נועה קירל. מחר ב"ידיעות אחרונות"
(צילום ועריכה: אלי דסה)
קירל אינסטינקט: "אטלנטיק רקורדס", ענקית המוזיקה הבינלאומית, החתימה את טוראית נועה קירל כדי להפוך אותה לאחת הכוכבות הגדולות בעולם. זו לא קלישאה, זו לא הצהרה פומפוזית, זה לא הפרובינציאליות שלנו, זו פשוט הגדרה מדויקת של תוכנית העבודה האמריקאית. זה גם החוזה הגדול ביותר שקיבל אי פעם אמן ישראלי בחו"ל - סביב 13 מיליון דולר לחמש השנים הקרובות.
"זה פשוט בלתי נתפס", אומרת קירל בריאיון ראשון מאז החתימה, שמתפרסם במלואו היום (ו') במוסף "7 לילות" של "ידיעות אחרונות", "זה אומר להביא איזה מפיק שאני רוצה ואיזה במאי קליפים שאני רוצה, בתקציבים שאני רוצה. הייתי אומרת שזה חלום שמתגשם, אבל מי בכלל חלם על זה?".
2 צפייה בגלריה
נועה קירל
נועה קירל
נועה קירל
(צילום: שי פרנקו)
בפגישה הראשונה איתם התרגשת או שלקחת את זה קול? "התרגשתי, ברור. פתאום אני צריכה להסביר מי אני ולא בשפת האם. בימים הראשונים היה לי קצת קשה יותר לדבר מעבר ל'יס, יס, אמייזינג'. זה היה נורא מבהיל, אבל עם הזמן התחלתי לדבר יותר, הבנתי שאני צריכה להראות את עצמי".
"בפגישות הבאות דיברו איתי על האמנים שלהם, 'הראפרית ליזו התחילה פה וקארדי בי התחילה אצלנו' ואני יושבת שם וחושבת, הרגע אמרו את שני השמות האלה בנשימה אחת איתי. זה די מטורף. אני הולכת במסדרונות ועל הקיר תמונות של אד שירן, ברונו מארס, קולדפליי".
"כשהתקבלה ההחלטה הסופית, וזה נחתם, צרחתי כמו משוגעת, בכיתי, לא ידעתי מה לעשות, סערת רגשות שאי-אפשר להסביר. ועוד לא נפל לי באמת האסימון, לקח לי מלא זמן עד שהבנתי. ואז חתמתי על חוזה של 400 עמודים. האמריקאים חתמו ראשונים. נכנסנו ללו"ז טיסות. אחרי הטירונות כבר הייתי אמורה לטוס, אבל אז נכנסה הקורונה".
2 צפייה בגלריה
תמונת נועה קירל
תמונת נועה קירל
נועה קירל
(צילום: שי פרנקו)
והכל נעצר. "בבת אחת. עיצבנו סדר יום מחדש. זה להקליט בשלט רחוק בשעות לא שעות, ולפעמים אחרי ימים מטורפים ודחוסים כאן, כשבפועל הייתי אמורה לעשות את כל זה בארצות-הברית, באולפנים מטורפים, ולהכיר מקרוב את האנשים שעובדים איתי. זה מבאס מאוד שככה התחיל, אבל עובדים עם מה שיש".
יש תוכניות לחיות בארצות הברית? "לא יודעת מה יהיה, אבל אחרי הצבא אני אצטרך להיות שם תקופות, באל-איי או בניו-יורק. קיבלתי הזדמנות שהרבה אנשים לא מקבלים, ואני האחרונה שאזלזל. אז יכול להיות מצב שבו אגור שם חודשים ארוכים. נניח, אם יש טור חדש לברונו מארס וצריך לחמם אותו, אז אולי זה יקרה ואני אצטרך לצאת איתו לטור. אני כבר מתרגשת פה רק מלדמיין את זה. בכל מקרה, ההורים יבואו איתי וגם רוברטו, שזה הורה שלישי. אם אני אוציא כמה שירים בארה"ב והם יצליחו, אז יכול להיות שגם נעבור לגור שם. כן".