמט קצר במיוחד, באורך כ-10 דקות או פחות.
מי שעומד מאחורי קוויבי הוא המפיק ג'פרי קצנברג, המכהן גם כמנכ"ל דרימוורקס אנימציה ואמון על להיטים כמו "שרק", "נסיך מצרים", "מדגסקר" ועוד. ב-2018 הוא הקים את הפלטפורמה, ומינה לתפקיד המנכ"לית את אשת העסקים המצליחה מג וויטמן. לטענתם, הרעיון שעומד בבסיסה של קוויבי הוא די פשוט: אנחנו עוזבים בכל בוקר את הבית עם טלוויזיה קטנה בכיס: הסמארטפונים שלנו. במהלך היום, בהפסקות שיש לנו בין עיסוקים שונים או בנסיעות קצרות, אפשר לצפות במשהו מעניין.
6 צפייה בגלריה
ינסה לכבוש את שוק הסטרימינג. ג'פרי קצנברג
ינסה לכבוש את שוק הסטרימינג. ג'פרי קצנברג
ינסה לכבוש את שוק הסטרימינג. ג'פרי קצנברג
(צילום: DreamWorks Animation)
התוכן בקוויבי, שתושק ב-6 באפריל, נחלק לשלושה סוגי פורמטים: סרטים המחולקים לפרקים, סדרות לא מתוסרטות/דוקומנטריות קצרות ותכנים יומיומיים בסיסיים כמו חדשות, לייט-נייט ותוכניות לייף סטייל. בשלב הראשון, השירות ייפתח רק לקהל בארצות הברית ובקנדה ויעלה 7.99 דולר לחודש, או 4.99 לחודש לאלה שמוכנים לראות מודעות במהלך הצפייה. טרם פורסמה תוכנית ההפצה שלה בשאר העולם, אך עם כ-175 תכנים שעתידים לעלות בה רק בשנה הראשונה וכוללים שמות כמו ריס ווית'רספון, כריס המסוורת', ג'ניפר לופז, סופי טרנר, לורה דארן, אידריס אלבה, כריסי טיגן ואפילו ליאור סושרד - היינו מציעים לכם לגזור ולשמור.

סרטים מחולקים לפרקים

Most Dangerous Game מותחן אקשן דיסטופי שמביא את סיפורו של דודג' מיינארד (ליאם המסוורת'), הנואש לטפל באשתו ההריונית לפני שגופו ייכנע למחלה סופנית. הוא מסכים להצעה להשתתף במשחק קטלני, אלא שאז הוא מגלה שהוא לא הצייד - אלא הטרף. כמה רחוק הוא יהיה מוכן ללכת כדי להילחם על חייו וחיי משפחתו? נגלה בקרוב בסרט, בו משחק גם כריסטוף וולץ ("ממזרים חסרי כבוד").
Survive סופי טרנר ("משחקי הכס") היא ג'יין, בחורה צעירה עם נטיות אובדניות, שמתכננת לשים קץ לחייה במהלך טיסה, אבל אז המטוס מתרסק וכמעט מקדים אותה. ג'יין מגלה כי היא ונוסע נוסף (קורי הוקינס, "קומפטון") הם הניצולים היחידים מההתרסקות, ויוצאים למסע הישרדות בלתי אפשרי בתוך השממה, בעודם נאבקים בתנאי מזג אוויר קשים ועל הדרך גם בטראומות האישיות שהביאו מהבית.
Flipped ג'יין וקריקט (וויל פורטה וקייטלין אולסון) חולמים להפוך למגישי תוכנית טלוויזיה העוסקת בשיפוץ בתים, אך כשהם מוצאים ערימה ענקית של כסף באחד הקירות - הם הופכים למטרה של סוחר הסמים המסוכן שהחביא אותה שם. כעת השניים נאלצים להשיב לו את הכסף בדרך יצירתית - ולשפץ את האחוזות הענקיות שלו. עוד משתתפים: אנדי גרסיה ואווה לונגוריה.
The Stranger מותחן שנכתב ובוים על ידי וינה סוד ("דה קילינג"), על בחורה צעירה (מייקה מונרו) שמפעילה שירות דמוי-Uber ואוספת מאחוזה בהוליווד הילס בחור צעיר ומסתורי (דיין דיהאן). תוך זמן קצר - מאוד, כי זה קוויבי - היא מגלה שמדובר ברוצח סוציופת, מצליחה לברוח ומוצאת את עצמה במרכזו של משחק חתול ועכבר קטלני.
Just One Drink סדרה בכיכובה של לורה דארן, שתגלם ברמנית המגישה ללקוחות משקאות ב"מצבים שונים של אי נחת רגשית". מה זה אומר? עוד לא ברור, אבל על התסריט אמון הסופר המועמד לאוסקר ניק הורנבי ("נאמנות גבוהה").
When the Streetlights Go On כשנערה צעירה יפה מהפרברים נהרגת, אחותה וחבריה לתיכון נאבקים כדי לשמור על תחושת נורמליות, בעוד שהקהילה בה הם חיים מתערערת, וחקירת הרצח נמשכת. בין השחקנים: צ'וזן ג'ייקובס ("זה"), סאם סטרייק ("צ'רנוביל"), קווין לטיפה ומארק דופלאס.

סדרות לא מתוסרטות ודוקומנטרי

Chrissy's Court בזמן שהשופטת ג'ודי פורשת לפנסיה אחרי 25 (!) עונות, הדוגמנית כריסי טיגן תנסה להמשיך את מורשתה - גם אם לא באופן פורמלי - ותפסוק בתביעות קטנות ואמיתיות. כן, מה ששמעתם: טיגן תכריע מחלוקות אמיתיות, עם תובעים ונתבעים אמיתיים ופסקי דין סופיים ומחייבים מבחינה משפטית. ואם היא תביא איתה עשירית מהכריזמה, השנינות וההומור שלה מהטוויטר, התוצאה תזכה במהרה לתואר "גילטי פלז'ר מושלם".
6 צפייה בגלריה
Chrissy's Court
Chrissy's Court
Chrissy's Court
(צילום: QUIBI)
Thanks a Million אם צפייה באלן דג'נרס מעניקה פרסים לאנשים רנדומליים מהקהל גורמת לכם לבכות - אתם תרצו לצפות ב-Thanks a Million. בסדרה החדשה, כוכבים כמו ג'ניפר לופז, קריסטן בל, קרלי קלוס, טרייסי מורגן ועוד יפתיעו אנשים מעברם שהיוו השראה חיובית על חייהם, וכאות הוקרה יעניקו להם 100 אלף דולר. אותם אנשים יצטרכו להעניק חצי מהסכום שקיבלו לאדם אחר, שיצטרך לעשות זאת גם, וכן הלאה - בתקווה להניע מהלך חברתי קסום בסגנון "תעביר את זה הלאה".
6 צפייה בגלריה
Thanks a Million
Thanks a Million
Thanks a Million
(צילום: QUIBI)
פאנק'ד תוכנית המתיחות של אשטון קוצ'ר ו-MTV זוכה לריבוט בעזרת קוויבי, שהעבירה את תפקיד המנחה למוזיקאי צ'אנס דה ראפר, שיטריל אינספור מפורסמים חדשים בדרכים יצירתיות במיוחד. בשלב זה, טרם פורסמו שמות הנמתחים, למעט הראפרית מייגן די סטליון, שבפרומו קצר לתוכנית נראית מותקפת במכוניתה על ידי "גורילה" שברחה מהכלוב.
Gone Mental With Lior ליאור סושרד, אמן החושים המצליח והאיש שלנו בהוליווד (שהוא לא גל גדות), מביא את יכולותיו למסך הממש קטן, במפגשים קצרים בהם ינסה לקרוא את מחשבותיהם של כוכבים כמו בן סטילר, ג'יימס קורדן וזואי דשאנל.
6 צפייה בגלריה
Gone Mental With Lior
Gone Mental With Lior
Gone Mental With Lior
(צילום: QUIBI)
אלבה נגד בלוק בינתיים אידריס אלבה נמצא בבידוד בגלל שנדבק בקורונה, אבל בקרוב הוא יפרוק את האדרנלין בסדרה חדשה: בכל פרק יתנסה השחקן בנהיגת פעלולים ויתחרה באתגרי נהיגה מסוכנים מול נהג מרוצי הראלי המפורסם, קן בלוק. גיא גיאור, מקווים שלא בקרוב אצלך.
Nikki Fre$h 17 שנה אחרי שיצאה עם חברתה הטובה דאז, פריס הילטון, לחוות חוויות חדשות והזויות למדי בתוכנית הריאליטי "החיים הפשוטים", ניקול ריצ’י ממשיכה במסע עם Nikki Fre$h - סדרה קומית שתעקוב אחר האלטר-אגו של הכוכבת, ששואפת להביא לעולם קצת ראפ עם מודעות חברתית וסביבתית.
6 צפייה בגלריה
Nikki Fre$h
Nikki Fre$h
Nikki Fre$h
(צילום: QUIBI)
Fierce Queens סדרת טבע דוקומנטרית של BBC, שתוגש על ידי ריס ווית'רספון. להבדיל מסדרות טבע אחרות, Fierce Queens תבחן את עולם החי מזווית נשית ותתמקד במטריארכיות של ממלכת החיות - מצבועות וגחליליות, דרך סוריקטות ועד לוויתניות גדולות סנפיר.
Murder House Flip אולי תוכנית המייקאוברים הכי לא צפויה שנעשתה עד היום, כשצוות של מומחים לרפואה משפטית, מרפאים רוחניים ומומחים לשיפוצים יוקרתיים מגיעים לבתים שהתרחשו בהם אירועים טרגיים או שערורייתיים, והופכים אותם ממורבידים למעוררי קנאה.
6 צפייה בגלריה
Murder House Flip
Murder House Flip
Murder House Flip
(צילום: QUIBI)
Dishmantled עוד רעיון יצירתי למדי, הפעם בגזרת סדרת אוכל: כל פרק נפתח בזריקת מנה על פניהם של שני שפים מכוסי עיניים, הם צריכים לזהות את המנה מהשאריות שעל פניהם - ולנסות להכין אותה מחדש. טיטוס בורג'ס ("קימי שמידט") הוא המנחה, ולפרקים יצטרפו שופטים אורחים כמו הקולגה שלו לתכנית ג'יין קרקובסקי והשף וולפגאנג פאק.
NightGowns בזמן שנטפליקס נהנית מפירות המקור, זוכת העונה התשיעית של "המרוץ לדראג של רופול" סשה ולור מגיעה לקוויבי עם תוכנית שתספק הצצה למאחורי הקלעים של מופעי הדראג ותתמקד בכל פרק במלכת דראג אחרת בזמן שהיא מתכוננת לעלות על הבמה.