בוקר טוב, חתלתולי-חלל שכמוכם. היינו ככה קרובים, באמת. כבר הרחתי את ריחו המשכר של הלפיד הכבוי של ישראל, כבר שמעתי את פכפוך המים כשהסירה לקחה אותו אל הווילה, כבר טעמתי את טעמה של החביתה השרופה שדנה רון הכינה לו כשהוא הגיע. אבל לא. נאוה בוקר הקדושה הייתה צריכה לפרוש, או הופרשה, יש מי שיגיד, והקריבה את עצמה כדי לכפר על חטאי הבן, וכך הסתיים בכישלון עוד ניסיון הפיכה של ישראל מכהן.
נאוה בוקר פורשת

כל כך רציתי שישראל יעוף, נאחזתי בסיכוי האמיתי שזה יקרה, עם אילנה בתפקיד הרוח הגבית ועידן ועידו שהצטוותו לטים ג'רבי, אבל אי אפשר לקבל הכל. אני מתנחמת בעובדה ששוחררנו מהנוכחות של נאוה, שאת התרומה שלה למשחק אפשר לסכם ב"שימו לב בנות, ככה לא מורחים רימל!". היי שלום, נאוה. ושימי טיפות אוזניים בדרך החוצה, נשמה. נראה לי שאת סובלת (אין ספק שאנחנו סבלנו) מבעיית שמיעה חמורה. וכמו כן, תנחומיי הכנים לדנה רון.
אז נשארנו עם ישראל, שאחריו נשרכות שתי מלחכות הפנכה שלו, ניקול וליטל, וכנראה ימשיך להאמין שכל מה שהוא עושה זה לטובת השבט. אבל נדמה לי שעכשיו, כשהוא בעמדת מיעוט, הגל השני יהיה יותר צנוע ופחות דציבלי. אחרי הכול הסף שישראל העמיד לעצמו הוא בהחלט מרשים: האיש הכשיל משימת חסינות קבוצתית בשביל להדיח מישהו שלא בא לו טוב בעין, הג'נטל ג'איינט חובב השנסונים, קוז'יקרו. עם כל החופש המוסרי שמאפשר למתמודדים לעשות דברים שהם לא היו עושים מחוץ להישרדות, נדמה לי שהכשלת משימת חסינות קבוצתית היא עדיין לא אמצעי לגיטימי להתקדם במשחק ועבירה שיש איתה קלון עצום.
3 צפייה בגלריה
מתוך "הישרדות"
מתוך "הישרדות"
מועצת שבט טעונה
(באדיבות רשת)
3 צפייה בגלריה
מתוך "הישרדות"
מתוך "הישרדות"
נאוה בוקר מקריבה את עצמה
(באדיבות רשת)
יש משהו כל כך שחצני, נבזי ומזלזל באקט הזה, שאתה לא יכול לצאת ממנו טוב. ולראיה לרוב הקארמה חוזרת לנשוך בתחת אנשים שהכשילו משימות חסינות קבוצתיות בשבט שלהם. גם הפעם, אלמלא הפרישה של בוקר, ישראל היה מוצא את עצמו מודח במועצת השבט המיותרת שהוא הוביל אליה ביהירותו, על אחת כמה וכמה אם המועצה הזאת היא שיחת נזיפות עם משקית הת"ש, גיא זוארץ, בה הוא מנסה להעביר את האחריות של ההפקה על מופע האימים של ישראל אל החברים שלו לשבט.
ובכן, גיא, הינה דעה לא פופולרית: אם ישראל חטא בהתנהגות לא הולמת ההפקה היתה צריכה להתערב ולעצור את זה. לא החברים שלו לשבט, לא הפיליפינים, לא שכווי ולא שפן. אתם הייתם צריכים לעצור את התפרצות הזעם של הכובען המטורף ולהעמיד את הגבולות של המשחק. ובאותה הזדמנות אני רוצה להדגיש שאנחנו לא פח האשפה שלכם, ואם אין לכם מספיק רצפה בחדר העריכה אז תשכרו עוד חדר. אין שום סיבה שהצופים יואבסו בכל מחשבה תועה שחוצה את הסינפסות הנבובות של סמדג'ה ורזניקוב.
3 צפייה בגלריה
מתוך "הישרדות"
מתוך "הישרדות"
מחבקים ומשלימים
(באדיבות רשת)
מה הלאה? בהנחה שהעונה לא תשמור על סטטיסטיקת הפרישות המדהימה שלה – אחת מכל שתי מועצות שבט – אני מקווה שסמיון יצטרף לטים ג'רבי ויעזור להדיח את ישראל. אם הוא יצליח לצאת מזה נקי יחסית הוא יוכל לספח אליו את שתי הפרגיות ולעשות מהלכים משלו. בפרק הבא אולי נשמע גם מה מתרחש באיטונג ואם זוהר שטראוס כבר שמע את כל התוכניות של אילנה לשיפוץ הבקתה. אישית אני עושה העברה רשמית של כל הז'יטונים שלי לירדן ג'רבי, האדם המוצלח ביותר על האי ללא ספק, בברכת האג'ימה ווזארי איפון לכולם. תהיו חזקים.