הצופים זועמים ברשתות החברתיות על הפקת "הישרדות": בתגובות רבות שמתפרסמות ברשתות בימים האחרונים, נטען כי ישנה תחושה של התערבות בוטה מצד ההפקה בתוכנית הריאליטי "הישרדות".
הדברים מגיעים בעקבות הכוח הרב שניתן לשבט אנטינג אנטינג במועצת השבט שקיים השבט המתחרה - כך שיכלו להציל את בן הברית שלהם רגב הוד, וכתוצאה מכך, הודח השורד המבוגר ביותר בעונה, דוד דביר.
5 צפייה בגלריה
רגב הוד
רגב הוד
רגב הוד
(צילום מסך)
"התערבות בוטה של ההפקה", כתב אחד הגולשים ברשתות, "ברמה כזו שמנותקת מערכי המשחק הבסיסיים, הספורטיביות והחוקים של המשחק". גולש אחר הוסיף: "אנחנו רואים את ההתערבות הבוטה של ההפקה לטובת אסי (בוזגלו, ר"ב)".
5 צפייה בגלריה
תלונות הוגלשים
תלונות הוגלשים
"התערבות ברמה שמנותקת מערכי המשחק הבסיסיים". תלונות הגולשים
השיח ברשת תפס תאוצה בימים האחרונים, רגע לפני איחוד השבטים ששודר אמש (ג') ברשת. "לצערי, מרגיש שההפקה מתערבת בהכול", הוסיף גולש אחר, "תחשבו שישראל (אוגלבו, ר"ב) אמור היה להיות בחוץ ללא ההחלפות (של השבטים, ר"ב)". עוד גולש כתב כי "זה כבר מגעיל לראות 'הישרדות' כשההפקה מתערבת כל שנייה".
5 צפייה בגלריה
תלונות הוגלשים
תלונות הוגלשים
"כבר כואב לצפות". תלונות הגולשים

5 צפייה בגלריה
תלונות הוגלשים
תלונות הוגלשים
"נהיה מגעיל לראות את זה". תלונות הגולשים
5 צפייה בגלריה
תלונות הגולשים
תלונות הגולשים
"ההפקה מתערבת כל שנייה". תלונות הגולשים
מהפקת "הישרדות" נמסר בתגובה: "כידוע, הפקת תוכנית ריאליטי גדולה ומושקעת כמו 'הישרדות' נעשית חודשים רבים לפני תחילת הצילומים. הליין-אפ, המשימות וכל מהלך המשחק מאושר טרם היציאה מהארץ. גם המהלך המדובר של הצבעת החסינות לשבט המנצח נקבע, תוכנן ואף הוצג לפני תחילת המשימה, כך שגם אם השבט השני היה מנצח - הוא היה מקבל את אותן הזכויות. בהמשך העונה מחכות לצופים עוד הפתעות ותהפוכות רבות, והראשונה שבהן תופיע בפרק שישודר הערב".