מרגלית צנעני חוזרת לכס השופטת: הזמרת תצטרף לסיימון קאוול, אביב גפן ונטע ברזילי בשולחן השופטים של "אקס פקטור", כך הודיעו היום (ב') בערוץ רשת.
"אני שמחה לחזור לשולחן השופטים בתוכנית ריאליטי חשובה ומרכזית כל כך, לצידו של אחד מהמנטורים הגדולים והחשובים בעולם", מסרה צנעני עם ההודעה הרשמי על צירופה לתוכנית, "לכבוד ייחשב לי. זה קטע מלעוני ביותר".
צנעני בת ה-72 הגיעה לפני מספר שבועות למבחני התאמות, והותירה רושם חיובי על קברניטי רשת שהחליטו להחתימה ולצרפה לתוכנית הריאליטי שקורמת עור וגידים.
1 צפייה בגלריה
מרגלית צנעני
מרגלית צנעני
מרגלית צנעני
(באדיבות כאן 11, מתוך טקס הדלקת המשואות)
כזכור, לפני כעשר שנים עזבה צנעני את כס השיפוט ב"כוכב נולד", לאחר שהייתה מהשופטות הבולטות ביותר לאורך השנים. אולם בעקבות התפוצצות הפרשה הפלילית שבמסגרתה הודתה והורשעה בסחיטה באיומים, נאלצה לעזוב.
מאז צנעני הגישה תוכנית רדיו, לקחה חלק בתוכנית הטלוויזיה "אקטואליות" והנחתה תוכניות שונות בערוץ 24, אולם בשום שלב לא שחזרה את ההצלחה הגדולה של "כוכב נולד" בפריים טיים. ביום העצמאות האחרון הופיעה בטקס המשואות לצד הזמרת אילנית, וכעת היא שבה למסך כשלצידה סיימון קאוול, הוגה הפורמט הבריטי של "אקס פקטור".
העבודה על העונה החדשה של "אקס פקטור" תופסת תאוצה, וכעת עובדים בתוכנית על השלמת פאנל השופטים. המשימה המוטלת על כתפיהם גדלה, לאחר שזכו במכרז של תאגיד השידור הציבורי לבחור את הנציג הישראלי לאירוויזיון 2022.